Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

    Колеги, бихте ли ми казали при замерване на празен ход без вкл. консуматори колко трябва да покаже мултицета.И колко трябва да е при вкл. парно,фарове и др на празе ход и като се дава гас?
    Колко амера е стандартният за вграждане акумолатор?
    Забравих да кажа,че става въпрос за Фероза.

  • #2
    От: Няколко въпроса за алтернатора и акумолатора

    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=56270
    Чете ли тука?

    Коментар


    • #3
      От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

      Направих замерване- 14,37 без консуматори и 11,02-11,30 при вкл. консуматори парно,фарове и радио.При включването им ремъкът започва да срири яко.Предполоагам,че като го натегна всичко ще е ОК и ще се размина с ремонта му.Прав ли съм или не? И на колко болта ес държи алтернатора?Аз видях само един (не съм се заглеждал много заради студа).


      А за акумолатора (ако си е заминал) какъв да взимам (моят е 45А и е много малък като размери); има ли по-мощен при същите габарити?

      Коментар


      • #4
        От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

        Щом ти държи толкова нисто, вземи си оправи ремъка и после мери пак, да няма и по-сериозен проблем. Иначе и нов акумулатор да сложиш, ще го скапеш за 2 дена. на работещ двигател и изправен генератор, напрежението не трябва да пада под 13.8 и то не за дълго.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #5
          От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

          Нямаш ли волтметър на таблото? Моя показва винаги около 14 и...V.
          Не съм обръщал внимание при включени консуматори как е. И на мен ремъка ми прави музики на два пъти, въпреки че сложих нов. Обтягането помага. Не си спомням с колко болта е генератора, но по спомен няма натягащ болт (поне на мойта). Ползвам къса щангичка и съответния ключ.
          Щатния акумулатор е 44Ah. Моя го сменях преди година. Стартовия ток е около 300А.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

            Ами няма да зарежда със свирещ ремък и това го пише в линка дето съм го дал по-горе. Всичко друго е наред.

            Коментар


            • #7
              От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

              алтернатора на Ферозата е доста слабичък, аз изпуснах един акумулатор с дефектна музика, на два пъти падна до края и после - нов. След това ядове с алтернатора, но ми го смениха от някаква Тойота, станал точно и сега съм с малко по-мощен алтернатор и с 55 Амперов акумулатор. Мисля си, че ако си взема и лед крушки за стоповете , габаритите, и на таблото ще спестя някой и друг ампер, тъй като имам климатик и лятото се усеща веднага като го пусна и включа фаровете.
              Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

              Коментар


              • #8
                От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

                Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                . Мисля си, че ако си взема и лед крушки за стоповете , габаритите, и на таблото ще спестя някой и друг ампер, тъй като имам климатик и лятото се усеща веднага като го пусна и включа фаровете.
                Доста лишено от смисъл. Колко смяташ, че ще спестиш? Освен ако не караш на спирачка постоянно.

                Коментар


                • #9
                  От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

                  Извинявам се , динамото ми е същото, но говорих с майстора. Сменил ми е ротора на динамото от някаква Тойота, станало е 1 към 1, но не можа да се сети модела, шайбата е станала перфектно, но ротора е бил с по тесни медни пластини и е преправял четките също с по-тесни.- С една дума сбирток
                  Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Няколко въпроса за алтернатора и акумулатора

                    Проблемът е решен.Алтернаторът се държи на два болта- единият се разхлабва отгоре,а другуият-на канал;сваля се кредпазната ламарина(ако има такава) и се бърка отдолу.
                    Сега при замерване показва:14,40 без консуматори и 14,28 при вкл. консуматори парно,фарове и радио.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X