Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

    Здравейте!
    Въпрос - трябва ли и как да се направи промивка на дифа преди смяна на масло, защото имам лошото усещане, че маслото не е каквото трябва.
    Като позагрее започва да върви тегаво, на заден ход присецва, подозирам, че ЛСД не работи нормално...
    Общо взето имам лоши предчувствия, защото покарах така доста километри, но да опитам и една смяна на масло за всеки случай.
    Най-добрия вариант е да си намеря специалист по тая част/марка, но понеже съм още грийнхорн и не знам кого да търся.
    Та ако някой може да подаде координати на подходящ механик, благодаря предварително!

  • #2
    От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

    Ако целта е промивка на LSD касетата - като цяло ще е доста трудно без разглобяване.
    Конструкцията е по 4 фрикционни диска от всяка страна, притиснати с пружини. Имат канали, но не знам колко промивно масло ще мине точно от там.
    Първият проблем ще е как да влезе промивното масло между дисковете, вторият - как да излезе от там, за да влезе маслото с LSD добавка.
    Спорд мен най-добрият начин е да се разглоби цялата касета, да се почисти всичко внимателно, да се премерят дисковете за износване след което ако има още някакъв живот в дисковете да се сглоби обратно спроед указанията на сервизното ръководство.

    За препоръка на механик - за кой край на Татковината става дума?
    Успех с ремонта!
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

      Извинявам се - София или някъде около София.
      Наистина, сега като се замисля, по-добре е да се ревизира от подготвен човек.
      Все пак ще е добре ако мога да хвана малко от циганското лято за разходка )

      Коментар


      • #4
        От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

        Щом става дума за София - мога да ти покажа разглобено LSD за да добиеш представа как работи и каква му е конструкцията на живо. Седи под бюрото в офиса от 8 месеца, още не мога да се организирам да го събера и да го пробвам
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

          Горе-долу съм наясно с принципа на работа, и го гледах на филмчета, но пак не ми се вярва да се справя от първия път пък и не искам ако е останало нещо здраво, да го дочупя.
          Ако остане да го работя аз, ще се възползвам от предложението, благодаря ти!
          Между другото, в момента диференциала се държи като отворен, вдигам едното колело на крик и то си върти във въздуха, нищо не се прехвърля върху другото.
          Даже пробвах с повечко газ, с риск да падне от крика.

          Коментар


          • #6
            От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
            Щом става дума за София - мога да ти покажа разглобено LSD за да добиеш представа как работи и каква му е конструкцията на живо. Седи под бюрото в офиса от 8 месеца, още не мога да се организирам да го събера и да го пробвам
            Да дойда да помагам, тъкмо и ще понауча нещо.....

            Коментар


            • #7
              От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

              LSD-то не е 100% блокаж. Няма как да падне от крика при този тест, освен ако LSD-то не е блокирало.
              Това е нормално поведение.
              Тестът е:
              - двете задни гуми във въздуха;
              - изключена от скорост;
              - върти се едната гума, ако другата се върти в същата посока - ила и работи. Ако се върти в обратната - няма или не работи;
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #8
                От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

                Абе аз съм невежа, ама ако не мо'е да бутне колата от крика, ще има да чакаш нек'ва полза от такова LSD.
                Между другото, аз никъде не видях в първия пост, да се споменава нещо конкретен симптом касаещ LSD-то. После, това че не пада от крика, значи че не работи, ама това не би трябвало да му пречи да си работи като нормален диференциал.
                И тая работа с промиването с разглобяване и сглобяване, без да се сменя нищо, е упражнение за който си нЕма друга работа. Вероятността да тръгне е почти същата, ако налееш правилното масло без да разглобяваш нищо(в общи линии – БожА работа). А като си го разглобил е много по-логично да му смениш нЕкой и друг чарк, така че да е по-вероятно да тръгне.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

                  Напълно работещо LSD по черен път не може да събори кола от крик, пробвал съм го на няколко джипа. На черно си работеха точно както се очаква. Ако може да събори колата от крика би означавало, че работи като пълен блокаж.
                  Вътре чарковете са 3 - пластина за регулиране усилието, пружина, която натяга фрикционните дискове и самите дискове.
                  Само разглобяване може да покаже колко живот има в дисковете. Тях не съм намерил от къде мога да ги купя. Пружината също.
                  Само пластината може да се смени с друга с подходяща дежелина и след това според инструкциите в ръководството да се сглоби касетата, така, че да заработи отново LSD-то.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

                    Е аз вече се обърках. На крик и двете колела се въртят в една посока, като да работи, но от друга страна съм гледал на клип какво прави Лимитед слик при "диагоналка" - ами това във въздуха превърта малко и веднага прехвърля върху другото, дето е на земята.
                    По-скоро или износени дискове, които приплъзват повече, отколкото трябва или маслото е с малък вискозитет и няма достатъчно вътрешно триене, за да предаде усилието. Още не съм го източил, дано вече няма стружки.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Роки-Бертоне, обслужване на трансмисия

                      Ако има стружки,няма да минеш само с масло и/или фрикциони.Ще заминат и лагерите.А оттам счупването е въпрос на време.Имаш ЛС.Щом си от София,може да го докараш да го погледна...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X