Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за 4х4 на Дайхацу Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за 4х4 на Дайхацу Фероза

    Имам Фероза 92 година внесена от Италия - фул тайм с автоматични хъбове и въпроса ми е когато е отключен диференциала кои колела са задвижващи или е 50/50.Ако сложа само две нови гуми къде да ги сложа отпред или отзад.Ако карам продължително време по асвалт със включен диференциал може ли да стане нещо на джипката.При изключване на диференциала трябва ли да върна няколко метра назад. Ще съм ви много благодарен ако се намерят напреднали офроудъри които да ми отговорят на тези въпроси.

  • #2
    До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

    Така зададени въпросите са ти безмислени.Защото няма начин да е така.Или е Фул-тайм с 3 диференцияла или виско,или е Парт-тайм с хъбове.Едното изключва другото.Кой знае какво са ти наговорили търговците.За това предлагам:
    1.Да почетеш малко повече във Форума.Използвай "търсачката" за всички свои въпроси.Отговорите са там.
    2.След като прочетеш каквото ти трябва,ще си достатъчно наясно какво точно е системата в твоята кола.Как да я подържаш и използваш.
    3.Ако след това имаш някакви въпроси-питай.Ама след това,а не преди...
    4.Добре дошъл във Форума.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

      Първоначално публикуван от Emo_-_ Преглед на мнение
      Имам Фероза 92 година внесена от Италия - фул тайм с автоматични хъбове и въпроса ми е когато е отключен диференциала кои колела са задвижващи или е 50/50.
      Само когато дифа е заключен движението се предава равномерно тоест 50/50.

      Първоначално публикуван от Emo_-_ Преглед на мнение
      Ако сложа само две нови гуми къде да ги сложа отпред или отзад.Ако карам продължително време по асвалт със включен диференциал може ли да стане нещо на джипката.

      При изключване на диференциала трябва ли да върна няколко метра назад.
      Не, не трябва, връщането назад е само за хъбовете, няма връзка с дифа.

      Първоначално публикуван от Emo_-_ Преглед на мнение
      Ще съм ви много благодарен ако се намерят напреднали офроудъри които да ми отговорят на тези въпроси.
      Последно редактирано от kinex; 22-12-07, 16:44. Причина: последно предупреждение.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

        Първоначално публикуван от Emo_-_ Преглед на мнение
        Имам Фероза 92 година внесена от Италия - фул тайм с автоматични хъбове и въпроса ми е когато е отключен диференциала кои колела са задвижващи или е 50/50.Ако сложа само две нови гуми къде да ги сложа отпред или отзад.Ако карам продължително време по асвалт със включен диференциал може ли да стане нещо на джипката.При изключване на диференциала трябва ли да върна няколко метра назад. Ще съм ви много благодарен ако се намерят напреднали офроудъри които да ми отговорят на тези въпроси.

        ЕМООО, що мъчиш ората бре, обади се, ще те светна тук на местна почва.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

          Предполагам при теб става въпрос за следната модефикация:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1dif.jpg
Прегледи:1
Размер:81.6 КБ
ID:5045361 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:F300-TR-Transmission_and_Transfer_Page_17.jpg
Прегледи:2
Размер:62.7 КБ
ID:5045362
          На асфалт можеш да го караш и на FUL TIME, но само ако е заснежено, хлъзгаво и т.н. иначе е безмислено. На асфалт не е препоръчително с блокиран среден диф (CENTER DIF LOCK). Него само по черно при нужда. !!!Ако сменяш гуми сменяй ги и 4-те, задължително трябва да са еднакви!!!. При наличие на среден диф може да се направи компромис само ако караш на 2WD и FUL TIME, Но в никакъв случай на CENTER DIF LOCK, но това е само теоретично. На практика няма джип с различни 2 предни и 2 задни (едните стари а другите нови). Колата си е 4х4 и гумите се сменят 4х4. За хъбовете ако са автоматични трябва да даваш на заден да изключват, но провери дали работят, а не са принудително постоянно зацепени, ако са се повредили (както при мен).
          Ами това е от мен. Да ти е честита Ферозката. Рядко са с такава раздатка.
          О899 2б2 1З2

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

            Фул-тайм и хъбовеТова какво означава???Има ли такъв вариант?
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

              Предлагам колегата да каже какво му пише на втората ръчка и ще се изясни за какво иде реч. Ако пък я снима - още по-добре.

