Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Луфт в кормилната кутия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Луфт в кормилната кутия

    Здравейте, Ферозата е без хидравлика и има луфт в кормилната кутия, който по моя преценка е по-голям от допустимото. Не че е фатално, но някой правил ли е реглаж на подобно нещо и изобщо подлежи ли на регулиране ?
    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
    Toyota Land Cruiser KDJ 125

  • #2
    До: Луфт в кормилната кутия

    Луфта се обира. В центъра на капака отгоре трябва да имаш болт, законтрен с гайка към капака. При навиване се обира луфта.
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #3
      До: Луфт в кормилната кутия

      Но си остави мъничко. И провери данеби в двата края да стяга, да не потрошиш нещо.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: Луфт в кормилната кутия

        Благодаря Ви за отговорите!

        Вчера бях на импровизирана рекламация за рециклираните шарнири- нямат никакви луфтове, но за 10000 км. все още не са се отпуснали и без хидравлика е ужас..... та майстора, след като ми разказа легенди колко много Ферози е правил и как за 500км се отпускат, и как и новите били такива- на някакъв чисто нов Хюндай едвам му се въртял волана .... взе да прехвърля вината за тежкия волан на кормилната кутия-луфт имала, заклинвала сигурно, пък той бил разглабял хиляди и не подлежали на реглаж. Откачихме кормилната щанга от колелото- еми какво да кажа, по моя преценка проблема е в шарнирите. Главината се движи наляво-надясно доста трудно. Тоя обаче вика- перфектно е , в кутията ти е проблема сигурно.... Исках да ми ги свалят и да ги раздвижат някак, ама ги мързеше явно и ме увериха да си карам така, сигурни били че ще се раздвижат.... то и аз съм сигурен, обаче ако трябва да карам още 10 000км с тоя твърд волан, по-добре ще е да си ги сменя с нови
        2015 KTM EXC 450 six days Argentina
        Toyota Land Cruiser KDJ 125

        Коментар


        • #5
          До: Луфт в кормилната кутия

          Вдигни цялата предница (и двете гуми), и опитай да кривиш гумите на ръка. Трябва да успееш. Ако не успееш, виж къде запира. Ако откачиш кормилната щанга от гумата, също би-трябвало да можеш да я джижиш на ръка. Ако зора е голям, значи наистина са стегнати.

          Ама от стегнати няма лошо. Ще направиш някой мускул. Наистина ще се олабят, но понякога става бавно. На бившата ми самара, нови шарнири се раздвижваха 2000км. Иначе като поседеше, при въртене на волана се чуваше едно "пук".

          А, ама толкова ли не си намери една хидравлика, та да се родиш? Има доста обяви къде ли не за ферози на части. Едва ли ще е толкоз скъпо, ако имаш желание де. Като знам понякога как се опитва да ме метне волана с хидравлика, си представям как ще е без.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: Луфт в кормилната кутия

            бях ти писал и преди че ферозовите болтове не подлежат на пълнене
            Bertone freeclimber 1.8 115hp

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X