Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

    Като човек, който миналата година даде 110 лева за хубав нов изпарител за обикновената газова, а само след 2000 км преоборудва колата си на инжекцион, мога категорично да гласувам за инжекциона - колата върви много по-добре, а и разхода е по-малък. Вече имам 3 коли на газ - 2-те са с инжекцион, едната с обикновена, ама тя е моноинжекция и просто няма как, мога да ти кажа, че при добре настроен инжекцион не можеш и да разбереш на газ или бензин си.Разхода спрямо бензина скача с 1-2 литра според това колко гониш колата и колко те излъжат на газстанцията. Ако все пак слагаш обикновена, недей да пестиш от изпарител - сложи хубав и ще ти пали леко и няма да имаш проблеми с обороти на празен ход. При цени на газтта в момента 0,68 лв. е финансово самоубийство да се кара на бензин. И аз се правих на герой и до миналата година само ежедневката беше на газ, но за година време се газифицирах изцяло, обичам да си карам колите и определено е по-добре, друго си е да минеш 150 км за 8 лева . Успех!

    Коментар


    • #17
      От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      откога конете са проста работа?
      Разбирай нискотехнологична.
      Вода, овес и от време на време сол.

      Коментар


      • #18
        От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

        Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
        Разбирай нискотехнологична.
        Вода, овес и от време на време сол.
        ...и от време на време ринене на "изгорелите газове", смяна на "гуми", "ГТП" и други подобни...
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

          Ами не мисля, че е оправдано да се кара на бензин. Давам пример: онзи ден каране само извънградско (като имаше каране по дефилето за Велинград) 200 км с 9.46 лв (цена на газта от 0.63 ст. на Газпром Празарджик). 4 човека, отзад с багаж, автомобил ауди а4 1.6 ГИ или 15 литра газ, 15 литра бензин при цена от 1.69 лв/литър прави 25 лв. Точно за това си мисля, че си е много оправдано да се сложи газова инсталация. С моя ГИ нямам никакви проблеми, вървежа си е нормален, разхода на бензин (докато превключи на газ е минимален). Като цяло ако ще има разлика от 2-3-4 литра газ в сравнение ГИ с обикновена такава и няма да имам проблеми с газификацията (играещи обороти, ''експлозии" и други) съм склонен за ГИ. Като цяло ГИ (около 800 лв -850 лв) не ме притеснява като финансов аспект.

          Коментар


          • #20
            От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

            Забравих да спомена за, честото каране....ще се кара доста и всекидневно.

            Коментар


            • #21
              От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

              Първоначално публикуван от in5ercep5or Преглед на мнение
              Ами не мисля, че е оправдано да се кара на бензин. Давам пример: онзи ден каране само извънградско (като имаше каране по дефилето за Велинград) 200 км с 9.46 лв (цена на газта от 0.63 ст. на Газпром Празарджик). 4 човека, отзад с багаж, автомобил ауди а4 1.6 ГИ или 15 литра газ, 15 литра бензин при цена от 1.69 лв/литър прави 25 лв. Точно за това си мисля, че си е много оправдано да се сложи газова инсталация. С моя ГИ нямам никакви проблеми, вървежа си е нормален, разхода на бензин (докато превключи на газ е минимален). Като цяло ако ще има разлика от 2-3-4 литра газ в сравнение ГИ с обикновена такава и няма да имам проблеми с газификацията (играещи обороти, ''експлозии" и други) съм склонен за ГИ. Като цяло ГИ (около 800 лв -850 лв) не ме притеснява като финансов аспект.
              Според мен, газова уредба е оправдано да се слага ако караш над 10К километри годишно, лично аз например повече от 4-6К годишно не изминавам и по тази причина си карам само на бензин.

              Коментар


              • #22
                От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Раде, айде да свалим газовите уредби на сънито и на маздата/кията/новата ти бангия(не я знам каква е, че още не си черпил).
                И да ги сложим отново по колите. Да видим коя кола ще тръгне по-напред, и колко време ще отнеме настройването на газта.
                Да не ти припомням колко пъти ходи при "познатия ти" да донастройва инжекциона.

                Когато ти е удобно-ела да направиш тест на вървенето на сънито на газ и на бензин. Ускоряване до 100 по хронометър, максимална скорост, четвърт миля, каквото ти се ще.
                Разхода със сигурност е по-висок от този на инжекцион, но с колко???

                Аз лично ако мога да карам кола която може да върви с обикновен изпарител-няма сила която да ме накара да сложа инжекцион.
                Виж, ако двигателя го иска-няма как.
                Инжекциона е много по-съвременна система, но пък много по-сложна, което лично за мен е сериозен минус. Простите неща са най-практични.

                Само да те питам-знаеш ли какво става, ако датчика който отчита налягането на изпарената газ се поскапе леко, и започне да дава леееко грешни данни?
                А ако наистина налягането не е колкото се изисква, а наистина е с различно налягане?
                Синята Мазда имаше един проблем на 2500 оборота, но се оказа в това, че е Мазда и има една специфична настройка, от около 2 години не са бутани настройки. До голяма степен инжекциона е по-прост от обикновената и съм сигурен, че ТИ без много зор можеш да се справиш със поставяне и настройване на кола. Ако ги свалим и монтираме повторно няма нужда от настройки, тя си ги помни. Новата от 2 дни е ГИ и се надявам днес да приключихме с настройките, че бяха правени на загряла кола и имаше твърде богата смес на ниски обороти което се оказа проблем когато е студена. Киата я имам от година и половина и не е ходила на газаджия все още. Нищо сложно няма в инжекциона и има само предимства. Като се видим ще отворим капака и ще обяснявам какво съм научил с две гледания.

                Първоначално публикуван от in5ercep5or Преглед на мнение
                Ами не мисля, че е оправдано да се кара на бензин. Давам пример: онзи ден каране само извънградско (като имаше каране по дефилето за Велинград) 200 км с 9.46 лв (цена на газта от 0.63 ст. на Газпром Празарджик). 4 човека, отзад с багаж, автомобил ауди а4 1.6 ГИ или 15 литра газ, 15 литра бензин при цена от 1.69 лв/литър прави 25 лв. Точно за това си мисля, че си е много оправдано да се сложи газова инсталация. С моя ГИ нямам никакви проблеми, вървежа си е нормален, разхода на бензин (докато превключи на газ е минимален). Като цяло ако ще има разлика от 2-3-4 литра газ в сравнение ГИ с обикновена такава и няма да имам проблеми с газификацията (играещи обороти, ''експлозии" и други) съм склонен за ГИ. Като цяло ГИ (около 800 лв -850 лв) не ме притеснява като финансов аспект.
                700-750лв., при познат и по-малко.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #23
                  От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                  Аз пък не мога да разбера защо обвързвате поставянето на газова уредба с годишния пробег.

                  Единствено значение има това за колко километра ще се избие "инвестицията". След това всеки изминат метър вече е на печалба. Обикновено колкото е цената на бензина-наполовина.

                  Да, ако бутилката е в багажника-има някакво неудобство, та затова може и да не си заслужава, ако се кара съвсем малко, но в общия случай се свиква с бутилката, и изобщо спира да се мисли, че пречи. А и по джиповете си има добро място за бутилката-на мястото на оригиналния резервоар, така и място в купето не се заема, та съвсем няма място за притеснения.

                  А непалене през зимата, нестабилни обороти, прекомерен разход и всякакви други проблемчета са наказание за небрежността на стопанина.
                  Ако всичко е както трябва по уредбата, няма никакви проблеми при експлоатацията.
                  Дори и е турски изпарител от 50 лева.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                    700-750 за каква марка ГИ? За кой град става въпрос?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                      Първоначално публикуван от in5ercep5or Преглед на мнение
                      700-750 за каква марка ГИ? За кой град става въпрос?
                      Аз съм с Тамона на 2-те Мазди, като едната е на 2 дни. За мен цената беше под 700лв., но вечер си пием пиенето заедно с този който я слага. За Шумен става въпрос.
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                        Уредба Агис М210, без ОБД връзка, изпарител Томасето, инжектори Апис снап /мембранни - безшумни и не се нуждаят от регулиране/ на цена 750 лева. Една и съща комплектация ползвам на 2 автомобила и съм доволен. Самият аз бях отчаян противник на газта, до момента, в който миналата година сложих първият газов инжекцион.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                          Слагай ГИ ,и не се занимавай с глупости.Ги се настройва лесно,точно и бързо,по добре работи,и разхода е по нисък от на Агу

                          Sent from my HM NOTE 1W using Tapatalk
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                            С обикновена газова уредба съм,така я купих преди 4 години и съм изключително доволен.Има си емулатор и не ми създава никакви проблеми като ми дава изключително нисък разход и върви с 120 без проблем!Даже мога да и вдигна повече обаче ме хваща страх,все пак е 24год.кола.Газовата е BRC.Зимата след като закъсвах в калта сложих едни гуми 215/75/15 и вдигна разхода на 13-14л. но сега за лятото съм с гуми 205/70/15 и разхода ми е 11-12л.Газовата при мен не е ходила на диагностика,сам си я пипнах че нямаше мощност на ниски обороти и сега върви екстра и на ниски и на високи,само дето малко ми паднаха оборотите в покой на около 800-850,но това не ме дразни!Слагам на две коли които ги кара дъщеря ми газови инжекциони,едната беше Ситроен Ксара Пикасо а сегашната и е Пасат 4ка и двете са с газ.инж.VEGA-1 и тя е много доволна.Монтирахме ги в един и същи сервиз в София за по 690лв.,на лизинг за по 6месеца,като мисля че всичко беше Италианско,само компа е Бг.Ако се интересуваш мога да ти дам имената на сервиза и къде се намира.Забравих най важното,да ти честитя придобивката ,със здраве и безпроблемно да я караш!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                              Вега1 е наследник на каргаз,и двете са ниско бюджетни,редуктора е пълна скръб ,рейките са от калпавата серия на рейл,компа на вега1 лесно прегрява,на каргаз нямаше тоя дерт,след доста доработки стават читави,това го пиша щото им сърбах попарата има и моя тема по въпроса тука,както и в форума на бсм.

                              Sent from my HM NOTE 1W using Tapatalk
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • #30
                                От: Фероза: каква газова- инжекцион или обикновена>

                                То е ясно че е ниско бюджетна,щом е 690лв.,но и на единия автомобил и сега на този който се кара в момента нямаме никакви оплаквания,нито от рейки,нито от прегряване на компа!Тя и за това си има гаранция 50000км.или две години,та и да излезе нещо,ще си го оправят.
                                Последно редактирано от буклас; 05-05-16, 22:11. Причина: Недописана тема

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X