              Не че не може да е така, ама ми се вижда малко вероятно.

              Или е правена някаква еквилибристика от няколко ферози....
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

                Или по-лесно аз да я видя на живо у Плевенско..........
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Предлагам колегата да каже какво му пише на втората ръчка и ще се изясни за какво иде реч. Ако пък я снима - още по-добре.

                  Не че не може да е така, ама ми се вижда малко вероятно.

                  Или е правена някаква еквилибристика от няколко ферози....
                  И мем ми е интересно това какво пише на втората ръчка.
                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  Или по-лесно аз да я видя на живо у Плевенско..........
                  Това е най добрия вариянт. Емо, обади се на Золтан, ще имаш пълна информация по въпроса. Пък после споделете и с нас.
                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Фул-тайм и хъбовеТова какво означава???Има ли такъв вариант?
                  Ами това го извадих от документацията за Фероза. Явно тоя "фултайм" не е оня какъвто се подразбира. На самия лост има опции "фул тайм" и 2WD. Демек може да е "и тако и вако" (ама нЕма бавни).
                  Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
                  ............ Рядко са с такава раздатка.
                  Забравих да добавя - недостатъка при тази раздатка е че няма бавни.
                  Последно редактирано от iiiopo; 22-12-07, 23:19.
                  О899 2б2 1З2

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

                    Колеги, благодаря ви за проявената отзивчивист.Вторият лост е с две положения- едното е фул тайм , а другото center dif lock и няма бавни.Както рабирам това е някаква рядка модификация на Фероза и ако може да ми кажете нещо повече за нея. Злой ,кази ми как мога да се свържа с теб да пием по кафе и ако може да ми кажеш това онова за джипката.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за 4х4 на Дайхацо Фероза

                      Първоначално публикуван от Emo_-_ Преглед на мнение
                      Колеги, благодаря ви за проявената отзивчивист.Вторият лост е с две положения- едното е фул тайм , а другото center dif lock и няма бавни.Както рабирам това е някаква рядка модификация на Фероза и ако може да ми кажете нещо повече за нея. Злой ,кази ми как мога да се свържа с теб да пием по кафе и ако може да ми кажеш това онова за джипката.
                      След малко ще замина за Обнова.......Иначе 0889423769....Ако искаш след половинчас, ще излеза да си стопля колата, и ще има 15 минути, дето ще мога да ти ги отделя. На Мара Денчева съм
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за 4х4 на Дайхацу Фероза

                        Даааа... явно е това с "рядката" раздатка. Което между другото в някои ситуации не е зле.

                        Пък и в крайна сметка може да се сложи друга.

                        В тоя случай и на мен ми е чудно защо са и хъбове изобщо?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за 4х4 на Дайхацу Фероза

                          Явно за да изключва предното,когато е на 2Н.А когато е на фул-тайм,междинния диф ще прехвърли за момент на предните и хъбовете ще зацепят...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за 4х4 на Дайхацу Фероза

                            Значи нормалното положение на малкия лост е на фул тайм. Той има само две положения едното е фул тайм а другото center dif lock. Джипа се движи постоянно на фул тайм прилагам и снимка.


                            [IMG]file:///C:/Users/Emil/Desktop/%D0%98%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6.010.jpg[/IMG]
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос за 4х4 на Дайхацу Фероза

                              А между другото скоро като имам малко свободно време ще се обадя на Злой. Като чета във форумите колега явно е много в час с джиповете и може би той ще внесе малко светлина в тунела.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X