Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

    Дали някой знае,възможно ли е да се сменят основни и биелни лагери и да се шлайфа коляновия вал/свали/ през картера,без да се вади мотора от купето и без да се сваля главата,дърпайки само скоростите назад? И още един въпрос-каква марка да бъдат лагерите и откъде в София?И трети,но не маловажен-възможна ли е смяна на сегменти на буталата пак отдолу?Идеята е,че главата е шлайфана и проверена за пукнатини,с нови клапани и гумички преди 6000км и не искам да се пипа.Предварително благодаря.

  • #2
    От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

    Възможно е, но не съм сигурен, че ше намериш читав майстор, който ще се навие да изпълни този ремонт по този начин.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

      Имаш впредвид дори и сегменти?

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

        Това което питаш си е екзотика и мисия много трудна - до невъзможна.....но при изваден мотор макар и трудно може да се работи "отдолу" и да не се пипа главата, въпрос на желание от страна на "майстора" ....а защо основни и биелни лагери, какво му е на мотора?
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

          Ако буталата излизат през картера, каква може да е техническата причина да не се вкарат?

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

            Карах си по магистрала "Струма",от София към Дупница.На с.Студена,при скорост145 на километраж,изключих от скорост,защото малкия искаше "Макдоналдс" от "Шела",и лампата за маслото веднага светна.Подадох газ,но гаснеше чак при 1500 оборота.Отбих веднага,и след като спрях,под предната част на двигателя изтече около 300 гр. двигателно масло,може би събрано в металната кора.Отворих капака и вдигнах пръчката на маслото,при което излезе известно количество пушек при изгасен мотор.След утаяване на маслото,видях на пръчката,че беше на минимум.Долях литър от "Шела" и запалих,но двигателя беше сменил звука си,което чух още при спирането,а лампата за маслото не светеше.Оттам пътна помощ до София,за да не го батисам докрай.Така и не стигнах до Дупница.Според скромните ми познания е избил семеринг отпред и е станала някаква поразия.Колко е голяма-още не знам,утре го отварят.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Ако буталата излизат през картера, каква може да е техническата причина да не се вкарат?
              Причината е,че сегментите се събират с някакво приспособление отгоре,за да се напъхат в цилиндрите.Не знам дали това става отдолу.В смисъл,вкарвайки се отдолу,излизат отгоре,слага се сегмента,свива се с приспособлението и се връща надолу.Не съм много сигурен в това,но така съм чувал.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                Става то от всякъде.
                Само че тоя мотор се вади за 15 минути и упражнението основен ремонт на място е леко безумно.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                  Е, що изобщо трябва да се мъчи някой да го прави на място, тоя малолитраж? Ни излиза трудно нито тежи. А, и вече май е почнал ремонта, щом "утре го отварят"...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                    Първоначално публикуван от сашо2 Преглед на мнение
                    ...Не съм много сигурен в това,но така съм чувал.
                    "Приспособлението" е скоба която може да работи и отгоре и от долу, така, че си чул през развален телефон.
                    Тая техника е стара и не търпи такива магистрални претоварвания.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                      Първоначално публикуван от Ц. Кръстев Преглед на мнение
                      Е, що изобщо трябва да се мъчи някой да го прави на място, тоя малолитраж? Ни излиза трудно нито тежи. А, и вече май е почнал ремонта, щом "утре го отварят"...
                      Принципно е почнал-колата е на подемник,но не е отворена.Въпроса е и аз да съм в час,за да не ме будалкат.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        "Приспособлението" е скоба която може да работи и отгоре и от долу, така, че си чул през развален телефон.
                        Тая техника е стара и не търпи такива магистрални претоварвания.
                        Мерси за компетентния отговор.Между другото там е нанадолнище...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                          Преди да го разглобите премерете поне компресия за да е ясно дали има смисъл да се пипат сегментите. След като главата е правена, то отклонения в компресията ще са ясен показател за заминали сегменти.
                          Дори двигателя да се прави само с бъркане през картера, пак е по-лесно да го извадите целия, от колкото да се прави на място. Иначе трябва да се разглоби половината предница.
                          Ако е заминал биелен лагер се чува ясно и отчетливо чукане на метал в метал. Кадърен майстор би го познал веднага.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                            Първоначално публикуван от сашо2 Преглед на мнение
                            да не ме будалкат.
                            От всичко което си написал, за ремонтиращите коли е ясно че не си в час, а щом не си в час не давай съвети на майсторите (работниците по ремонта), мигай на пресекулки и повтаряй "незнам".....колкото до ремонти на двигатели ( и приспособления) звънни, ела, ще ти покажа каквото имам да не си съвсем "необразован".... и аз не съм професионалист
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за основен ремонт на двигател фероза- 1.6, 16в.

                              Като прочетох терзанията на колегата се зачудих дали да не потърси някой гинеколог вместо монтьор, та и картера да не отваря, а направо през ауспуха да ремонтира... Лично аз ако някой ме кара да му ремонтирам двигателя по тоя начин бих му взел двойно повече пари за труд. Освен това силно се съмнявам, че ще мине без шлайф на цилиндри.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X