Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз влизам в клуба на FEROZA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз влизам в клуба на FEROZA

    Преди седмица и аз смених марката на джипа с една много лъскава и здрава фероза ( друг е въпроса че лаченото и ще е за кратко) .
    Сега ще съм благодарен за инфо как да постъпя с лифта и ( кой от всички видове лифт е най удачен за фероза) интересува ме също дали някой е навивал торсионните щанги до край и какъв е ефекта ( освен голямото друсане) , кой размер гуми е най подходящ за модела? Абе то питанки ще има още доста но за сега ще съм доволвн ако постигна добър лифт с хубави гуми.

    Мерси предварително !
    Прикачени файлове

  • #2
    До: И аз влизам в клуба на FEROZA

    Отпред се натягат торсионите, или се презацепват с един зъб. От което возията ще стане по-твърда. Това обаче само ще я вдигне, а хода ще си остане същия. За по-голям ход трябва да сменяш амортисьори, май и ограничители имаше за хода надолу. Колегата BatGeogeone го е правил, така че можеш да го питаш за подробности.

    Отзад вариантите са няколко:
    - нови ресори
    - шпренгване на старите (което за мене е кофти вариант, и май е нетрайно)
    - удължаване на планките/ушите, които държат ресорите отзад. Ако ги удължиш с 10см например (което май е множко), ще получиш 5см лифт.
    - смяна на цялото задно окачване с такова с пружини - най радикалния вариант, но би ти дал най-голям лифт и най-мека возия. Недостатък е че се случва пружините да се изметнат, но това предполагам е въпрос на изпълнение.
    И при трите варианта за да увеличиш и хода надолу, или се сменят амортисьори, или оригиналните се слагат под ъгъл (което според мен лош вариант).
    Има поне един колега с такова окачване на ферозата. Попрочети из форума и ще намериш темата. Бяха му я правили братя Флекс. Цялата работа с лифта отпред и отзад, барабар с кърпене на шасито му беше излязла някъде 1500-1800лв, ако не се лъжа.

    Аз като за начало съм решил да правя 5см. лифт (3-4 от окачването, останалите от гумите). Отпред ще натягам торсионите, без да пипам нищо друго, понеже всичко ми е в ред. Отзад ще удължавам държачите на ресорите с 6-8см, пак без да пипам нищо друго.

    Аз съм с кални гуми 255/75/15 FEDIMA, еквивалент на Малатеста Кобра, с джанти с офсет 25, и влизат без да опират никъде въпреки че нямам още лифт. Оригиналните джанти мисля че са с офсет 19. Аз съм с джанти от Витара, 5.5 инчови, които според мен идват малко тесни за тези гуми. Ако намериш например 6.5 инча, биха паснали по-добре. Колеги твърдят че и 235/75/15 влизат без да опират, но не съм сигурен. Колата става по-тромава с тях. На днешната разходка ще мога да кажа повече за качествата им, че още не съм ги калял.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: И аз влизам в клуба на FEROZA

      Здравейте,

      За да се увеличи хода на окачването отпред, се подрязват ограничителите, те са една квадратна тръба заварена на рамата като тръбата е запушена косо под малък ъгъл, просто се скъсява тръбата и се запушва отново под още по-малък ъгъл, моите снимки го показват нагледно, така хода се увеличава с поне 30-40%...

      А за отзад - най-добре би било да се разкарат ресорите(има и начини да се лифтова с ресорите но аз не съм виждал на живо такива китове, това с ушите не съм му привържаник) и да се мине на носачи, като при Ферозата на Ян, с пружини от Витара, оказа се, че има едни зверски дълги пружини, колегата Киро с бялата Витара има такива и ходовете му са повече от впечатляващи...

      Излишно е да споменавам, че амортесьорите трябва да се адаптират според лифта...

      Много поздрави,
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #4
        До: И аз влизам в клуба на FEROZA

        Да ти е честита ферозката и със здраве да си я караш.

        Коментар


        • #5
          До: И аз влизам в клуба на FEROZA

          Честита да ти е колега!
          За лифт още не мога да се изкажа щото все още няма,но както гледам тия задни брони ги махай че лошо зависва на тях,а сащо и антенета на радиото разкараи да не се изкърти по кофти начин
          RAV 4
          F650GS

          Коментар


          • #6
            До: И аз влизам в клуба на FEROZA

            Първоначално публикуван от freeflyer Преглед на мнение
            Честита да ти е колега!
            и антенета на радиото разкараи да не се изкърти по кофти начин
            купувам такава антена
            или подобна, с аналогичен начин на монтаж

            Коментар


            • #7
              До: И аз влизам в клуба на FEROZA

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              купувам такава антена
              или подобна, с аналогичен начин на монтаж
              И аз.

              А относно броните може да се поспори. Аз и теглич имам, дето слиза ниско и назад. Мислех да го махам (става лесно - 6 болта) но след 1-2 разходки се разкандардисах. Вместо да думкам по броните като се хлъзна назад, теглича поема удара. При това щети няма никъде, а е претърпял няколко сериозни удара. Отзад цялата конструкция е много здрава явно, стига да не е изгнила. Почти съм сигурен че ако го нямаше теглича, сега задницата на ферозата щеше да изглежда доста по-различно.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: И аз влизам в клуба на FEROZA

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                купувам такава антена
                или подобна, с аналогичен начин на монтаж
                не знам защо я тарсиш тази антена.моята (поне остатъците) виси до вратата и често се случва да не мога да затворя поради тази причина
                RAV 4
                F650GS

                Коментар


                • #9
                  До: И аз влизам в клуба на FEROZA

                  след второто изпрвяне на задна дясна броня и лепене на стопа реших да ги махна идвете и сега си минавам без притеснения през канавки и оврази,а относно теглича имам желание да сложа и ако опира ще махам ябълката
                  RAV 4
                  F650GS

                  Коментар


                  • #10
                    До: И аз влизам в клуба на FEROZA

                    Първоначално публикуван от freeflyer Преглед на мнение
                    Честита да ти е колега!
                    За лифт още не мога да се изкажа щото все още няма,но както гледам тия задни брони ги махай че лошо зависва на тях,а сащо и антенета на радиото разкараи да не се изкърти по кофти начин
                    Е къде ли не я катерих моята само задна броня не закачих.
                    А стоп бях счупил на бронята но това беше при връщане на зад и спрях в един бор
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: И аз влизам в клуба на FEROZA

                      Първоначално публикуван от freeflyer Преглед на мнение
                      не знам защо я тарсиш тази антена.моята (поне остатъците) виси до вратата и често се случва да не мога да затворя поради тази причина
                      търся такава или подобна - с аналогичен начин на монтаж, защото, дори и неизвадена (неразпъната) пак имаш антета, с която да ти работи радиото, поне в града.
                      А пък гредата я пази достатъчно добре, в неразпънато състояние, когато караш не по асфалта.

                      Антена от нормален тип просто не е разумно да се слага - тя ще се самосвали бързо.

                      Вградена - от тези с усилвател, които се лепят на стъклото - служи предимно за успокоение, че имаш все пак нещо - не върши никакава работа.

                      Та затова си търся такава

                      Коментар


                      • #12
                        До: И аз влизам в клуба на FEROZA

                        Данчони, защо я продаваш ферозката? нарадва ли и се вече?
                        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                        0888 315 794
                        LZ1UPI
                        A1 (Rh+)

                        Коментар


                        • #13
                          До: И аз влизам в клуба на FEROZA

                          Аз си сложих преди година гумена антена отгоре и въпреки всичките ми опити да я оставя на някой клон, все още си седи гордо на мястото и то непокътната
                          Митко

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X