Колеги, каква е разликата между Роки и Фероза?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питане
Свий
X
-
-
До: Питане
Нека и аз да добавя няколко думи.
Купето на Фероза и Роки мисля е еднакво или на повече от 90% еднакво.
Рокито мисля е с 2,8 литра дизелов двигател което означава много(разлика сериозна във въртящ момент) за офф роуд срещу 1,6 литра бензин инжекция за Фероза.
Рокито е с два цели моста срещу предно независимо окачване с торсиони за ферозата, което означава ограничение във възможностите за лифт на Ферозата(говоря за отпред само).
Рокита знам много повече с климатик, а Фероза досега не съм виждал такава а има мноооого и по обяви и по познати/приятели.
Дори само при тези разлики Рокито става на порядък по-привлекателно за покупка отколкото Фероза, само, че Роки са много редки, рез части много кът=ужасно скъпи, и според лични впечатления средните години на 2ра ръка Рокита са доста повечко спрямо най-често срещаните Ферози, а годините на Дайхатсу си личат предимно в пораженията от ръжда...
Поздрави,Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
До: Питане
Грешиш за купето. Рокито е малко по-широко, малко по-дълго и малко по-тежко. Има и бензинови рокита. 2.2 инжекция, но 91 конски сили. Ферозата е 1.6 инжекция, но 95 конски сили. Не съм сигурен за въртящия момент обаче. И бензиновото и дизеловото Роки имат ЗНАЧИТЕЛНО по-ниска максимална скорост - 130 - 135 км/ч срещу 150 при Ферозата. Също така са по-тромави и ускоряват доста по-бавно. Извън пътя окачването и въртящия момент на Рокито обаче са предимство.
Всичко това с една забележка. В САЩ всички Ферози носят името Роки, а самото Роки май не се е предлагало.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Питане
Благодаря за отзивчивостта. Имам мисъл да сменям Тойотата/ LJ 73/ за по-малка джипка. В гората не ходя, 4Х4 ползвам зимата колкото да се прибера в къщи. Има една 300м ледовица. Колата се ползва изключително за градско каране и Тойотата ми е трудна за тази цел. Като четох из форума може би една Фероза ще ми върши работа. Бензинова - на газ. Защото дизела 2,8 няма да харчи по-малко от моя 2,4 турбо в града.
Този 1,6 мотор как е сразхода? И още нещо - возията в сравнение с Тойотата.
Коментар
-
До: Питане
Моята на градско харчи около 10+ бензин или към 14 газ, ама газовата не е от най-читавите. С нея я взех и не съм я сменял.
Имай си наум и, че Ферозата е наистина малка. Огледай добре някоя отвътре. Срещат се често вече
Притеснява ме, че я искаш за градска кола. Не е особено комфортна. Возията й не е от най-лошите. По-добре е от Самурай или УАЗ например, дори от Витара бих казал, но не е и от най-добрите. На Тойота като твоята не съм се качвал, но имам сериозни подозрения разсъждавайки изцяло теоретично върху размери, тегло и т.н., че по асвалт и павета Ферозата ще друса повече и ще е по-нестабилна.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Питане
След '95 някъде почват да правят и Роки с "независимо" окачване отпред и окастриха двигателя до 93-94 к.с. за да влезе в изискванията на Евро ... не занам кое си.
Роки е най-голямото нещо правено някога от Дайхацу ..... и най-коравото, междувпрочем.
Заявявам го след 7 годишен "стаж" на Роки ... и продължавам да го тормозя ....Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
До: Питане
Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнениероки е с цели мостове и и по големия брат на ферозата, с по-голям двитател. Ферозата е с незвисимо окачване отпред, има ферози които за америка се водят роки. Средната е роки, а първата и втората са ферози.
дай по-голяма снимка на сивата Ферозата..
Коментар
-
До: Питане
Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнениеМоята на градско харчи около 10+ бензин или към 14 газ, ама газовата не е от най-читавите. С нея я взех и не съм я сменял.
Имай си наум и, че Ферозата е наистина малка. Огледай добре някоя отвътре. Срещат се често вече
Притеснява ме, че я искаш за градска кола. Не е особено комфортна. Возията й не е от най-лошите. По-добре е от Самурай или УАЗ например, дори от Витара бих казал, но не е и от най-добрите. На Тойота като твоята не съм се качвал, но имам сериозни подозрения разсъждавайки изцяло теоретично върху размери, тегло и т.н., че по асвалт и павета Ферозата ще друса повече и ще е по-нестабилна.Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
[url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]
Коментар
-
До: Питане
дай по-голяма снимка на сивата Ферозата..
http://www.warfs.org/, влизаш вътре и си разглеждаш фото галериятаBertone freeclimber 1.8 115hp
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар