Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Щитове за фероза.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Щитове за фероза.

    Ето чертежи на щитове за фероза:

    http://www.feroza-club.com/piastra_para.htm

    Между другото в сайта има и други интересни нещица. Пусто не знам италиански.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

  • #2
    До: Щитове за фероза.

    Koлега Sparky, във връзка с интереса ви към италианския клуб на "ферозаджиите" Мога да ви кажа , че живея в Италия от почти 14 години и да ви преведа нещо, което ви интересува няма да ми бъде проблем. Мисля , че някои интересни решения биха били от полза на всички колеги от Форума, а също и на мен. Темата е доста стара , та не знам , дали ще прочетете настоящото, но не знам да боравя с ЛС, а и не знам дали имам право, но ако мога да помогна с нещо съм насреща.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      До: Щитове за фероза.

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Koлега Sparky, във връзка с интереса ви към италианския клуб на "ферозаджиите" Мога да ви кажа , че живея в Италия от почти 14 години и да ви преведа нещо, което ви интересува няма да ми бъде проблем. Мисля , че някои интересни решения биха били от полза на всички колеги от Форума, а също и на мен. Темата е доста стара , та не знам , дали ще прочетете настоящото, но не знам да боравя с ЛС, а и не знам дали имам право, но ако мога да помогна с нещо съм насреща.
      О, благодаря са готовността да съдействате. Ще го имам в предвид.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: Щитове за фероза.

        Благодаря Спарки и извинения на всички за недовиждането ми на темата.Свалих чертежите,отрязах си ламарина и ги направих.Одеве дори ги боядисах и утре ще ги монтирам.Избрах ламарина с дебелина 2,5 мм ,по-лесно се работи и се олекотява конструкцията.
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #5
          До: Щитове за фероза.

          Браво колега! Качи снимки , като ги монтираш да видим как изглежда машината с тях. И на мен ми се върти в главата да си направя. Колко горе-долу тежат?
          Аз мисля , че би било добре , ако на предната част която е извита се направят "крилца" широки по около 1 см и се подвият навътре на примерно 90 градуса. Просто за естетически ефект. На хоризонталните парчета няма смисъл, щото биха събирали и задържали кал.
          Поздрави!
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            До: Щитове за фероза.

            Моята я взех с щитове, ама както съм я подкарал ще трябва да си направя и резервни, добре е да ги има чертежите.

            Коментар


            • #7
              До: Щитове за фероза.

              Тайгър нънтър,като ги направя ще ти изпратя снимки.Обаче не съм съгласен за набраната кал.Средния и задния вършат повече работа поне според мен.
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                До: Щитове за фероза.

                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                Тайгър нънтър,като ги направя ще ти изпратя снимки.Обаче не съм съгласен за набраната кал.Средния и задния вършат повече работа поне според мен.
                Имах впредвид , че огънати нагоре ръбове на междинния и задния панел биха ги направили като тепсии и после не можеш да махнеш калта от тях. А иначе ясно , че вършат повече работа.
                На мойта отпред си стои оригиналния, ама назад нямам...

                ПП: Снимки качи тук , така ще бъде полезно за всички.
                Казвам се Сашо. Успех!
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  До: Щитове за фероза.

                  А лентата 75х510 за къде е? До колкото виждам, май се използва за съединяване на предната и средната кора.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Щитове за фероза.

                    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                    А лентата 75х510 за къде е? До колкото виждам, май се използва за съединяване на предната и средната кора.
                    Май да, отбелязана е с лилав контур на последния чертеж. Странно , обаче защо няма и между втората и третата...
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Щитове за фероза.

                      Между другото, с тези щитове колата ще залепва като вендуза в калта и снега! А ваденето и после е една друга песен... Това е хубаво само за камъни. Аз карам без НИКАКВИ защити и до сега не съм имал проблем с нищо.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Щитове за фероза.

                        Днес съм планирал влизане на канал. Ще снимам къде има възможност за закрепване на корите. Оригинално имам само предна. Ще снимам и нея. Според мен е по-голяма от предложената на тези чертежи предна кора. Вероятно ще трябват малки доработки за да може да се захванат със средната.

                        Предният край на предната се захваща под бронята. Задният и край стига до преди носачите. Предният край на средната съгласно чертежите би трябвали за да се хване за задният край на предната кора. Подрива предният диф. Не мога да си представя обаче къде се събира със задната кора. Според мен закрива картера и продължава към края на коша. Под скоростите и раздатката вече е задната. Задният край на задната според мен се захваща за напречната греда, на която ляга задния тампон на скоростите и раздатката.

                        По груби сметки дължината на всички кори с огъвките от преден до заден ръб е 2,05 метра.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Щитове за фероза.

                          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                          А лентата 75х510 за къде е? До колкото виждам, май се използва за съединяване на предната и средната кора.
                          Точно така Иване ,защото мястото на съединение не ляга на нищо твърдо и по този начин се създава непрекъснатост за да не се запрята при неравности.Предвидени са 6 бр. 6-милиметрови болтове за разлика от останалите 8-милиметрови.
                          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Щитове за фероза.

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Май да, отбелязана е с лилав контур на последния чертеж. Странно , обаче защо няма и между втората и третата...
                            Сашо,средния и задния щит лягат на една и съща напречна греда от шасито и нямат нужда от преходна планка.На самата греда има заварени гайки 8 мм.които се наложи да минавам с метчик 8мм..В три от тях бяха останали част от болтовете,така че ги разпробих на 10 мм и нещата потръгнаха.
                            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Щитове за фероза.

                              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                              Сашо,средния и задния щит лягат на една и съща напречна греда от шасито и нямат нужда от преходна планка.На самата греда има заварени гайки 8 мм.които се наложи да минавам с метчик 8мм..В три от тях бяха останали част от болтовете,така че ги разпробих на 10 мм и нещата потръгнаха.
                              Аха...Не съм обърнал внимание. Не се учудвам , че са били прецакани резбите - с тая мизерия отдолу. Е щом има скъсани болтове , значи е имали някаква защита. Не знам , дали фабрично има...?
                              Айде меткай снимки , като си готов.
                              Поздрави!
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X