Здравейте,
Карам Дайхатсу-то от почти година. Като го взех беше със сменено масло (по думите на продавача), а в официалния сервиз, където сменяха маслата по диференциалите, потвърдиха че е бистро и няма нужда от смяна. Както и да е, август след една разходка, нивото слезе до минимума
(преди това не съм забелязал да харчи) и съответно реших да го сменя, заедно с филтъра. И така - от Септември съм с Мотул 4100 и нов филтър. И понеже не съм ходил по "разходки" не съм го и поглеждал докъде е... до вчера. Доливах течност за чистачки и антифриз (който също си отива, но с по малки темпове - примерно 100 гр. на 5000 км) и открих, че маслото е под минимума... Долях остатъка от тубата, днес ще ходя за още...
Въпроса е към какво да се насоча - знам, че клапаните са за реглаж, свещите също са за смяна. Видими течове няма (поне не и такива, от които да изчезнат 3.5 литра). Ауспуха е нормално черен, няма пушеци (но пък има катализатор...)
Карам Дайхатсу-то от почти година. Като го взех беше със сменено масло (по думите на продавача), а в официалния сервиз, където сменяха маслата по диференциалите, потвърдиха че е бистро и няма нужда от смяна. Както и да е, август след една разходка, нивото слезе до минимума

Въпроса е към какво да се насоча - знам, че клапаните са за реглаж, свещите също са за смяна. Видими течове няма (поне не и такива, от които да изчезнат 3.5 литра). Ауспуха е нормално черен, няма пушеци (но пък има катализатор...)
Коментар