Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос - Центровка на запалване с газово?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос - Центровка на запалване с газово?

    Фери е с газово.

    До преди седмица палеше като чакмак.
    От както застудя малко почна да пали по-трудно - газовото е такова, че първо винаги пали на бензин, а после включва на газ.
    Пали от втория-третия път, после попрекъсва малко, и като я форсирам - минава на газ, но още известно време прекъсва докато позагрее.

    Преди две седмици и в сервиз и гледаха свещи и кабели и казаха че всичко е добре.

    Има ли някаква отделна центровка на газовото, или е обща с тази за бензина, която може да е мръднала. Аз въобще не съм я отварял, за да видя къде и е делкото, в какво състояние е дестрибуторната капачка и палеца, чукчето и т.н.

    Нужно ли е да я водя на елкон или там нещо подобно?

  • #2
    До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

    Здравей,

    Няколко въпроса:
    1. Какъв е двигателя - карбуратор, инжекция? След като си с автоматичен превключвател вероятно инжекция, но все пак ти кажи.

    2. Каква е газовата - обикновена, газов инжекцион, има ли ламбда контрол, TAP, други екстри?

    3. На кое гориво ти се лигави - бензин, газ, двете? От поста ти не става съвсем ясно.

    4. Писал си, че се лигави на студено. Освен студено ставало ли е и мокро?

    5. Какво разбираш под "прекъсва"? Перскача ли цилиндър? Тресе ли се двигателя? Поддържа ли нормални тихи обороти?

    6. От къде си?

    Изясни първо тези неща
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

      Няколко въпроса:
      1. Какъв е двигателя - карбуратор, инжекция? След като си с автоматичен превключвател вероятно инжекция, но все пак ти кажи.

      Колата е Дайхацу Фероза. Двигателя е 1,6 пълна инжекция доколкото знам.


      2. Каква е газовата - обикновена, газов инжекцион, има ли ламбда контрол, TAP, други екстри?

      Газовото е обикновенно, но има една кутийка, на която пише че е някакъв емулатор. Трябва да я погледна, или да я снимам.

      3. На кое гориво ти се лигави - бензин, газ, двете? От поста ти не става съвсем ясно.

      Преди вървеше много добре на газ, на бензин малко прекъсваше. Като я покарам само на бензин, обаче за 30-40 км се оправя. Сега прекъсва и на газ и на бензин. Имам чувство, че и започна да гори много. Не съм я засичал, но за 100 км. градско ми светна червената лампа на газовото - а бутилката е 40 л.

      4. Писал си, че се лигави на студено. Освен студено ставало ли е и мокро?

      Сега, тези дни стана малко по-студено и по-влажно и започна да пали по трудно и да прекъсва като е студена- като че ли не работят всички цилиндри добре. Като е топличко по обяд е по-добре.

      5. Какво разбираш под "прекъсва"? Перскача ли цилиндър? Тресе ли се двигателя? Поддържа ли нормални тихи обороти?

      Струва ми се, че не реди добре цилиндрите, но като загрее, работи по-добре и на ниски обороти не гасне. Леко тресе двигателя обаче.

      6. От къде си?

      Аз съм от Бургас.

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

        Струва ми се, че не реди добре цилиндрите, но като загрее, работи по-добре и на ниски обороти не гасне. Леко тресе двигателя обаче.

        Значи при мен подобно поведение имаше преди смяна на кабелите, капачката, палеца и свещите. Момента, в който някой кихне до колата и започваше да прекъсва. Че е от кабелите го разбрах по трудния начин - ровейки под капака започна да ме бие през ръцете. Комплекта на Тесла в добър, цената - 60 лева. Свещите са около 20-25. Ако не са сменяни от както си я взел по-добре е да ги смениш.

        Ако не пали добре и прескача цилиндър е нормално да гори повече. При това положение двигателят се тресе доста.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

          Днес намерих време да се позанимавам с джипкта.

          Това което установих не ми хареса.

          Едната от алуминиевитв втулки на свещите е звита на обратно, зацепила се е в лулата на първи цилиндър и излиза с нея, вместо да си стои на свеща. Освен това и кабела е прекъснат. Общо два прекъснали кабела на високото напрежение - как е вървяла тая кола не е ясно. А аз се оплаквам че прекъсва. За 100 км. градско ми е изгорила над 30 литра газ !!!!!!!
          Между другото - колко трябва да е съпротивлението на един високочестотен кабел? Меря здравия - 8 КOhm.

          Махнах задните седалки и стелката на пода и - изненада...

          Пода е прогнил толкова, че има цепнатина от единя калник до другия, а и самите калници са изгнили яко. В дупката мога да си вкарам пръстите и като надигна ламарината се вижда задния мост.... Освен това е прогнило и покрай калниците, където се свързва пода с тях.
          Не знак от къде да я подкарам..... Дупката е точно там, където опитат задните крачета на задните седалки. Явно често някой са се возили отзад и от тръскането пода се е скъсал точно там.

          Задните подкалници са изгнили, но са маскирани с няколко пласта полимерно тиксо и епоксидна смола. После дупките между калника и смолата са напълнени с монтажен пенополиуретан и накрая е китосано и пръснато с боя. Отвън изглежда като здраво.
          Направо се чудя ... това може да го роди само главата на един българин. Вместо да го ремонтира, сигурно за за почти същите пари да го замаскира.

          Някой има ли представа, дали тези ламарини на пода отзад носят нещо друго, освен задните седалки. Като гледам, купето виси на ресьорите и на амортисьорите отзад. То не знам, между другото, как е хванат задния амортисьор за купето, и дали не може да влезе вътре през калника.
          Не знам дали не е по добре вместо да режа и да заварявам да мина на вариант - да намеря някаква напречна греда ( ако има здрава) , на която да хвана две опорни на шини и да монтирам отгоре някаква яка ламарина, например дебела алуминиева ламарина, като между нея и пода го запълня с някаква смола, или наистина и аз да го напълня с монтажна пяна.
          Или да хвана ламарината с няколко болта за задната греда, а в предната част за планките, на които се закачат задните седалки.

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

            Първоначално публикуван от Ачо Преглед на мнение
            Едната от алуминиевитв втулки на свещите е звита на обратно, зацепила се е в лулата на първи цилиндър и излиза с нея, вместо да си стои на свеща. Освен това и кабела е прекъснат. Общо два прекъснали кабела на високото напрежение - как е вървяла тая кола не е ясно. А аз се оплаквам че прекъсва. За 100 км. градско ми е изгорила над 30 литра газ !!!!!!!
            Между другото - колко трябва да е съпротивлението на един високочестотен кабел? Меря здравия - 8 КOhm.
            При мен положенето беше същото - 3 прекъснали кабела, включително централният. Работела е на магия, разход - 16/100 бензин в града. По кника максималното съпротивление на здрав кабел е не по-вече от 15 КOhm. Предполагама, че 8 КOhm е излязло на някой от късите.
            Разхода, за който споменаваш може да е породен не само от кофти кабели. Разгледай за откачени маркучи и други подобни.

            Има една залепена тема със сервизна документация. Дръпни си я. Много е полезна и спестява много ровене.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

              Работата с гнилото и ръждата е сериозна. Лошото е, че шаситата имат навика да гният много. Разгледай много внимателно на канал и търси загнили места не само по купето, но и по шасито. Имаше някъде тема за откъснал се ресор от прогниване. Ако имаш възможност качи по някоя снимка.

              От колко време имаш колата? От къде е купувана? Мой приятел си беше купил Лада Нива от София, праговете и калниците бяха кит, марля + 24 часа, Труд и други ежедневници. Една зима изкара в бокса, но я направи супер. Всичко може да се оправи, но за съжаление иска пари и време.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

                Това е положението. Оказа се, че цялото дъно отзад представлява един капак, който може и да не е заварен никъде, а само е залепен с кит за калниците и са другите метални части. Поне аз не видях заварки. Сигурно се държи на болтовете за фиксаторите на задните седалки и някъде отзад, за задната греда. Май ще е възможно да се извади целия, да се одреже по него такава ламарина и да се смени или да търся здрав от някъде - което е по-добрия вариант.

                Някой има ли представа, от къде може да се намери такова здраво дъно?
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

                  Има из темите координати на Здравко от Петрич, мисля че може да ти помогне. Иначе утре ще се обадя в една софийска морга да ги питам дали купето е там и дали е здраво дъното отзад.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос - Центровка на запалване с газово?

                    Купето носи само седалките и товара в него. Цялото окаяване, както и двигателя стоят в/у шасито. Хубаво е да си оправиш купето но си прегледай и състоянието на шасито. То е по важно.
                    О899 2б2 1З2

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X