До: Въпрос - регулиране клапаните на Фероза
Оспамихме темата, ама мен си ме гложди и си размишлявам Та ако детайлите имат такова топлинно разширение един спрямо друг, това ще изменя фазите на газоразпределението, т.е. колкото повече загрява, толкова по късно ще отварят клапаните и фазите на засмукване и изпускане ще стават по-къси, а на сгъстяване и работа съответно по-дълги. Ако подаването на гориво обаче си остава нормално и навременно, това означава, че всичко отива по дяволите и тоя мотор в най-добрия случай ще тресе, ще грее и ще ускорява като на верижен трактор (и ще гори като такъв). Ако някой по-подготвен теоретично може да го обясни, мисля че може да се получи полезна тема...
 Та ако детайлите имат такова топлинно разширение един спрямо друг, това ще изменя фазите на газоразпределението, т.е. колкото повече загрява, толкова по късно ще отварят клапаните и фазите на засмукване и изпускане ще стават по-къси, а на сгъстяване и работа съответно по-дълги. Ако подаването на гориво обаче си остава нормално и навременно, това означава, че всичко отива по дяволите и тоя мотор в най-добрия случай ще тресе, ще грее и ще ускорява като на верижен трактор (и ще гори като такъв). Ако някой по-подготвен теоретично може да го обясни, мисля че може да се получи полезна тема...
							
						
					Оспамихме темата, ама мен си ме гложди и си размишлявам
 Та ако детайлите имат такова топлинно разширение един спрямо друг, това ще изменя фазите на газоразпределението, т.е. колкото повече загрява, толкова по късно ще отварят клапаните и фазите на засмукване и изпускане ще стават по-къси, а на сгъстяване и работа съответно по-дълги. Ако подаването на гориво обаче си остава нормално и навременно, това означава, че всичко отива по дяволите и тоя мотор в най-добрия случай ще тресе, ще грее и ще ускорява като на верижен трактор (и ще гори като такъв). Ако някой по-подготвен теоретично може да го обясни, мисля че може да се получи полезна тема...
 Та ако детайлите имат такова топлинно разширение един спрямо друг, това ще изменя фазите на газоразпределението, т.е. колкото повече загрява, толкова по късно ще отварят клапаните и фазите на засмукване и изпускане ще стават по-къси, а на сгъстяване и работа съответно по-дълги. Ако подаването на гориво обаче си остава нормално и навременно, това означава, че всичко отива по дяволите и тоя мотор в най-добрия случай ще тресе, ще грее и ще ускорява като на верижен трактор (и ще гори като такъв). Ако някой по-подготвен теоретично може да го обясни, мисля че може да се получи полезна тема...
							
						



 "
"
 
							
						 
							
						


Коментар