ПРАВИХ РЕМОНТ НА ГЛАВАТА НА ФЕРОЗА 90Г.СЛЕД ЗАПАЛВАНЕТО И МОТОРА РАБОТИ ПЕРФЕКТНО НО СВЕТИ ИНЖЕКЦИОНА.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ПИТАНЕ КЪМ ФЕРОЗАДЖИЙТЕ
Свий
X
-
До: ПИТАНЕ КЪМ ФЕРОЗАДЖИЙТЕ
Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнениеСвали си сервизното ръководство, има го тук. Там е описан много точно начина за определяне на кода на грешките.
Ама пробвай първо да свалиш 30 амперовия предпазител до акумулатора за около 10мин. - така по принцип чисти грешките.
До акумулатора имаш клеми. Има една с 6 крачета. 2 от тях се дават накъсо, и като запалиш лампата на инжекциона ще почне да мига. По броя на миганията ще се ориентираш каква е грешката. Какви мигания на каква грешка отговарят пише в ръководството. За съжаление (е, поне на хората, които не се оправят) е на английски.
Ама виж броя на миганията, пък ще помагаме ако трябва. Вероятно покрай ремонта не сте закачили някой датчик като хората, или сте размърдали някоя клема, или сте объркали някое маркуче покрай инжекциона. То няма как да си засече ремонта на главата.
Имаш няколко датчика за температури (въздух, антифриз), датчик за положението на клапата, датчик за вакума (т.нар MAP сензор). Ако имаш и EGR (мойта няма), имаш и още един-2.
Та, проблема най-вероятно е електрически.
Едно уточнение: Ако имаш EGR, в ръководството гледай раздела за US Specification. Ако нямаш EGR, гледаш другото.
EGR = Exhaust gas recirculation, или Рециркулация на изгорели газове.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар