Здравейте,
Някой бе споменал, че ресори нови от руско возило струват 60-70 лева 1 комплект(значи 120-150 лв за чифт).
Идеята ми е дали ще стане само с изработване на нови планки или уши, не знам точно как се наричат тези планки с които ресорите се закачат за купето да ползвам евтините руски и много здрави и издръжливи ресори?
От какво возило биха били сравнително близки до дължина +- 10-15 см мисля не са проблем.
Целта ми е да си вдигна задницата, моите ресори са за боклука според мен а със спестените парици от ресори мисля да сложа и едни пружини отзад барем (+ амортесьори, мисля и при тях може да се търси сходство и замяна) малко оправя поведението и возията, то по черно се не трае как скача тази джипка.
Много поздрави,
Някой бе споменал, че ресори нови от руско возило струват 60-70 лева 1 комплект(значи 120-150 лв за чифт).
Идеята ми е дали ще стане само с изработване на нови планки или уши, не знам точно как се наричат тези планки с които ресорите се закачат за купето да ползвам евтините руски и много здрави и издръжливи ресори?
От какво возило биха били сравнително близки до дължина +- 10-15 см мисля не са проблем.
Целта ми е да си вдигна задницата, моите ресори са за боклука според мен а със спестените парици от ресори мисля да сложа и едни пружини отзад барем (+ амортесьори, мисля и при тях може да се търси сходство и замяна) малко оправя поведението и возията, то по черно се не трае как скача тази джипка.
Много поздрави,
В крайна сметка, ако си купиш нови ресори за уаз примерно и успееш да ги монтираш - ферозата като по-лека и по-малка джипка ще вози 2 пъти по-твърдо с тях и ще се окаже, че си изхарчил не малко средства за експеримент. Ако търсиш най-евтиния начин да повдигнеш колата - просто направи по-дълги уши на ресорите. Но моят съвет е да не рискуваш с такива генерални решения за махане на оригиналните, защото вероятността да съжаляваш е много голяма. И в крайна сметка ще изхарчиш повече пари отколкото да си купиш оригинални нови ресори! В
Коментар