Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем и питане за карбуратор на фероза.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем и питане за карбуратор на фероза.

    Първо да подчертая, че НИЩО не разбирам от коли

    По време на последната разходка брах големи ядове с карбуратора.
    На никакво изкачване заглъхна и съвсем умря.
    ДиДжейДжавел(Асен) закрепи положението като затвори клапата, но това беше временно решение.
    След като се оказа ,че е доста трудно да се намери читав сервиз реших
    да си поиграя малко.

    От документацията разбрах ,че тази клапа(със стрелката) при студен двигател трябва да е затворена. Така ли трябва да бъде или не ?





    По системата на проба-грешка ми се по изясни малко

    Пружинката в кръгчето е сдала багажа. Предполагам оригинална няма да намеря
    Ако имате идея от какво да пригодя ?

    За сега леко съм я закрепил и при форсиране отваря клапата и джипа се движи добре

    Благодаря предварително за съветите Ви
    И отново се извинявам ако пиша глупости, но ми е интересно да си ръчкам сам

  • #2
    До: Проблем и питане за карбуратор на фероза.

    Тази клапа,трябва да е "смусача",наистина трябва да е затворена при студен двигател.Из двора се мотат един куп стари карбуратори,ма требЕ да се види дали нЕма подходяща пружина на някой от тях.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем и питане за карбуратор на фероза.

      "Таран" ти е отговорил , ако той не се справи, и аз отглеждам разни стари карбуратори, звънкай, дотъркаляй се и ще са пулим и чешем по темето заедно. На "Джипчо" смукача е автоматичен и се управлява от контактия ключ, педала на газта и налягането на маслото .....ама е наближил момента да го заменя с обикновен ръчен Да си дърпам жилото кога съм на кеф, а не когато той прецени.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: Проблем и питане за карбуратор на фероза.

        Всъщност, май наистина ръчния смукач е вариант. Въпроса е че така или иначе пружинка трябва да има, понеже е добре да се открехва като се даде газ. Иначе ще се дави и ще има "кюф-кюф-кяф", като на дърта жигула (където честно казано не помня дали се открехваше от пружинка, или се отваряше при подаване на газ, или изобщо не се отваряше).

        Другия проблем на карбураторите по принцип е че при голям наклон понякога не работят добре. То затова е и измислен инжекциона от немците - за да може на самолетния двигател да не му пука в какво точно пространствено положение е.
        Последно редактирано от sparkybg; 04-12-08, 10:22.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X