Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Daihatsu Terios

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Daihatsu Terios

    Здравей,
    имам Териос от няколко месеца и мнението ми като цяло е доста противоречиво ...
    За в града е по-скоро удобен - габаритите му позволяват да се паркираш на невъзможни места, изключително маневрен, гледаш от високо, клиренса му позволява спокойно качване по бордюри, тротоари, зелени площи и т.н. разрешени и не толкова места за паркиране.
    Извън градско - скорости от порядъка на 110-120 км/ч са допустими. Максимално до към 145, може и още малко, ама става леко страшно. Оптималната скорост е около 90.
    Двигател - има две възможности, в зависимост от годината на производство - до 2000 (1999) са с двигател на Дайхатсу, след това слагат VVTi на Тойота. И двата са с обем 1,3 литра, 16 клапанови. Мощност - 83 к.с. (някъде дават 92 ) при над 6000 оборота. Максимален момент 115 Нм при 5100. Тия цифри казват, че Териос-а започва да върви след 4000 оборота, преди това е хмм.. мъртвец? (Е, има и 1,3 турбо на Дайхатсу 140 к.с., обаче само в Япония )
    Скорости - 5 скоростна кутия, без понижаващи предавки. За сметка на това първа е УЖАСНО къса. Това е по-неприятно за градско каране. Ако съм на равно или на наклон по посока на движението си потеглям направо на втора. Извън пътя обаче, късата първа предавка върши много работа
    Трансмисия - ALL TIME 4х4 - постоянно задвижване на четирите колела с междуосов диференциал. Има и версии само на задно, ама тук в БГ не съм срещал. Блокаж има на междуосовия диференциал, но не и на диференциалите на осите. Това значи че ти трябва поне една стабилна ос за да можеш да се измъкнеш от калта например Иначе при три колела в л..йната или предно и задно буксуващи става лошо.
    Окачване - отпред Макферсони, отзад независимо. ТВЪРДО. На задните седалки си като в миксер, паветата са кошмар. Устойчивост - зле. При преминаване на неравности с по-висока скорост задницата подскача доста сероизно.
    Купе и интериор - на външен вид ме кефи, ама много . Отвътре е спартанска история. Пластмасата е евтинка, липсват дребни неща като часовник (май след 2000 и новото табло има) огледало на сенника до шофьора (мацките веднага го забелязват ). Теснотийка и отпред и отзад. Аз съм 1,86 и седалката ми е дръпната назад докрай. Няма настройка на височината и тва леко дразни . Отзад се събират 2-ма нормални човека. Може и 3-ма... за не повече от 15 минути. Багажника е удобен, равен, няма кора или щора (направих си сам).
    Разход - градско не знам и не ме интересува. Като свърши зареждам за 20 лв. и карам докато свърши пак. Извънградско - около 7 с нормално каране и тук таме изпреварване с обороти в червеното. С малко лек офроуд ( 20 - 30 км. горски пътища, разорани ниви, преспи и малко кал) смесеният разход е 10 на 100.
    Части - официалният сервиз основно. Не мога да си намеря свещи (не че си търся усилено де, ама в Косер примерно нямаха NJK като за мен).
    След покупката задължителна смяна на масла в диференциалите и скоростната кутия. На Дайхатсу-вия двигател се регулират клапаните. Моите са за реглаж, ама няма кой да ми го направи (в официалният сервиз не ми се ходи много много). Та за сега си потраква.
    В обобщение - готина количка, става за извън пътя, става и за пазаруване. Друса. Не е спортна. Изглежда добре. Тясна. Дали бих си я купил пак - да, ама версията след 2000, или 2007 . Като търсих гледах и за Субару Форестър. За парите на моята (7600 + около 2000 за обслужване) нямаше Форестър, който да става.

    Коментар


    • #17
      До: Daihatsu Terios

      Здравей,
      имам Териос от няколко месеца и мнението ми като цяло е доста противоречиво ...
      За в града е по-скоро удобен - габаритите му позволяват да се паркираш на невъзможни места, изключително маневрен, гледаш от високо, клиренса му позволява спокойно качване по бордюри, тротоари, зелени площи и т.н. разрешени и не толкова места за паркиране.
      Извън градско - скорости от порядъка на 110-120 км/ч са допустими. Максимално до към 145, може и още малко, ама става леко страшно. Оптималната скорост е около 90.
      Двигател - има две възможности, в зависимост от годината на производство - до 2000 (1999) са с двигател на Дайхатсу, след това слагат VVTi на Тойота. И двата са с обем 1,3 литра, 16 клапанови. Мощност - 83 к.с. (някъде дават 92 ) при над 6000 оборота. Максимален момент 115 Нм при 5100. Тия цифри казват, че Териос-а започва да върви след 4000 оборота, преди това е хмм.. мъртвец? (Е, има и 1,3 турбо на Дайхатсу 140 к.с., обаче само в Япония )
      Скорости - 5 скоростна кутия, без понижаващи предавки. За сметка на това първа е УЖАСНО къса. Това е по-неприятно за градско каране. Ако съм на равно или на наклон по посока на движението си потеглям направо на втора. Извън пътя обаче, късата първа предавка върши много работа
      Трансмисия - ALL TIME 4х4 - постоянно задвижване на четирите колела с междуосов диференциал. Има и версии само на задно, ама тук в БГ не съм срещал. Блокаж има на междуосовия диференциал, но не и на диференциалите на осите. Това значи че ти трябва поне една стабилна ос за да можеш да се измъкнеш от калта например Иначе при три колела в л..йната или предно и задно буксуващи става лошо.
      Окачване - отпред Макферсони, отзад независимо. ТВЪРДО. На задните седалки си като в миксер, паветата са кошмар. Устойчивост - зле. При преминаване на неравности с по-висока скорост задницата подскача доста сероизно.
      Купе и интериор - на външен вид ме кефи, ама много . Отвътре е спартанска история. Пластмасата е евтинка, липсват дребни неща като часовник (май след 2000 и новото табло има) огледало на сенника до шофьора (мацките веднага го забелязват ). Теснотийка и отпред и отзад. Аз съм 1,86 и седалката ми е дръпната назад докрай. Няма настройка на височината и тва леко дразни . Отзад се събират 2-ма нормални човека. Може и 3-ма... за не повече от 15 минути. Багажника е удобен, равен, няма кора или щора (направих си сам).
      Разход - градско не знам и не ме интересува. Като свърши зареждам за 20 лв. и карам докато свърши пак. Извънградско - около 7 с нормално каране и тук таме изпреварване с обороти в червеното. С малко лек офроуд ( 20 - 30 км. горски пътища, разорани ниви, преспи и малко кал) смесеният разход е 10 на 100.
      Части - официалният сервиз основно. Не мога да си намеря свещи (не че си търся усилено де, ама в Косер примерно нямаха NJK като за мен).
      След покупката задължителна смяна на масла в диференциалите и скоростната кутия. На Дайхатсу-вия двигател се регулират клапаните. Моите са за реглаж, ама няма кой да ми го направи (в официалният сервиз не ми се ходи много много). Та за сега си потраква.
      В обобщение - готина количка, става за извън пътя, става и за пазаруване. Друса. Не е спортна. Изглежда добре. Тясна. Дали бих си я купил пак - да, ама версията след 2000, или 2007 . Като търсих гледах и за Субару Форестър. За парите на моята (7600 + около 2000 за обслужване) нямаше Форестър, който да става.
      Дано съм бил полезен

      Коментар


      • #18
        До: Daihatsu Terios

        Благодаря за изчерпателния отговор.
        Мисля че добих представа за какво сатава въпрос

        Коментар


        • #19
          До: Daihatsu Terios

          Здравейте
          имаме Териос и Фероза ... за Териоса съм писал мнението си по горе но сега стои проблема за сервиз или майстор на Териос (не бих отказал и за Фероза-та).
          Официалният сервиз го ползвахме до скоро т.к. Териоса беше гаранционен ... а и претърпя едно обръщане да след 1 месец ремонт си изглежда като нова и вече минаха 2 години от тогава но още като я взехме се оказа че маи са ни сменили колонките .. тъпо но май типично за повечето фирмени сервизи... след като говорих с търговския директор на Дайхатсу който си призна че това им е проблем смисъл има ли са случаи в които клиент си е получавал колата и без касетофон.. както и да изгасне колата на излизане от сервиза поради липса на бензин (оставена с пълен резервоар). Да не говоря колко неща се дооправяха от сорта забравено винтче и т.н. а ремонта струваше около 14 000 лв които плати застрахователната .... да предполагам повечето са за части но при този начин на работа на Автотранс сервиз мога да си представя дали точно тия части са и сложили са които е платило автокаското ... смисъл щом бяха посегнали и на колонките..
          Другия ми опит е със старата Фероза закархме им я с части купени от нас уж там правели добре двигателите ...едва мина 500 км и започна да харчи масло средно по 1л на 500 км ... незнам дали двутактовият трабант не харчи толкова ....
          Така че изводите знете какви са... не искам повече да ходя при тия .. хем скъпо хем нищо не върщат ... а и всъщност ти скапват колата щото това което са ти писали че са ти сменили не са ти го сменили.

