Много зависи за какво ще ползваш колата. Аз съм с газова, така я купих. Бутилката е 30 литра, но заема целият багажник. Остава място само за аптечка, пожарогасител, крик и гаечни ключове. Според мен има смисъл. На по-дълго харчи около 11 газ, което при сегашните цени е равно на малко под 7 бензин. В града при нормални условия - 14. От както стана по-студено качи на 16-17, но аз паля директно на газ. Карбуратора го позволява. Яд ме е за багажника, всичко возя по седалките, но той и без това е малък С обикновенна газова съм, Ловато.
туку-що направих бърза сметка, че АГУ-то за инжекционна Фероса се избива за около 10000км. при цени от около 1.85 на бензина и 1.09 на газта. При мен бутилката от 35 литра заема половината багажник, над нея са аптечката и други задължителни аксесоари, и мястото за багаж остава незначително.
2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
Аз карам на газ, тъй като газовата я наследих от предния собственик. Все пак инвестицията за поставяне не е малка, особено ако всичко е ново. Много зависи и колко се кара колата. Аз 10000 км сигурно и за година няма да направя. Познавам хора, които ги навъртата за 3 месеца
да но моята фероза ми даде от сф до добрич 7.5л бензин и то доста я жулих; и да кажем 8л х 1.8=14.4лв/100 а 14газ х 1. и незнам си колко= и не варви и 500лв за газова уредба и инжектори и тн:маи си мисля че няма смисал но
да но моята фероза ми даде от сф до добрич 7.5л бензин и то доста я жулих; и да кажем 8л х 1.8=14.4лв/100 а 14газ х 1. и незнам си колко= и не варви и 500лв за газова уредба и инжектори и тн:маи си мисля че няма смисал но
По тази сметка излиза, че няма смисъл + редовните документи и прегледи.
После идват и проблемите-на газ добре, но на бензин не върви или обратно, висок разход, почна да грее и др. А за инжекционна газова не знам.
Аз от май до сега навъртях на газ 25000км. и забележки нямам. Разхода ми се покачи с 1,5л.100км. без разлика в работата на двигателя и съответно мощността. За мен това бе отлична инвестиция!
да но моята фероза ми даде от сф до добрич 7.5л бензин и то доста я жулих; и да кажем 8л х 1.8=14.4лв/100 а 14газ х 1. и незнам си колко= и не варви и 500лв за газова уредба и инжектори и тн:маи си мисля че няма смисал но
Не ти е съвсем правилна сметката- както Любо каза, смятай литър и половина отгоре. Ако ти харчи 7 /в което силно се съмнявам/, на газ няма да харчи 14, а в най-лошия случай 9. При мен единственото, което се влоши, е работата на бензин при ниски обороти и студен двигател /минусуви температури/
2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
Пълно щастие няма. Газ обикновенно се монтира с цел по-ниска цена на гориво за километър. При мен е както е отбелязал колегата lama69 - разлика във вървежа и мощността няма.
Относно цената на прегледите на газовите - 20-25 лева годишно, зависи къде. Новите газови уредби имат поне по година гаранция. Това включва профилактики и настройки ако се налага. Обслувжането - на 30000-35000 по 40 лева за мембрани за изпарителя. Има и български по 15-20 лева, но те карат значително по-малко.
Аз паля директно на газ. До момента и в най-студените дни не е имала проблем с паленето. И според мен има смисъл от газова.
Незабравяйте колеги ,че трябва и на бензин да си ги караме нашите колички,щото вече съм имал проблем с дюзи-които са имали също знаят за какво приказвам!Не е лошо да ги има и двете-аз примерно когато съм си по кадърен път си карам на газ,ама влезна ли off road дет се вика друго си е бензинеца!
Поне при мен е така-за другите немога да кажа ама се усеща разликата?
При мен разлика в силата и вървенето не се усеща. Бензин не е виждала от както тръгна газовата. На стръмно дори на газ ми е по-добре, защото не се стича
Коментар