Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Секторна кутия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Секторна кутия.

    Колеги смених всички възможни шарнири на окачването на джипа + двата хебела. Предницата стана много стегната, обаче установих че има лек луфт във волана. След като хвана кормилния прът в купето и го завъртя има луфт някъде около 1/3 на волана и се чува някакво прещракване но само когато е на място. Виждам че има болт за реглаж на самата кутия, правилно ли е да го пипам? Някой правил ли го е и ако е да даде съвет. (иглените карата на пръта са здрави) Мерси

  • #2
    От: Секторна кутия.

    Колега, кутията има възможност за реглаж!
    Проблемът е в това, че грешният реглаж води до съсипване на кутията.
    От друга страна, трябва някой компетентен монтьор да я диагностицира.
    Ако е прекалено износена става опасна за живота!
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

    Коментар


    • #3
      От: Секторна кутия.

      1/3 оборот е доста. Виж дали е равномерен, тоест дали при изправени колела и при крайно ляво/крайно дясно е еднакъв. Кутията се регулира така, че във всяко положение на волана да има мъничък луфт, иначе вместо да и оправиш поведението ще я съсипеш съвсем.

      И послушай колегата - ако е прекалено износена, редно е да се смени, защото не знаеш кога ще те изненада с тотален отказ. Изпитвал съм го таман 2 пъти на гъба си, макар и не на ферозата. За щастие и двата пъти тоталния блокаж не беше при движение с голяма скорост. В кутията беше пълна салата.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Секторна кутия.

        Хидравлична ли е кутията и луфта при запален двигател ли е?
        Bertone freeclimber 1.8 115hp

        Коментар


        • #5
          От: Секторна кутия.

          Секторната кутия е хидравлична. Днес изчетох всичко възможно за хидравличните кутии, явно проблема не е в нея. За всеки случай ако някой може да ми обясни за реголировката как се получава на затягане или на развиване на болта и в какви граници. След като не е там проблема по системата на изключване като се знае, че са подменени всички шарнирни съединения къде може да се търси проблема... проблема е. Волана е нормално тежък и при ниска скорост не се усеща при по-висока имаш чувството, че тръгваш да завиваш, а завиваш по-късно. Според мен се дължи на някакъв луфт къде да го търся? Кутията няма течове, щеката показва нормално количество масло. Feroza F300

          Коментар


          • #6
            От: Секторна кутия.

            E има сервизно ръководство. Там е обяснено кое що, включително и с картинки.

            А проблема не може да е на кой-знае колко места - имаш кутия, паразитен хебел, една голяма и 2 малки шанги, всичките с накрайници. Ако няма луфтове по тия елементи, луфта е в кутията.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Секторна кутия.

              sparkybg, да си жив и здрав. Информацията е повече от супер. Сега вече джипа ми е като на рентген. Всичко е оправено и вече мога да разглобявам всичко,всякога и когато си поискам.

              Коментар


              • #8
                От: Секторна кутия.

                Браво! Роди се Феро-сектант!
                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X