          Дайте препоръки за майстори на Териос и Фероза благодаря предварително

          Коментар


          • #20
            До: Daihatsu Terios

            За мен новото Териосче е много добре мини джипче. Направих някой доста луди неща с една такова миналата зима на Чепеларе и мога да кажа,че няма грешка. Ето едно любопитно видео: http://www.youtube.com/watch?v=z8uOU...eature=related ДОСТА ГО ИЗТЕЗАВА ТОЗ КЛАРКСОН!!!
            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
            Volkswagen Bora AKL

            Коментар


            • #21
              До: Daihatsu Terios

              Вижте тези юнаци къде минават с Terios

              Parte I VTC en Playa Paraiso

              Parte II VTC en Playa Paraiso

              Коментар


              • #22
                До: Daihatsu Terios

                Колеги,чакам да ми донесат Териос 1999 година,има ли някъде инструкции за ремонт на двигателя че работел неравномерно.Никъде не мойах да намеря нямам късмет явно.

                Коментар


                • #23
                  До: Daihatsu Terios

                  Вероятно е от запалването - кабели, лули, свещи и прочее възли. Нека дойде пък ще го мислиме.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Daihatsu Terios

                    Не ми се вярва да е от двигателя.Както казва Лама69,нека дойде итогава. Някъде да има теми за проблеми с Териос!? Особено на фона на Ферозата. Шегувам се естествено,все пак са по нови!
                    Лама69,или някой друг,може ли да ми даде някакъв превод на тези думи:
                    DAIHATSU , FEROZA i TERIOS.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Daihatsu Terios

                      Feroza вероятно идва от Ferro -корена на думата е латински и означава желязо. Terios (пак вероятно) идва от Terra -земя. Окончанията си ги слагат самите фирми за по-добро звучене.
                      Освен това Feroza (испански) и Ferocia (италиански) означават жесток , непоколебим , зъл , кръвожадени от тоя род неща като смисъл.
                      Та не знам какво са имали впредвид "дребните".
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Daihatsu Terios

                        Намерих в нета клипове на Дайхатсу-Териос на ОФ-РОУД в Южна Америка и там ги наричаха "Кралете на хълмовете".

                        Коментар


                        • #27
                          До: Daihatsu Terios

                          Относно двигателите при териос, те са два- 1.3 дввти , 87 кс и 1.5 DVVTI, 105кс.Ако някои се чуди какво значи DVVTI, това е нещо подобно на в-тек на Хонда. Което на практика значи, че ако ги карате с 1\5 от газта и предимно при ниски обороти- до 2500, DVVTI
                          се държи като 8 клапанов мотор и дава висок въртящ момент, а все пак има 7000 оборота.Много икономични двигатели. Самият аз имам Даихацу Сирион 1.3 DVVTI 92.3 кс, много икономичен и приятен за каране автомобил. Относно официалния вносител Автотранссервиз - много некомпетентни механици, горе - долу нормална бояджийница, ненормални цени на каквото и да било.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Daihatsu Terios

                            Първоначално публикуван от julian77 Преглед на мнение
                            Относно двигателите при териос, те са два- 1.3 дввти , 87 кс и 1.5 DVVTI, 105кс....
                            Terios преди 2000 година е с двигател на Daihatsu HC-EJ 1.3, 16 клапана, 61kW, 83кс

                            Коментар


                            • #29
                              До: Daihatsu Terios

                              Първоначално публикуван от bobyper Преглед на мнение
                              Terios преди 2000 година е с двигател на Daihatsu HC-EJ 1.3, 16 клапана, 61kW, 83кс
                              Имам предвид само най - новото поколение Териос

                              Коментар


                              • #30
                                До: Daihatsu Terios

                                Колеги имам териос 1999 sx 205x70x15 гуми но са зимни,215х65х15 ще станат ли има ли някои да е сменял?.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X