Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за ремонтирана Фероза.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за ремонтирана Фероза.

    Здравейте колеги, реших да подкарам и аз една Фероза ама си я купих счупена. Сменихме гарнитура по всички правила на науката, но сега изхвърля масло през изпускателния колектор и по малко през всмукателния, но в огромни количества. Помагайте !

  • #2
    До: Помощ за ремонтирана Фероза.

    С какви проблеми я купихте и защо се наложи смяна на гарнитурата? Прегрявана ли е?
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      До: Помощ за ремонтирана Фероза.

      Беше издухана гарнитурата и на четирите цилиндъра. Антифриза излизаше във вид на пара през ауспуха. Минавата ми разни мисли че е прегрявана, но не проверихме буталата защото отгоре изглеждаха много прилично. Нямаше ръб и луфтове.

      Коментар


      • #4
        До: Помощ за ремонтирана Фероза.

        Главичката шлайфахте ли? Напасване на клапани? Смяна на гумички на клапаните? Преди ремонта имаше ли омасляване в колекторите? Компресия мерихте ли след ремонта?
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Помощ за ремонтирана Фероза.

          Както се казва по-горе най-вероятно е прегрявана и тези упражнения трябва да се извършат шлайф гумички пасване на клапани ако се наложи и клапани май много хора сме минали от там ама е необходимо условие за да имаш читав автомобил
          Успех в ремонта
          RAV 4
          F650GS

          Коментар


          • #6
            До: Помощ за ремонтирана Фероза.

            Мммм да. Както по рано казах ремонта мина по книга майстора ми е перфектен купих комплект гарнитури със семеринги и гумички тръкнахме главата при най-добрите майстори в региона изтъркаха ми стволовете на клапаните и после и напасване на леглата и това го видях с очите си ново масло нов ангренаж както казах всичко по книга. Сега като се форсира и паднат оборотите изведнъж изплюва значително количество масло и го прави когато си иска. По последни данни за 10 километра е изплюла 1 литър масло.

            Коментар


            • #7
              До: Помощ за ремонтирана Фероза.

              Какво изтъркаха от стволовете на клапаните? Да не са ги минали с флекса?
              И ако може един съвет: смени си "Майсторите". Не е нормално след подобен ремонт, да прави такива резили. Гаранция няма, предполагам.
              Последно редактирано от Пенчо; 06-12-08, 21:46. Причина: допълнение

              Коментар


              • #8
                До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                Главата преди шлайф гледано ли е колко е крива? Да няма някъде цепка? Така като го описваш ми се струва че започва да налива масло в цилиндрите при форсиране, което затормозява мотора. След това в крайна сметка го изклюва.

                Няколко идеи:
                махни свещите и виж дали хвърля масло през отворите докато върти на стартер;
                виж дали в антифриза набива масло и дали в маслото има ли антифирз;

                Двигателя е 1.6, 16V, бензин, нали така?
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                  Това перфекно се връзва с кофти гумички на клапани, или кофти сегменти. Компресия мерихте ли? Ако не - премерете. И на студено, и на топло.

                  Като дръпнеш щеката за маслото, духа ли, и колко?

                  Махни маркучите за проветрение и ги пусни като на жигула - с по-дълги, и дя висят. Виж дали ще ти цапа входящия колектор. Ако не - проблема не е в гумичките, а вероятно в сегментите. Като направиш това упражнение, виж колко и какво духа през вентилационните маркучи. Не бива да е много и на едри капки.

                  Антифриз харчи ли? Бистър ли е? Пуска ли балончета в разширителния съд при форсиране?

                  Засега - толкоз. Като отговориш, ще се пулиме по-нататък.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                    Относно майстора нямам проблем той сам видял, че от време на време пропушва и почнал да я разфасова на ново. Бях му я закарал за друго нещо и като видял пушека я почнал. Минал съм досега при няколко майстори, по-коректен от него не съм видял и по-точно методите му на работа са като на човек, който разбира какво прави. Това което още ни спира да я обезглавим пак е ниското картерно налягане но явно то се променя защото хвърля масло когато си иска. Запалихме я без колектори на ниски обороти няма на средни няма като я форсирахме няма след като паднаха оборотите изплю една локва от изпускателя на 3 цилиндър и после пак няма. Гумичките проверихме една по една няколко пъти. За видими кривини и пукнатини проверяват винаги шлайфистите и ние също. Маслото е като ново само дето изчезва. Антифриза е сълза. Омазнени са и смукателните колектори.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                      Наистина кофти работа както ги описваш нещата май ще има по-голям ремонт Дано наистина майстора ти е качесвен!
                      Късмет
                      RAV 4
                      F650GS

                      Коментар


                      • #12
                        До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                        Абе, ако питаш мене, вземете го разколачете тоя двигател. Така и така половината работа сте свършили...

                        Щом има вероятност да е прегряван (ако питаш мен, със сигурност е прегряван), е добре да се огледа отвсякъде. Щом сте огледали всичко друго, ще да са сегменти.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                          Двигателя е обезглавен. Цилиндрите и буталата са като новивсичко блести и на мястото си, но загадката остава. Имаме и някви съмнения в ЕКО системата за изгорели газове. ПОМАГАЙТЕ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                            А сегментите как са добре или зле ама има и вероятност да изглеждат добре ама да са си загубили свойството да компресират и чистят маслото при вероятно прегряване в миналото
                            RAV 4
                            F650GS

                            Коментар


                            • #15
                              До: Помощ за ремонтирана Фероза.

                              Микрометър трябва да играе, няма начин иначе. С ръководството в ръка и размер по размер.
                              Сменяхте ли болтовете, които закрепват главата към блока? По принцип са ми казвали, че е добре да се сменят при ремонт, защото се разтягат и губят свойствата си.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X