Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

    Днес териоса при тръгване от 1ва каза прас и продължи на скорост ама по инерция...забелязах,че кардана към предния мост се върти,докато назад не предава движение,а със включен блокаж колата си се движи,като при всякакво движение дори и като теглихме се чуваше виене и хрупане(при завой хрупане и щракането се засилваше).Логиката ме навежда към счупена полуоска или преден диф...някой някакви други идеи или насоки?В интерес на истината от няколко дни се чуваше едно леко виене и то май(не съм сигурен) след като покарах 50-100метра в един кален път с вкл. блокаж.... Предвид никаквия ми опит с джипове ще се радвам на всякакви мнения и насоки, тъй като през уикенда ще разглобявам да видя какво е заминало...

  • #2
    От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

    По-скоро счупено каре. Или диф, ама се съмнявам. Счупена полуоска на джип с независимо предно окачване се вижда от километри.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

      Пък и как се чува като трака из околните железа.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

        Най-вероятно- каре.
        Животът е харизан кон според мен...

        Теди

        Коментар


        • #5
          От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

          Може и да не трака, ако маншона е доста дебел и не позволява на полуоската да увисне дотолкова.

          Колега най вероятно има счупено каре. Осигури си достъп до предницата(канал, подемник), хвани с ръка едната полуоска, и я разклати. Не трябва да можеш да я клатиш, най-много да я завъртиш. После и другата разбира се, ако първата не помръдва. Ако намериш коя мърда-сваляне и съответния ремонт.

          Ако и двете не мърдат-имам лоши новини за теб... Отива на преден диференциал. А и щом е виело напоследък-като нищо може да е диференциала, ма само с писане-ремонт не се прави. Иска си цапане
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

            Цапането ще е утре,но май ще да е каре.Днес след работа реших да видя набързо полуоските външно и да се пробвам да локализирам шума и хоп нещо,което вчера не съм забелязъл-освен предния кардан се върти и лявата полуоска при това до карето на колелото.Странното е,че смених и 2те карета като купих колата(бяха скъсани маншоните,а каретата бяха по 50тина лв нови), при смяната им понеже не ми се откачаше шенкела успях с много зор да навра карето в главината...възможно е тогава да съм го предобрил...другия вариант е карето да не е за тази кола,понеже като взимах не излезе директно по каталог,а като заменка на доста по-скъпо от друга марка....

            Коментар


            • #7
              От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

              Като има скъсан маншон, сменя се маншона. Оригинално каре се сменя САМО когато има свериозна причина за това, тоест износено или счупено. Каретата от 50лв по магазините са в общи линии от говнолин, сравнени с оригиналните, които при добра експлоатация (разбирай - поглеждане веднъж-дваж в годината на маншоните и своевременната им смяна, ако има нужда), може да изкарат и повече от джипката.

              Друго - карето трябва да влезе в главината лесно. Не знам какво разбираш под "много зор", ама аз поне не виждам от къде би могъл да дойде многото зор, освен ако не си се опитвал да напъхаш кръгъл чеп в квадратна дупка (иначе казано - каре с различен брой шлици или друг размер на шлиците).

              Описаното от теб в последния ти пост говори за липса на връзка между карето и главината, разбирай - превъртяли шлици или нещо около тях.
              Последно редактирано от sparkybg; 10-06-16, 23:46.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Описаното от теб в последния ти пост говори за липса на връзка между карето и главината, разбирай - превъртяли шлици или нещо около тях.
                Възможно е и полувалът да се е "откопчал" от карето.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #9
                  От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Възможно е и полувалът да се е "откопчал" от карето.
                  И като как мислиш че маншона ще е здрав при такава хипотеза? Щото според мен ще е на парцали и всичко ще е в грес.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    И като как мислиш че маншона ще е здрав при такава хипотеза? Щото според мен ще е на парцали и всичко ще е в грес.
                    Не го мисля.Виждал съм го.Откопчал се , поизлязъл донякъде , обрулени шлици и си стои в карето.Е , беше на по-лека кола.Не 4Х4.
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

                      Днеска разглобих-оказа се много глупав проблем.Едно като зегерга,което стои на полуоската се беше счупило и явно полуоската се беше извадила и като се е въртяла само е жулила в карето,за щастие шлиците не са изядени,само е понадрана.Не знам точно как се е счупила тази зегерка и се е измъкнала полуоската(като даде фира тамън правех ляв завой),сигурно съм го прецакал при монтажа,понеже не бях откачил шенкела от накрайника и за да влезе карето в мястото си падна едно чекнене и борене...иначе в главината шлиците си пасват перфектно.Сложих ново каре,въпреки че и това беше здраво,но нямаше от къде да търся такава зегерка. Общо взето съм доволен,че не се оказа нищо по дифа,но и малко ме е яд щот най-вероятно сам съм си виновен за тази случка
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160611_143656.jpg
Прегледи:1
Размер:68.5 КБ
ID:5718417Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160611_143635.jpg
Прегледи:1
Размер:130.8 КБ
ID:5718416Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160611_150244.jpg
Прегледи:1
Размер:65.5 КБ
ID:5718419Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160611_150236.jpg
Прегледи:1
Размер:33.2 КБ
ID:5718418

                      Коментар


                      • #12
                        От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Като има скъсан маншон, сменя се маншона. Оригинално каре се сменя САМО когато има свериозна причина за това, тоест износено или счупено. Каретата от 50лв по магазините са в общи линии от говнолин, сравнени с оригиналните, които при добра експлоатация (разбирай - поглеждане веднъж-дваж в годината на маншоните и своевременната им смяна, ако има нужда), може да изкарат и повече от джипката.

                        Друго - карето трябва да влезе в главината лесно. Не знам какво разбираш под "много зор", ама аз поне не виждам от къде би могъл да дойде многото зор, освен ако не си се опитвал да напъхаш кръгъл чеп в квадратна дупка (иначе казано - каре с различен брой шлици или друг размер на шлиците).

                        Описаното от теб в последния ти пост говори за липса на връзка между карето и главината, разбирай - превъртяли шлици или нещо около тях.
                        Като купих териоса и 2та маншона направо ги нямаше и каретата бяха целите в кал и боклуци и затова реших да спестя бъдещи ремонти и да сложа направо нови,ужким са хубави,на kavo,made in japan,засега съм с доста добро впечатление за тази марка....Иначе карето в главината влиза лесно,като стигне дотам ,от глупост и мързел тогава се мъчех,защото е дълго и шенкела трябва да се дръпне леко-днес примерно го бях откачил от аморт. и корм. накрайник и стана лесно.
                        Има и един тънък момент,който също може да се окаже причина-това каре директно излиза за предния модел териос със стария двг,но по каталог не го дават за мойто(02г.),но пък излиза като заменимо на друга марка,която излиза директно.Според мен би трябвало да са еднакви,по дадени размери са 1:1,за стария териос да е по-слабо...ще видим ако пак даде фира...

                        Коментар


                        • #13
                          Сигурен ли си, че е карето е от стария Териос J100? По сервизно ръководство външното каре не се разглобява. За да сменя маншона на външното каре, разглобих полуоската от вътрешното и много ги псувах японците, че са го направили така.
                          Колкото до Kavo май само са чували за Япония или имат много ментета... Сменях и 2-та предни носача заради разбити ябълковидни болтове и тампони. Пристигнаха ляв и десен носач, видимо различни по качество на изработка в опаковки с надпис Kavo. Единия все едно бе правен в на "бай Иван" гаража в кварталната работилничка. От Елиткар ми излязоха с отговора, че Kavo била само пакетажна фирма и каквото им били доставяли, такова пакетирали и те това доставяли. От "хубавия" не можели да доставят еднакви и сложих 2 еднакви от "скапаните", като се наложи да чакам още един ден... Така, че не разчитай в ерата на "пазарна икономика" търговеца да ти е доставил - Kavo made in Japan. Важното за него да направи продажба и да ти вземе парите, когато си "на зор". Все пак няма да се карат вечно тези коли. Кофтито е, когато малко след като си направил ремонта и новите части дадат фира.
                          p.s. Пожелавам ти да си го караш безаварийно.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Poluoska.jpg
Прегледи:1
Размер:57.1 КБ
ID:5718446

                          Коментар


                          • #14
                            От: Terios-счупена полуоска или преден диференциал.

                            И аз го гледах това в ръководството,ама пък вътрешно каре не намерих да се предлага афтърмаркет...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X