Обява

Свий
Няма добавени обяви.

много полезно за Фероза !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • много полезно за Фероза !!!

    да зема да споделя.много ме дразнеше на моменти как губи мощност ферозката ми(скоро я зех).най накрая махнах всичките тръби въздухозаборници, махнах и оригиналния филтър.сложих спортен такъв.и чудо.се едно карам друга кола.днес зе зачетох в Уйкипедията за фероза и кво мислите пише там.след нормалното инфо за технически данни,история и т.н. за мое невероятно учудване пише че е известна с много лошата си въздухозаборна система.... което потвърждава това което не ми се вярваше.много пъти съм слагал на сякви коли спортни филтри.праил съм шнорхели и т.н. ма чак такава разлика не ми се е случвало....
    та махайте тръбите масово.(трее да смъкне и разхода също).тя мойта е карбураторна( много държах на това) а после като се зачетох по сайтове се оказа че на инжекцията й е още по зле цялата таа система.тук не съм срещал да се обсъжда това а се оказва че това е главен недостатък на ферозите.само тия със ''Черната кутия'' (боостер)на двигатела отгоре (някои я имат) трябва да си пробват преди (да я запазят) нея или направо и без нея да боцнат филтъра.ма не става със оригинални филтри с повишена пропускливост.направо кормите сичко и колкот мое по директно слагате универсален спортен (мое и менте за 40-50) филтър.
    и давайте да късаме Витарите на старт и 400 метра.... :-)
    надявам са да е полезно на сички ферозажии.(и специално на батгеоргоне че го обвиних несправедливо в един пост по рано).
    уж съм старо куче пък се спраих с проблема с голфаджийски трик.чак ме е срам малко....
    висете отпуснато

  • #2
    До: много полезно за Фероза !!!

    Е не е точно така колега...

    Аз съм Ф300 1600 инжекция, с резонаторна кутия.

    От няколко месеца карам само с резонатора, дори и филтър нямам...

    Ами куция кон си е куц кон, сложих масло Лики Моли с молибден махнах тръбите и филтъра и наистина взе да върви малко повече, но не знам на кое точно се дължи това малко повече... защото ингилизите правили тест на Дино стенд и се оказва, че без резонатор е зле, с него пак зле.... филтъра ако е спортен помага малко...

    Ако махнеш резонатора, на него има едни вакуумни тръбички, ако не си седят на мястото двигателя почва да се шашка и не работи никак добре, ама никак, тествано...

    Според мен, казвал съм го и преди, проблема над 3000 оборота не е само във входящите колектори, ами в изпускателната система, генерацията е мега скопена, Ф на колекторите от цилиндрите е като на Симсонче 40-50 кубика, и огъвката е над 100 градуса, и катализатора е плътен да цедиш чай през него...

    Още не съм резнал катализатора и преправил генерацията но след това ще се обадя, няма начин по-горните да не спъват здраво двигателя...

    Инак ми е странно 90 и няколко к.с. на купе 1300 кг да са толкова зле като динамика ... вярно сме силно аеродинамични като Вранглер( е сега Димата ме преби ) но все пак

    Много поздрави,
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      До: много полезно за Фероза !!!

      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      Ами куция кон си е куц кон
      без резонатор е зле, с него пак зле....
      колекторите от цилиндрите е като на Симсонче 40-50 кубика
      Инак ми е странно 90 и няколко к.с. на купе 1300 кг да са толкова зле като динамика ...

      Коментар


      • #4
        До: много полезно за Фероза !!!

        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
        Ако махнеш резонатора, на него има едни вакуумни тръбички, ако не си седят на мястото двигателя почва да се шашка и не работи никак добре, ама никак, тествано...
        Ами аз съм забелязал че има 2 вида и на EFI-то. По-усложнено (в книжката се води US-спецификация), с бая тръбични, клапанчета и всякакви такива, с EGR и други такива. И по-опростено - тръбичките и клапанчетата са значително по-малко, и няма EGR (от което според мен файдата клони към нула). Резонатор нямам. И тръбички май нямам. Пък гледах и колегата с новата фероза на срещата - същото като мойто, само с резонатор отгоре.

        EGR-то май се командваше от компа, и съответно може би нещо се шашка като не са в ред тръбичките и може би прави нещо с горивото.
        Когато няма резонатор, тия вакуумни тръбички се боцват директно на тръбата, дето минава над перката. Мойта си има и изводи даже, ама са затапени.

        Колега, боцни някоя снимка ако е възможно, че ми стана интересно.

        ПП: На мене нещо друго пъклено ми се върти в главата - да махна всичко до всмукателния колектор, да преместя акумулатора и да набутам филтъра (не оригиналния, я някакъв друг) там, с максимално къса тръба до EFI-то. Ама ми се ще да си намеря резонатор, щото ако вярвам на книжката ще се оправи баш това, дето най ме дразни - "липсата" на въртящ момент между 3000 и 4000 оборота.
        Последно редактирано от sparkybg; 12-12-07, 10:14.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: много полезно за Фероза !!!

          аз съм без катализатор и съм с КАРБУРАТОР. върви перфектно.ше ида да направа и по къс и широк аъспух и ше литне.точно тва е идеяата никви тръби.колкот се може по къс път за въздуха.а снимки немам време.пак замина вам на вилата.сички сте добре дошли на гости там- на подбалканския с Саранци точно срещу Петрол бензиностанцията.30 км от София.имам 2 киловата музика...
          ако искате една фероза среща тоа уикенд там.имам и огромен двор.....
          ниакой да организира....
          тел ми е 0898804030 Тони.
          немам нет там.та организирайте и идваийте.аз съм там и сте добре дошли.
          п.с. Яро ме познава от над 10 години така че 6е ми е гарант.земете го и него....
          немам сега никво време сорри.некой да пусне тема на гости на Тони таа седмица и идвайте.ше е весело.сори че не мога да йа организирам.аре Батгеоргоне отговорник...
          Чакам ви.
          висете отпуснато

          Коментар


          • #6
            До: много полезно за Фероза !!!

            Сладур

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X