Здравейте, търся Workshop manual за Feroza F310.Искам да видя разликите в задното окачване между F300 и F310.Ако някой може да помогне, предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
F310 Workshop manual
Свий
X
-
От: F310 Workshop manual
За закрепването видях, че има разлика, но разглеждах Австралийския каталог на Монро и имаше разлика и в дължините на задните амове за F300 и F310.Аз си мислех, че на F310 са по-дългите амове, но като погледнах пак се оказа, че по-дългите са на F300(497-разпънат, 297-сгънат).
Коментар
-
От: F310 Workshop manual
Убеден съм, че и на двата модела могат да се ползват амовете от другия. Едва ли разликата е фрапираща. Ако пък се пипне нещо по окачването, приказката съвсем се изменя.
С две думи: Разликите са толкова пренебрежимо малки, че почти не си струва да се говори за тях.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: F310 Workshop manual
За амовете разбрах, но за ресьорите ми е по-интересен въпроса при Ферозите(понеже ми предстои смяна).При LESJÖFORS дават два варианта:
1.3+1листа;60мм-ширина;550мм/620мм-дължини(6119104)
2.1+1 листа;60мм-ширина;535мм/600мм-дулжини((6119106)
Моита Фераза в момента е с вариант едно.Въпроса ми е дали мога да монтирам вариант 2 и ако може, дали ще се повдигне задницата.
Коментар
-
От: F310 Workshop manual
Въпреки че Lesjofors са може би най-качественият вариант, според поне двама които са ги монтирали, не държат. В смисъл, за две години почти се изправят. За возията няма забележки. Разликата в дължината на двата модела които си посочил, е несъществена.
Аз определено бих заложил на 3+1, а пък и ти говориш за повдигане.
Вариантът 1+1 според мен, е вариант за low rider или fat boy.
Ако твойта е с по-широките ресори (70мм) както на Бертоне Фрийклаймър( но като гледам на снимката, не ми се струва да е Wide track), ще ти се наложи да смениш и планките, през които минават U- болтовете, и на които се захващат амовете. В Милнер ги има.
ПП: Ако пък искаш още по-голямо повдигане, 4+1 на милнер са твойте, но става каруца.
Моите са такива и при смяната се повдигна с почти 8см.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: F310 Workshop manual
Разглеждал съм ресьорите в Милнер, но там за Фероза видях само 3+1(те са и фаворита ми), 4+1 видях за Роки(твоите такива ли са).
ПП.След първоначалното повдигане паднаха ли надолу?Имаше ли нужда от удължаване на спирачните маркучи?
Коментар
-
От: F310 Workshop manual
Никакви допълнителни интервенции не налага монтажа. След монтажа, с времето неминуемо улягат малко. Не съм мерил точни стойности, но мисля че не са улегнали повече от 3см. Имай предвид обаче, че я товаря зверски. Стигал съм до 620кг.
3+1 от Милнер скоро пазаруваха колеги, но не съм чул отзиви.
Виж в темата за ресорите.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: F310 Workshop manual
Препрочетох темата с ресьорите и мисля, че си изясних нещата дато ме интересуват.Пуснах един мейл до Милнер казаха ми ако искам 4+1 да гледам F75.Следва да организирам финансирането.До тогава остава да си реша дали искам 2"-3" лифт отзад и да карам каруца или стандартната височина и нормална возия.
TigerHunter благодаря за помоща.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар