Здравейте колеги, реших да подкарам и аз една Фероза ама си я купих счупена. Сменихме гарнитура по всички правила на науката, но сега изхвърля масло през изпускателния колектор и по малко през всмукателния, но в огромни количества. Помагайте !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за ремонтирана Фероза.
Свий
X
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Беше издухана гарнитурата и на четирите цилиндъра. Антифриза излизаше във вид на пара през ауспуха. Минавата ми разни мисли че е прегрявана, но не проверихме буталата защото отгоре изглеждаха много прилично. Нямаше ръб и луфтове.
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Както се казва по-горе най-вероятно е прегрявана и тези упражнения трябва да се извършат шлайф гумички пасване на клапани ако се наложи и клапани май много хора сме минали от там ама е необходимо условие за да имаш читав автомобил
Успех в ремонтаRAV 4
F650GS
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Мммм да. Както по рано казах ремонта мина по книга майстора ми е перфектен купих комплект гарнитури със семеринги и гумички тръкнахме главата при най-добрите майстори в региона изтъркаха ми стволовете на клапаните и после и напасване на леглата и това го видях с очите си ново масло нов ангренаж както казах всичко по книга. Сега като се форсира и паднат оборотите изведнъж изплюва значително количество масло и го прави когато си иска. По последни данни за 10 километра е изплюла 1 литър масло.
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Какво изтъркаха от стволовете на клапаните? Да не са ги минали с флекса?
И ако може един съвет: смени си "Майсторите". Не е нормално след подобен ремонт, да прави такива резили. Гаранция няма, предполагам.
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Главата преди шлайф гледано ли е колко е крива? Да няма някъде цепка? Така като го описваш ми се струва че започва да налива масло в цилиндрите при форсиране, което затормозява мотора. След това в крайна сметка го изклюва.
Няколко идеи:
махни свещите и виж дали хвърля масло през отворите докато върти на стартер;
виж дали в антифриза набива масло и дали в маслото има ли антифирз;
Двигателя е 1.6, 16V, бензин, нали така?Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Това перфекно се връзва с кофти гумички на клапани, или кофти сегменти. Компресия мерихте ли? Ако не - премерете. И на студено, и на топло.
Като дръпнеш щеката за маслото, духа ли, и колко?
Махни маркучите за проветрение и ги пусни като на жигула - с по-дълги, и дя висят. Виж дали ще ти цапа входящия колектор. Ако не - проблема не е в гумичките, а вероятно в сегментите. Като направиш това упражнение, виж колко и какво духа през вентилационните маркучи. Не бива да е много и на едри капки.
Антифриз харчи ли? Бистър ли е? Пуска ли балончета в разширителния съд при форсиране?
Засега - толкоз. Като отговориш, ще се пулиме по-нататък.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Относно майстора нямам проблем той сам видял, че от време на време пропушва и почнал да я разфасова на ново. Бях му я закарал за друго нещо и като видял пушека я почнал. Минал съм досега при няколко майстори, по-коректен от него не съм видял и по-точно методите му на работа са като на човек, който разбира какво прави. Това което още ни спира да я обезглавим пак е ниското картерно налягане но явно то се променя защото хвърля масло когато си иска. Запалихме я без колектори на ниски обороти няма на средни няма като я форсирахме няма след като паднаха оборотите изплю една локва от изпускателя на 3 цилиндър и после пак няма. Гумичките проверихме една по една няколко пъти. За видими кривини и пукнатини проверяват винаги шлайфистите и ние също. Маслото е като ново само дето изчезва. Антифриза е сълза. Омазнени са и смукателните колектори.
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Абе, ако питаш мене, вземете го разколачете тоя двигател. Така и така половината работа сте свършили...
Щом има вероятност да е прегряван (ако питаш мен, със сигурност е прегряван), е добре да се огледа отвсякъде. Щом сте огледали всичко друго, ще да са сегменти.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Помощ за ремонтирана Фероза.
Микрометър трябва да играе, няма начин иначе. С ръководството в ръка и размер по размер.
Сменяхте ли болтовете, които закрепват главата към блока? По принцип са ми казвали, че е добре да се сменят при ремонт, защото се разтягат и губят свойствата си.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар