Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане

    Колеги, каква е разликата между Роки и Фероза?

  • #2
    До: Питане

    роки е с цели мостове и и по големия брат на ферозата, с по-голям двитател. Ферозата е с незвисимо окачване отпред, има ферози които за америка се водят роки. Средната е роки, а първата и втората са ферози.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от sapporo; 22-09-07, 16:16.
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #3
      До: Питане

      Нека и аз да добавя няколко думи.

      Купето на Фероза и Роки мисля е еднакво или на повече от 90% еднакво.

      Рокито мисля е с 2,8 литра дизелов двигател което означава много(разлика сериозна във въртящ момент) за офф роуд срещу 1,6 литра бензин инжекция за Фероза.

      Рокито е с два цели моста срещу предно независимо окачване с торсиони за ферозата, което означава ограничение във възможностите за лифт на Ферозата(говоря за отпред само).

      Рокита знам много повече с климатик, а Фероза досега не съм виждал такава а има мноооого и по обяви и по познати/приятели.

      Дори само при тези разлики Рокито става на порядък по-привлекателно за покупка отколкото Фероза, само, че Роки са много редки, рез части много кът=ужасно скъпи, и според лични впечатления средните години на 2ра ръка Рокита са доста повечко спрямо най-често срещаните Ферози, а годините на Дайхатсу си личат предимно в пораженията от ръжда...

      Поздрави,
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #4
        До: Питане

        Грешиш за купето. Рокито е малко по-широко, малко по-дълго и малко по-тежко. Има и бензинови рокита. 2.2 инжекция, но 91 конски сили. Ферозата е 1.6 инжекция, но 95 конски сили. Не съм сигурен за въртящия момент обаче. И бензиновото и дизеловото Роки имат ЗНАЧИТЕЛНО по-ниска максимална скорост - 130 - 135 км/ч срещу 150 при Ферозата. Също така са по-тромави и ускоряват доста по-бавно. Извън пътя окачването и въртящия момент на Рокито обаче са предимство.

        Всичко това с една забележка. В САЩ всички Ферози носят името Роки, а самото Роки май не се е предлагало.
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #5
          До: Питане

          Благодаря за корекцията, наистина това е важно уточнение, може би за мен Роки като привлекателен автомобил е именно 2,8 дизел + климатик само затова и него съм споменал...

          Поздрави,
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #6
            До: Питане

            Благодаря за отзивчивостта. Имам мисъл да сменям Тойотата/ LJ 73/ за по-малка джипка. В гората не ходя, 4Х4 ползвам зимата колкото да се прибера в къщи. Има една 300м ледовица. Колата се ползва изключително за градско каране и Тойотата ми е трудна за тази цел. Като четох из форума може би една Фероза ще ми върши работа. Бензинова - на газ. Защото дизела 2,8 няма да харчи по-малко от моя 2,4 турбо в града.
            Този 1,6 мотор как е сразхода? И още нещо - возията в сравнение с Тойотата.

            Коментар


            • #7
              До: Питане

              Моята на градско харчи около 10+ бензин или към 14 газ, ама газовата не е от най-читавите. С нея я взех и не съм я сменял.

              Имай си наум и, че Ферозата е наистина малка. Огледай добре някоя отвътре. Срещат се често вече

              Притеснява ме, че я искаш за градска кола. Не е особено комфортна. Возията й не е от най-лошите. По-добре е от Самурай или УАЗ например, дори от Витара бих казал, но не е и от най-добрите. На Тойота като твоята не съм се качвал, но имам сериозни подозрения разсъждавайки изцяло теоретично върху размери, тегло и т.н., че по асвалт и павета Ферозата ще друса повече и ще е по-нестабилна.
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #8
                До: Питане

                След '95 някъде почват да правят и Роки с "независимо" окачване отпред и окастриха двигателя до 93-94 к.с. за да влезе в изискванията на Евро ... не занам кое си.
                Роки е най-голямото нещо правено някога от Дайхацу ..... и най-коравото, междувпрочем.
                Заявявам го след 7 годишен "стаж" на Роки ... и продължавам да го тормозя ....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  До: Питане

                  Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
                  роки е с цели мостове и и по големия брат на ферозата, с по-голям двитател. Ферозата е с незвисимо окачване отпред, има ферози които за америка се водят роки. Средната е роки, а първата и втората са ферози.

                  дай по-голяма снимка на сивата Ферозата..

                  Коментар


                  • #10
                    До: Питане

                    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                    Моята на градско харчи около 10+ бензин или към 14 газ, ама газовата не е от най-читавите. С нея я взех и не съм я сменял.

                    Имай си наум и, че Ферозата е наистина малка. Огледай добре някоя отвътре. Срещат се често вече

                    Притеснява ме, че я искаш за градска кола. Не е особено комфортна. Возията й не е от най-лошите. По-добре е от Самурай или УАЗ например, дори от Витара бих казал, но не е и от най-добрите. На Тойота като твоята не съм се качвал, но имам сериозни подозрения разсъждавайки изцяло теоретично върху размери, тегло и т.н., че по асвалт и павета Ферозата ще друса повече и ще е по-нестабилна.
                    жена ми се учи 1 година на Фероза , аз през това време я завирах къде ли не . И двамата сме с много добро впечтление - и като градска кола и за извън пътя. Е за дълъг път много не става - но и не е мислена за това. с чисто нова газова гореше 8-10 газ
                    Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
                    [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Питане

                      дай по-голяма снимка на сивата Ферозата..

                      http://www.warfs.org/, влизаш вътре и си разглеждаш фото галерията
                      Bertone freeclimber 1.8 115hp

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X