Здравейте,преди една година купих Dajhatsu Terios 2003 за 600лева.Машината имаше проблем в стартера,двигателя работеше на три цилиндъра и много тресеше и шумеше(блъскаше)И външно не е много за гледане ама като няма пари.Първо реших да поправя стартера но след като свалих с адски псувни разбрах че едното ухо на скоростната кутия е счупено.И пак адски псувни.Намерих майстор който да го завари(аргон) на място и съм доволен.После реших да сменя свещите с оригинални но забравих да сложа капака на въздушния филтър.Но следващите три дни валя та валя и аз отивам и се опитвам да паля машината ама не ще.(пропуснах да кажа че след смяната на свещите пак си работеше на три цилиндъра?Аз продължих да стартирам ама не ще и отварям капака и долната част на въздушния филтър беше цялата във вода и аз току що бях източил и тази над дроселовата клапа.Та закарах колата на сервиз-мой роднина със свободно време за такива роднини като мен(закарах я пътна помощ-.Развивам пробката на картера излезе боза около 15 литра.Свалих двигателя разглобих го и го измих от помията.Излезе че един клапан на 4-ти цилиндър е изгорял-1/4 и за това няма компресия.смених клапана смених сегментите,гарнитурите всичките + семеринг колянов лагерите бяха отлични,съединител,и някой други дребни неща.Сложих 5W30 Castrol антифриз розов .Но след ремонта двигателя работи на високи обороти предполагам 1100/1300 КАК ДА СВАЛЯ ОБОРОТИТЕ.Имам чувството че и харчи доста гориво.Всички части които съм сменил са оригинални на DAJHATSU е не от официалния доставчик и с отстъпки от колеги .ПОМОГНЕТЕ МИ МОЛЯ!

Коментар