Здравейте.
Аз съм от Бургас.
От скоро имам Дайхацу Фероза.
Купих джипката преди две седмици от Варна за 5300 лева от ръка. Произведена е 91 г.
Колата е с обикновенно газово. Върви добре на газ, леко прекъсва като мина само на бензин, но като покарам малко се оправя. Гори на извън-градско 10 на газ, но в гората 16-18. Може и аз да съм се объркал нещо - ама там някъде ми се струва че отиде.
Оня ден ме спряха катаджии и ме предупредиха да си извадя паспорт за газовото - защото глобата била 500 лева и от нова година нямало да може да се зарежда с газ, ако нямам стикер. ( Аз нямах никакви документи за това газово). За 30 лева ми извадиха всички документи, направиха ми преглед и ми дадоха стикер. ( В същност абсолютно нищо не направиха, само ми попълниха документите и прибраха парите - ама то у нас всичко е така.)
Смених и всички консумативи, ролка, ангренажен ремък, два шарнирни болта, някои и друг тампон и др. както си му е реда. Сега е горе долу добре - само дето ми греят задните спирачни барабани - явно майстора не е паснал нещо и ще му я карам пак. Уж всички накладки (смених и предните и задните с нови) бяха оригинални.
От върте джипката е учудващо добре запазена. Отвън обаче има ръжда по задните калници, които са маскирани с някяква боя за да не си личи. Иначе са сменяни прагове и вежди ( май). Има си още работа по нея. Отдолу шасито няма вид да е изгнило, но тук-таме има ръжда.
Вчера открих, че ламарината под задните седалки е ръждясала яко, чак има дупки, и ще трябва да се изреже и да се смени. Не знам дали там отдолу не е резервоара и има ли някакви кабели, тръби или нещо друго - ако я ударя с флекса - да не взема да отрежа и нещо дето не трябва - или да закача резервоара - че ще стане весело.
Другото, което ми прави впечатление - тропа ми задната врата. Горната панта хлопа - щифта явно е износен - как се оправя това нещо? Ако го оставя така ще се разбие съвсем, защото гумата на вратата е бая тежка.
Сега идва ред на гумите.
Търся гуми за кал, сняг и за в гората.
Имам гуми Мишелин 4х4 195 R15 ( 195/82/15), чисто зимни и са горе-долу добре, с добра шарка.
Заслужава ли си да ги сменям или и те ще са добре на кал, сняг и въобще за лош терен.
Предлагат ми регенерат Malatesta Kobra.
Регенерата е 205/75/15 на цена 148 лева.
Освен това са много тежки ( в сравнение с мишелина - който не е регенерат).
Тази гума става ли за Ферозата и цената как ви се вижда?
На мен цената ми се струва много висока за регенерат, при условие , че в Практикер зимните гуми регенерат от същия цолаж са по 75 лева.
Аз съм от Бургас.
От скоро имам Дайхацу Фероза.
Купих джипката преди две седмици от Варна за 5300 лева от ръка. Произведена е 91 г.
Колата е с обикновенно газово. Върви добре на газ, леко прекъсва като мина само на бензин, но като покарам малко се оправя. Гори на извън-градско 10 на газ, но в гората 16-18. Може и аз да съм се объркал нещо - ама там някъде ми се струва че отиде.
Оня ден ме спряха катаджии и ме предупредиха да си извадя паспорт за газовото - защото глобата била 500 лева и от нова година нямало да може да се зарежда с газ, ако нямам стикер. ( Аз нямах никакви документи за това газово). За 30 лева ми извадиха всички документи, направиха ми преглед и ми дадоха стикер. ( В същност абсолютно нищо не направиха, само ми попълниха документите и прибраха парите - ама то у нас всичко е така.)
Смених и всички консумативи, ролка, ангренажен ремък, два шарнирни болта, някои и друг тампон и др. както си му е реда. Сега е горе долу добре - само дето ми греят задните спирачни барабани - явно майстора не е паснал нещо и ще му я карам пак. Уж всички накладки (смених и предните и задните с нови) бяха оригинални.
От върте джипката е учудващо добре запазена. Отвън обаче има ръжда по задните калници, които са маскирани с някяква боя за да не си личи. Иначе са сменяни прагове и вежди ( май). Има си още работа по нея. Отдолу шасито няма вид да е изгнило, но тук-таме има ръжда.
Вчера открих, че ламарината под задните седалки е ръждясала яко, чак има дупки, и ще трябва да се изреже и да се смени. Не знам дали там отдолу не е резервоара и има ли някакви кабели, тръби или нещо друго - ако я ударя с флекса - да не взема да отрежа и нещо дето не трябва - или да закача резервоара - че ще стане весело.
Другото, което ми прави впечатление - тропа ми задната врата. Горната панта хлопа - щифта явно е износен - как се оправя това нещо? Ако го оставя така ще се разбие съвсем, защото гумата на вратата е бая тежка.
Сега идва ред на гумите.
Търся гуми за кал, сняг и за в гората.
Имам гуми Мишелин 4х4 195 R15 ( 195/82/15), чисто зимни и са горе-долу добре, с добра шарка.
Заслужава ли си да ги сменям или и те ще са добре на кал, сняг и въобще за лош терен.
Предлагат ми регенерат Malatesta Kobra.
Регенерата е 205/75/15 на цена 148 лева.
Освен това са много тежки ( в сравнение с мишелина - който не е регенерат).
Тази гума става ли за Ферозата и цената как ви се вижда?
На мен цената ми се струва много висока за регенерат, при условие , че в Практикер зимните гуми регенерат от същия цолаж са по 75 лева.
Коментар