От вчера мотора си е вече на мястото.Напредвам бавно.Дойде ред на раздатката ама трябва да се огъне нова гредичка.За целта трябва да ида на някой абкант който може да гъне 3 мм .Това вече понеделник.
Прикачени файлове
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Вече и раздатката си намери мястото.Кардана между ск.кутия и раздатката е поръчан да се направи.Другите след като сложа купето .Следва монтажа на купето или каквото ще остане от него.....
Прикачени файлове
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
От два-три дена ми е влязла една муха че и аз трябва да имам механична лебетка.За целта се изчете почти всичко за тази благинка.Растърсих се за редуктор -намерисе емде 20 към1 .Петък ще говоря със майсторите които ще ми направят по дълъг вал за раздатката . Надявам се кома да стане едно към едно със купешкия.снимки -като почна да го зглобявам за сега имам редуктор и една неработеща лебетка.
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
и там е свършил препарата срещу мухи и бръмбари!
не прави като "сполучливия"опит на Колето.....работете с готови и работещи,по възможност оригинални детайли-КОМ и лебедки!инак резултата често е плачевен и свързан с много писане в форума и трагични резултати!
Как да стане със оригинални детайли.Редуктора е достатачно здрав.Лебетката е купешка.Кома ще се прави без заварки по осите.Същия майстор ми направи раздатката навремето -Като казвам я направи имам впредвид всички запчадки и оси бяха направени нови от старата раздатка ползвах само вилките.Със кома смятам да нямам проблеми -по скоро със лебетката се замислям как да я ползвам.Със карданите също смятам да нямам ядове-в Кубрат правят кардани.....Всичко ще се смята на максимум натоварване-и ще се отпуска още малко.А за Колето съм сигорен чи ще изпипа работата.
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Днес пратих валовете да ми ги правят .Ще видим след някой друг ден резултати.Май минавам на хидравлична лебетка.Още не съм решил окончателно но сякаш така ще е по лесно .
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Днес със доста консултации за хидравликата везните пак наклониха към механична лебедка.Сега ще търся конусен редуктор-правели ги в Добрич.Ще ползвам редукцията на ел.лебедка.Сега мисля в таз насока .Ако трябва ще направя компромис лебедката да е отзад.Докато стане кома ще мисля и ще смятам- също и ще се консултирам с знаещи.
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар