искам да попитам може ли да се сложат ръчни хъбове на фероза ф300, сега като гледам няма. не съм много наясно, автоматично ли зацепват предните гуми сега или се движи постоянно цялото предно предаване. ако могат да се поставят ръчни, откъде мога да намеря и сложно ли е монтажа им. благодаря предварително....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
въпрос за ръчни хъбове
Свий
X
-
От: въпрос за ръчни хъбове
Първоначално публикуван от trifon1 Преглед на мнениепитах и със и без тези хъбове какво е разликата. дава ли икономия някаква ако има ръчни хъбове или няма разлика... може ли по подробно да опишете как става поставянето им...
Освен всичко е има и качено и сервизно ръководство с картинки вътре, както във форума (виж първите теми в раздел DAIHATSU), така и извън него - http://www.warfs.org/.
Имаш ли бавни скорости поне?Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: въпрос за ръчни хъбове
Мантажа на ръчни хъбове на мястото на автоматичните е ласан,както Спарки каза-махаш стария и слагаш новия.Има малка заигравка със законтрящата гайка на лагерите-трябва да остане тази от автоматичния хъб и да се тунингова малко с флекса,че иначе не ляга ръчния хъб.
Икономия може да усетиш само ако преди това си бил с "капачки" т.е. постоянно зацепен преден мост,но това го има основно при ферозите с фултайм 4Х4.Ако твоита е такава,няма смисъл да слагаш само хъбове-приключенитето е доста по-голямо,сменят се РК и СК с такива от парттайм.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: въпрос за ръчни хъбове
Първоначално публикуван от trifon1 Преглед на мнениепитах и със и без тези хъбове какво е разликата. дава ли икономия някаква ако има ръчни хъбове или няма разлика... може ли по подробно да опишете как става поставянето им...МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: въпрос за ръчни хъбове
Първоначално публикуван от trifon1 Преглед на мнениеНа полуоските имам нещо като капачка, стоманена с пет болта. Ползвам я за лов и естествено за пътуване и извън градско... има и бавни скорости. Значи ще е добре да си сложа ръчни. благодаря.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: въпрос за ръчни хъбове
Разликата е ,че при автоматичните 4H и 4L предния диф е зацепен постоянно и нямаш опцията да го изключиш както при ръчните хъбове за 2L или както се казва неможеш да караш на бавни само на заден мост ( ама то там дето си трябват бавни в гората пита и за преден мост)>>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
Защото така ми харесва...
Телефон: НЯМАМ
Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят
Коментар
-
От: въпрос за ръчни хъбове
Хм....
Чувал съм, че не е много полезно да се кара на бавни само на заден мост...
и според логиката, има логика.
Иначе:
1.С капачки постоянно си въртиш всичко до раздатката, което не е много икономично в режим 2Н.
2.Автоматичните не са здрави колкото ръчните, еле пък когато се налага да "лашкаш" първа-задна. Без да броим неудобството да връщаш назад, за да се изключат при минаване на 2Н.
Колега, ТОВА са капачките:
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: въпрос за ръчни хъбове
Също съм с капачки.Пролетта ги свалих и при 5-кратно засичане без капачките,не установих никаква разлика,нито във вървежа нито в разхода.Бутилката за газ ми е 27 л,но е изкормена и събира 26,6л.Изминавам м/у 185-190км при смесено каране,по показанията на километража,със и без капачки(гумите са ми 30/9,5/15 и реално изминавам по-дълъг път,ще съм благодарен ако някой изчисли реалният ми разход).Не смея да твърдя ,че винаги съм минавал по един и същи пътища.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар