Здравейте,
Бих желал да споделя вчерашния си ден на забавление с отстраняване на теч...
Ферозата ми не загрява прекомерно никога не е прегрявала и хвърляла водата заради висока температура.
Но правеше следното - последния месец след като спра и загася двигателя, минава около 60-70 секунди и хвърля вода ( около 300-500 мл ) някъде от мястото под Делкото...
Гледах чудих се с огледалце гледах с фенер не се вижда от къде там да може да тече вода, цъклих се е в схемите за ремонт на Фероза и тогава видях, че има едно малко гумено съединение(байпас) около 7-8 см дълго вътрешен размер Ф 10-12мм може би...
Викам си от там ще да е няма от къде другаде да бъде и почнах ремонта...
Да да ама не, някой свалял ли е стартер на старо Пежо(разглобява се едва ли не половината двигател и предница) - свалих всичко свързано с Възд. филтри чак до колектора(металния на главата) а това са много болтове тръби и жезца. После свалих и бобината, после едни тръбички по вакуумната регулация, после няколко кабела за разните дадтчици, после кабелите на делкото за свещите и тогава усетих, че съм загазил гадното парченце гума бе сложено на максимално садистично място точно под самото делко, там няма стигане пипане с какъвто и да е инструмент и с повече от единт тънък пръст, да ама с пръстче диагностига на теч не се прави, поне не на кола ( медиците ще ме разберат за другото
)
Реших го свалям(Винаги бележете мястото на поставяне на делкото спрямо главата с център(дупка на делкото и на главата) + дрсанете с фина отверка мястото на лягане) и делкото и "ВОАЛА" откри се - както знаете всички гумени съединения във Ферозата са със метални скоби тип пружина, самостягащи се и ваденето им в тесни места е забава с много олющени ръце и споменаване на японски майки, та излезе, следва цъклене мачкане огъване и се оказа, че гумата е остаряла и е цъфнала дупчица едва забележима но при загряване и налягане си хвърляше водата от там...
Следва ходене до някой магазин за авточасти, намиране на същия диаметър тръба(4-5 лева) закупуване на скоби за стягане от онези с винт(12-16 на 20-30 нещо такова бяха) и обратно към ремонта.
Резнах си 7-8 см навлажних мястото на поставяне(металните тръбички) самата гума отвътре също за да влезе по-лесно, сложих скобите в средата на съединението инак няма как после много мъчно се борави с оригиналните пружинни скоби. Постравих и по още една скоба с винт за допълнително стягане.
Последва сглобяване, предварително си бях надписал цилиндрите и кой кабел къде влиза в делкото за да няма после обади се на приятел двигателист
Закачих всичко, проверка, 2 пъти и следва закачане на акумулатора и тест, контакт 2-3 секунди опит за палене и трясък пушек и се стреснах и викам си " сега си е... м...та"...
Проверка отново, опит и запали ама със свалени филтър и тръбички за вакукните регулации нямаше ниски обороти, следва малко загряване на 2000+ оборота и мисля не протече, но това са само сухи тестове...
Ако има нещо друго ще пиша, пак...
Поздрави,
Бих желал да споделя вчерашния си ден на забавление с отстраняване на теч...
Ферозата ми не загрява прекомерно никога не е прегрявала и хвърляла водата заради висока температура.
Но правеше следното - последния месец след като спра и загася двигателя, минава около 60-70 секунди и хвърля вода ( около 300-500 мл ) някъде от мястото под Делкото...
Гледах чудих се с огледалце гледах с фенер не се вижда от къде там да може да тече вода, цъклих се е в схемите за ремонт на Фероза и тогава видях, че има едно малко гумено съединение(байпас) около 7-8 см дълго вътрешен размер Ф 10-12мм може би...
Викам си от там ще да е няма от къде другаде да бъде и почнах ремонта...
Да да ама не, някой свалял ли е стартер на старо Пежо(разглобява се едва ли не половината двигател и предница) - свалих всичко свързано с Възд. филтри чак до колектора(металния на главата) а това са много болтове тръби и жезца. После свалих и бобината, после едни тръбички по вакуумната регулация, после няколко кабела за разните дадтчици, после кабелите на делкото за свещите и тогава усетих, че съм загазил гадното парченце гума бе сложено на максимално садистично място точно под самото делко, там няма стигане пипане с какъвто и да е инструмент и с повече от единт тънък пръст, да ама с пръстче диагностига на теч не се прави, поне не на кола ( медиците ще ме разберат за другото

Реших го свалям(Винаги бележете мястото на поставяне на делкото спрямо главата с център(дупка на делкото и на главата) + дрсанете с фина отверка мястото на лягане) и делкото и "ВОАЛА" откри се - както знаете всички гумени съединения във Ферозата са със метални скоби тип пружина, самостягащи се и ваденето им в тесни места е забава с много олющени ръце и споменаване на японски майки, та излезе, следва цъклене мачкане огъване и се оказа, че гумата е остаряла и е цъфнала дупчица едва забележима но при загряване и налягане си хвърляше водата от там...
Следва ходене до някой магазин за авточасти, намиране на същия диаметър тръба(4-5 лева) закупуване на скоби за стягане от онези с винт(12-16 на 20-30 нещо такова бяха) и обратно към ремонта.
Резнах си 7-8 см навлажних мястото на поставяне(металните тръбички) самата гума отвътре също за да влезе по-лесно, сложих скобите в средата на съединението инак няма как после много мъчно се борави с оригиналните пружинни скоби. Постравих и по още една скоба с винт за допълнително стягане.
Последва сглобяване, предварително си бях надписал цилиндрите и кой кабел къде влиза в делкото за да няма после обади се на приятел двигателист

Закачих всичко, проверка, 2 пъти и следва закачане на акумулатора и тест, контакт 2-3 секунди опит за палене и трясък пушек и се стреснах и викам си " сега си е... м...та"...
Проверка отново, опит и запали ама със свалени филтър и тръбички за вакукните регулации нямаше ниски обороти, следва малко загряване на 2000+ оборота и мисля не протече, но това са само сухи тестове...
Ако има нещо друго ще пиша, пак...
Поздрави,
Коментар