От има-няма година разсъждавам по темата дали не му е по-гот на двигателя да работи с подргята нафта. Примерно с температурата на охладителната течност.
Виждал съм го на доста съвременни дизели. Имат топлообменник на филтъра на горивото или с електрическо отопление.
Днес едно питане в темата за подаръците се хванах да разлегам ел. схемите на Роки и Фероза.
Гледайки схемите видях, че Рокито има реле за подгрев на горивото
.
Лошото обаче е, че в схемите няма описание къде се намира нагревателя.
Смъкнах се моментално до джипа -вярно има реле. Пада се зад акумулатора. Точно до релето за подгревните свещи.
Разгледах инсталацията. На конзолата на филтъра ходят 4 жици. Две са за лампата за дренажа. Другите две - не ми стана ясно.
На ГНП-то ходят 3 жици. Една е за клапана запали/загасни, другите две не разбрах за какво са.
Някой да има повече информация за този подгрев - къде е, какъв е, кой го управлява?
Виждал съм го на доста съвременни дизели. Имат топлообменник на филтъра на горивото или с електрическо отопление.
Днес едно питане в темата за подаръците се хванах да разлегам ел. схемите на Роки и Фероза.
Гледайки схемите видях, че Рокито има реле за подгрев на горивото

Лошото обаче е, че в схемите няма описание къде се намира нагревателя.
Смъкнах се моментално до джипа -вярно има реле. Пада се зад акумулатора. Точно до релето за подгревните свещи.
Разгледах инсталацията. На конзолата на филтъра ходят 4 жици. Две са за лампата за дренажа. Другите две - не ми стана ясно.
На ГНП-то ходят 3 жици. Една е за клапана запали/загасни, другите две не разбрах за какво са.
Някой да има повече информация за този подгрев - къде е, какъв е, кой го управлява?
Коментар