Колеги помощ! Ферозата ми е 1,6 I 16v проблемът е в това :подавам газ а тя се дави.Като и подавам постепенно газ,няма проблем,но над 3000об.започвч да прекъсва,дори и погръмва през ауспуха.Това ми го правеше със старата помпа,но аз си поставих нова (Бош за Дайхацу),нещата се подобриха но не много.Понеже съм и на LPG и там е същото.Давайте акъл!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нестабилна работа на Високи обороти
Свий
X
-
От: Нестабилна работа на Високи обороти
Проверете внимателно да не взима въздух от някъде. За да се лигави и на двете горива трябва да е след дросела - някое спукано или откачено маркуче.
От колектора има 2 маркучета към делкото. Служат за регулиране на аванса. Най-много ме съмняват те. Ако някое от тях е пукнато ще разваля горивната смес, няма да има и правилен аванс.
По-малко вероятните предположения:
Провери дали не меша газ и бензин.Случва се в клапаните за газта да заседне боклук и да не затварят плътно.
В рейката на инжекторите има регулатор на налягане. Целта му е да поддържа постоянно налягане в рейката. Това позволява на компютъра да смята "порцията" гориво в зависимост от времето за отваряне на инжектора. Някъде по книгите пишеше колко е номиналното налягане, по спомени 3 бара.
С каква газова е - газов инжекцион или обикновена?Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
От: Нестабилна работа на Високи обороти
Колега, един приличен монтьор би диагностицирал проблема много лесно. През клавиатурата трудно ще стане.
Като съвет мога да ти дам следния: Разбери къде ти е налягането от помпата, че не е в рейката.
Като отговориш на този въпрос ще разбереш и защо е загинала старата помпа.Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
От: Нестабилна работа на Високи обороти
Бубината е една и умира изведнъж.Кабели започват да прекъсват в ниските,във високите са ок.Свещ може да е,смени първо тях,20 лв. са NGK/същите са като за ЛАДА/.Преди години ми се случи свещ да прекъсва от време на време,като я свалих-беше се разхлабил централния електрод спрямо външната част и хлопаше.Ако се бях замотал със смяната,можеше да избие през капака.Дори да не са те,смяната им винаги е полезна.Бензин и газ едва ли меша,щото ако е заял клапан на газта,при работа на газ няма как да вкарва и бензин.Много вероятно е да е делко.Разбита ос или комутатора вътре/някои му викат датчик на хол/.Вакума на делкото играе роля единствено при рязко подаване на газ-регулира предварението според засмукването и при определени,фиксирани обороти-спира да работи,докато не настъпиш рязко отново.Ако той се изключи,двигателя ще се форсира по-тромаво.Та не е и той.Ако се е измъкнал някой вакумен маркуч,ще се бъзика главно в ниските обороти.Преди да започнеш каквото и да е,бележи делкото.Разхлаби и дай 1-1,5 мм. предварение,после закъснение и виж дали нещо ще се промени в работата на мотора на високи.Ако не стане-започни със свещи и пиши пак.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар