От този маркуч ми връща масло в радиатора.Гарнитурата на главата е сменена системата е промивана на двигателя е правен основен ремонт. Този маркуч за вход или изход е - ако може за съвет или инфо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
От какво може да е това?
Свий
X
-
От: От какво може да е това?
Първоначално публикуван от ivelin77 Преглед на мнениеРадка защо не ми дава да я кача от телефонаДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: От какво може да е това?
Доколкото виждам, това е маркуча през който се самообезвъздушава охладителната система. Ако е същия тръгва някъде над термостата и отива горе в радиатора. Ако оттам качва масло има два варианта: при ремонта там е попаднало доста масло и сега го отмива, или имаш спукан блок, глава, гарнитура....
Хвърлих едно око на схемите, но не е много ясно, тръгва някъде от смукателния колектор......
Коментар
-
От: От какво може да е това?
Благодаря за бързия отзив.Обидихама че отначало щяло ще има утайки но те се увеличават? Минал сам сам 150 км след ремонта за мен там или има някаква гарнитура или е главата тя е шляфана уж? Смениха гарнитурата може да е било от нея ми казаха? Вече не знам кво да мисля дайде съвети ако можете.
Коментар
-
От: От какво може да е това?
Първоначално публикуван от ivelin77 Преглед на мнениеЗабравих да кажа че термостата бе премахнат да може да минава през двата кръга постоянно да се видели дали е наред всичко?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: От какво може да е това?
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТотална глупост! Така нито ще загрее като хората при нормално каране, нито ще охлажда като хората като я натовариш.
Коментар
-
От: От какво може да е това?
Поради това че когато термостата отвори големия кръг, принудително затваря малкия за да пренасочи всичкия поток през големия. Като махнеш термостата имаш някакъв си поток през малкия, и някакъв си, често незначителен, поток през големия, просто защото в общия случай на антифриза му е по-лесно да тече през малкия. Съответно пълноценно охлаждане - йок!Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: От какво може да е това?
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеПоради това че когато термостата отвори големия кръг, принудително затваря малкия за да пренасочи всичкия поток през големия. Като махнеш термостата имаш някакъв си поток през малкия, и някакъв си, често незначителен, поток през големия, просто защото в общия случай на антифриза му е по-лесно да тече през малкия. Съответно пълноценно охлаждане - йок!
До автора - да не би да са напляскали грес там в този маркуч и сега да се точи? Губиш ли масло? Маслото как е на вид? Няма логика в различните маркучи течността да е различна. В крайна сметка навсякъде е охлаждаща течност и тя се върти непрекъснато....
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар