Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да ви попитам отново

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да ви попитам отново

    Сагата ми след "ремонта" на шасито все още продължава! Няма да се оплаквам и допълвам списъка с оплаквания от проблеми, които един по един остранявам. Не това ми е целта, а просто да попитам- къде трябва да отиде /влезе/ по-дебелия маркуч от филтъра обиращ бензиновите пари /като се отвори капака се намира в ляво- черен цилиндричен/. Отгоре има два щуцера- по-тънкия е вакуум, но къде отива по-дебелия, че моя след ремонта е оставен просто да виси. На края му е имало скоба, която естествено като безброй други неща липсва. Тази скоба ме навежда на мисълта за връзка на маркуча с тръба. Дано тази тръба при "подмяната" им не ми е също спестена?! Долният щуцер е отворен към атмосфера. По рисунките от упътванията не ми става много ясно. Схематично го дават, че този филтър е свързан с горната част на резервоара, но как и къде? HELP!!!!!
    Благодаря ви предварително!
    JEEP KJ 3.7 V6

  • #2
    До: Да ви попитам отново

    Здрасти,
    маркуча се връща назад по една от тръбите (до тази за връщане на горивото от регулатора на налягане (Return Pipe)) и влиза в кутията над задна дясна гума от страната на клапанчето (check valve).
    Прикачени файлове
    LZ1GUS

    Коментар


    • #3
      До: Да ви попитам отново

      Първоначално публикуван от gusa Преглед на мнение
      Здрасти,
      маркуча се връща назад по една от тръбите (до тази за връщане на горивото от регулатора на налягане (Return Pipe)) и влиза в кутията над задна дясна гума от страната на клапанчето (check valve).
      Да разбирам, че освен основната горивна тръба и връщащата има и трета, която ми е спестена от "майстора"? Ако е така, да възстановявам ли схемата или не?
      Благодаря!
      JEEP KJ 3.7 V6

      Коментар


      • #4
        До: Да ви попитам отново

        Като разгледах рисунката в едър мащаб, виждам трета тръба- evaporation pype! И май си отговарям на въпроса отчасти, но продължавам с друго. Как стига до клапана горе- директно тръбата, или чрез снадка с гумен маркуч, защото под пласмасовото капаче над дясната гума има само два гумени маркуча!? И въобще- Гуша, ти май бе достигал до този сепариращ клапан в задната дясна колонка- как го направи? Сподели зада се огледам! Моля сърдечно!
        JEEP KJ 3.7 V6

        Коментар


        • #5
          До: Да ви попитам отново

          Мисля, че не ти трябва. Тя е направена за да може да се изгарят изпаренията от горивото вместо да се изпускат в атмосферата. Хамериканците имат такова изискване.

          Коментар


          • #6
            До: Да ви попитам отново

            При мен/Бертоне/ този изход е наврян ,посредсвом 1 марку(/ в една дупка в шасито.Просто така си виси.Чак сега си дадох сметка защо при високи обороти започва да мирише адски на бензин в купето !!!
            Ако го запуша ще има ли проблем ?
            :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

            Коментар


            • #7
              До: Да ви попитам отново

              Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
              Мисля, че не ти трябва. Тя е направена за да може да се изгарят изпаренията от горивото вместо да се изпускат в атмосферата. Хамериканците имат такова изискване.
              Трябва ми, защото ми намирисва на бензин, или поне трябва да достигна до този клапан за да запуша съответния отвор за вентилация на резервоара. Аз затова питам Гуша-та!
              JEEP KJ 3.7 V6

              Коментар


              • #8
                До: Да ви попитам отново

                Това да не играе ролята на ЕГР клапан ? Имах на Опела такъв и го затапих.
                :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

                Коментар


                • #9
                  До: Да ви попитам отново

                  Този клапан според мен е само за изпаренията.
                  Да, има трета тръбичка която се връща до помпата и от там с гумен маркуч до кутията, като минава под пластмасовото капаче.
                  Под капачето има три маркуча - два тръгват от резервоара и стигат до долната страна на кутията и третия е този от evaporation който стига до клапан в горната част на кутията.

                  Самата кутия се намира над дясната задна гума близо до ролбара.
                  До нея се стига от вътрешната страна като се махне шперплата.

                  Поне така е при мен. Все пак моята е 94г. (с новата маска отпред) и е възможно (макар и малко вероятно) да има разлики.
                  LZ1GUS

                  Коментар


                  • #10
                    До: Да ви попитам отново

                    Няма разлики. При увеличение на налягането в резервоара, този маркуш отвежда парите до филтър с активен въглен, който ги абсорбира. Като работи двигателя си ги дръпва и ги изгаря. Разликата между старите и новите ферози е само във формата на филтъра - на новите е позаоблен паралелепипед, а на старите е кръгла кутия.
                    Всъщност филтъра става от един куп коли. Даже имахме дърт seat (тоя, дето е еквивалент на фиат панда), дето го имаше същото.

                    Не знам как е решен въпроса при по-старите коли. Някакво решение е да се изведе с маркуч нанякъде, за да не влизат изпаренията в купето. Отделно след толкова години ефективността на тоя филтър е най-малкото под въпрос.

                    Мойта обаче не мирише. Поне досега не съм усетил. При никакви обстоятелства.

                    Само да добавя - EGR имат само някои ферози. Мойта слава богу няма. Зависи каква модификация е. Но и ако имаше, сигурно щях да го махна. Само добавя един куп каркучи и клапанчета. В ръководството за фероза се води Хамериканската модификация.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Да ви попитам отново

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Мойта обаче не мирише. Поне досега не съм усетил. При никакви обстоятелства.
                      При теб е така, защото не са си оставяли ръцете "майстори". И при мен преди "великия" ремонт всичко бе наред!
                      JEEP KJ 3.7 V6

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X