Здравейте на всички които карат daihatsu feroza.
Интересува ме ходих при майстор който ми смени перката която беше зацепена постоянно и ми каза че не е добре така да карам защото може да се счупи и да испотроши всичко.Махна ми я и ми монтира перка от кола с принудително пускане с копче.Интересува ме каква температура трябва да подържа моята стрелка минава при загрят мотор малко след полвината.Нормално ли е или не.
Ако има някой някакъв отговор да сподели.
Интересува ме ходих при майстор който ми смени перката която беше зацепена постоянно и ми каза че не е добре така да карам защото може да се счупи и да испотроши всичко.Махна ми я и ми монтира перка от кола с принудително пускане с копче.Интересува ме каква температура трябва да подържа моята стрелка минава при загрят мотор малко след полвината.Нормално ли е или не.
Ако има някой някакъв отговор да сподели.
Имай предвид, че въздушната струя от виско перката е в пъти по-голяма от тази от електрическите перки, дори и да са две. Доста от хората опитали твоя вариант, в последствие се връщат към заводското решение и има защо!
Коментар