Здравейте,
Последните дни позахладня в София и рокито взе да прави магарии като пали. Осезаемо пали по-трудно. След като запали тресе няколко секунди, пуши много, след това се стабилизира и спира да пуши. Започна да го прави от веднъж. Мерих свещите, на 4-ти цилиндър е изгоряла. Това до голяма степен обяснява нещата.
Тръгнах да търся свещи, обаче...изненада!
Сервизното ръководство казва - за 2.8 ТД (DL52) трябва да са на 7V. За 2.8 чист дизел (DL-51) дават два типа свещи - на 10.5V и на 7V.
При мен в момента са монтирани свещи на 12V. Имат ясна маркировка на тях ISKRA 12V.
При мен двигателят е сменян. От 2.8 чист е минато на 2.8TD. Предполагам, че релето е от стария мотор.
Някой знае ли от къде идват разликите за DL-51? Може би различни релета за подгрева?
Можете ли да препоръчате хубави срещи за Рокито като марка и модел?
Довечера ще премеря какво напрежение подава релето към свещите, но ми е интересно как стоят нещата теоретично.
Последните дни позахладня в София и рокито взе да прави магарии като пали. Осезаемо пали по-трудно. След като запали тресе няколко секунди, пуши много, след това се стабилизира и спира да пуши. Започна да го прави от веднъж. Мерих свещите, на 4-ти цилиндър е изгоряла. Това до голяма степен обяснява нещата.
Тръгнах да търся свещи, обаче...изненада!
Сервизното ръководство казва - за 2.8 ТД (DL52) трябва да са на 7V. За 2.8 чист дизел (DL-51) дават два типа свещи - на 10.5V и на 7V.
При мен в момента са монтирани свещи на 12V. Имат ясна маркировка на тях ISKRA 12V.
При мен двигателят е сменян. От 2.8 чист е минато на 2.8TD. Предполагам, че релето е от стария мотор.
Някой знае ли от къде идват разликите за DL-51? Може би различни релета за подгрева?
Можете ли да препоръчате хубави срещи за Рокито като марка и модел?
Довечера ще премеря какво напрежение подава релето към свещите, но ми е интересно как стоят нещата теоретично.
Коментар