Здравейте!Харесвам Фероза и съм кандидат собственик на малкото зверче.Та от всичко изчетено дотук само едно не разбрах.Има един ключ  на някой модификации Фероза с три степени S  N  H, намира се на таблото от лявата страна на волана. Каква е функцията на  този ключ? Предварително благодаря!
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 Здравей!
 Поздравявам те за избора! Ферозата е много добра и благодарна джипка!
 
 По въпроса - попаднал и на модел с регулиране на твърдостта на окачването. Регулира се твърдостта на амортесьорите.
 Положенията на ключа са както следва:
 Soft
 Normal
 Hard
 
 Това е валидно ако амортесьорите са оригиналните или други, позволяващи тази регулация. Ако са подменени с нерегулируеми амортесьори, това копче не прави нищо.
 До колкото знам от колеги, които карат Фероза с регулируемо окачване разликата е осезаема.Аз не вярвам в чудеса!
 Разчитам на тях!
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 Разликата е осезаема, да. И си е много добра екстра. Лошото е че за да подмениш тия амортисьори, когато вече не са във форма, е скъпо удоволствие.
 
 При превключване на копчето трябва да се чува леко бръмчене. Ако го няма, значи копчето ти е само за украса.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 За сетен път се убеждавам, че този форум е много полезен!Благодаря Ви колеги за бързия отговор! Тези дни ще оглеждам какво се предлага на пазара и ще скачам в една. Много ми харесва машинката.Ще я ползвам за лов.Дано попадна на нещо запазено.Като вещи ферозаджий ще Ви търся за съвети евентуално.Пак благодаря! Много ми харесва машинката.Ще я ползвам за лов.Дано попадна на нещо запазено.Като вещи ферозаджий ще Ви търся за съвети евентуално.Пак благодаря!  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 Аз пък ти казвам да се поогледаш,да покараш ,да си направиш един сметкоплан.Почети из подфорума какви кусури има,отиди в някой магазин за авточасти и почни да се правиш на луд и да питаш за най-честите части и консумативи.Уважаемия Иван Горчев вече се качи на Роки(дайхатсу),Спарки пък се кефи на Терано,ама хвали фероза.Аз лично от 3 години карам тая табуретка и 3 пъти сменях гарнитура на главата,два пъти гумички на клапани(сега предстои 3 ти път),кърпих частично шаси,чупих два пъти листи на ресьори(имах Москвич,Волга,Уазка и никога не съм знаел дали тези коли имат такава част),постоянно се появяват някакви необясними проблеми по елчастта(и това не е силна страна на тая ''корава'' джипка).Знаеш ли колко струва една бутафория на въздушен филтър-27лв,колко струва елчастта на контактния ключ-90 лв,сега хвърлям на боб дали ще превключат фаровете на дълги и на къси(въпреки че сменях превключвателя скоро).Сега ще му наредя едни ладини ключове,ще му туря онуй крачно ключе от старите машини да превключвам.И Витарите са същата бира,вервай ми(трябват ти два-три блока резерва и няколко щанги за задния мост).Това са някакви ужасяващи компромисни нискобюджетни варианти на джипове,пристигащи тука след 20 години зверска експлоатация(моя работел в някакви тресавища в Холандия) и ние щото не сме виждали по убаво,веднага се набалбукваме.Просто нямаме пари за истински машини .Мога да взема Фероза пак само ако ми я дават на половин цена и чисто нова.Ще я карам 10 години и ще оженя някой за нея.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 Ти уби всичко детско в мен.Частите не са по скъпи от която и да друга от същия клас . Филтъра го сменям през месец-два и е 12лв .Ако се позамислиш малко предполагам сам ще се досети защо ти духа гарнитурите и ще спреш да лепиш тапети на падаща стена Пружините вечни ли са ? Кой джип не троши ресори при зверски тормоз в гората.Никoй от колегите не е казал че това е перфектната джипка , но може би ти ще споделиш марка и модел за 3-4 хиляди (за нивата и за ужаската разбрахме... мерси ама дай нещо друго )
 За времето за което се подвизавам във форума успях да прочета за повечето марки и разбрах че няма разлика дали джипа е за 5 или за 15 хиляди болестите са едни и същи
 Като толкова не ти харесва не разбирам защо още я държиш ами не я бартеросаш или продадеш и да си купиш друга>>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
 Защото така ми харесва...
 Телефон: НЯМАМ
 Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 + 111111111 Аз незнам някой джип при експлоатация 15 години да е в перфектно здраве.Чупят се и Тойотите и Нисаните като цените на частите им са по три.Ферозата като цена- качество си е добре.Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнениеТи уби всичко детско в мен.Частите не са по скъпи от която и да друга от същия клас . Филтъра го сменям през месец-два и е 12лв .Ако се позамислиш малко предполагам сам ще се досети защо ти духа гарнитурите и ще спреш да лепиш тапети на падаща стена Пружините вечни ли са ? Кой джип не троши ресори при зверски тормоз в гората.Никoй от колегите не е казал че това е перфектната джипка , но може би ти ще споделиш марка и модел за 3-4 хиляди (за нивата и за ужаската разбрахме... мерси ама дай нещо друго )
 За времето за което се подвизавам във форума успях да прочета за повечето марки и разбрах че няма разлика дали джипа е за 5 или за 15 хиляди болестите са едни и същи
 Като толкова не ти харесва не разбирам защо още я държиш ами не я бартеросаш или продадеш и да си купиш друга
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 Михов , не го стряскай така момчето. Не че не е вярно това което си писал, но то си важи по принцип за старите коли и то в общи линии. Късмета може те вкара и в по-големи грижи, може и съвсем дребни.
 Моя съвет към yanikus е, че въпросната екстра е хубава но трябва да ти е последна грижа при избора. Наистина прочети какви слабости сме коментирали. Да доста информация и трудно се отсява.
 Като извадка от написаното в раздела за Фероза е, че едно от най-слабите и места е гниенето на шасито. Особено ако вноса е от дестинации по на север.
 Изключително голямо внимание обърни на шасито при избора. На огледи за фероза ходи с чук и с него проверявай шасито. Доста колеги тук сме "ревали" от този проблем. При мен почти ми се удвои цената на покупката. Всичко останало е с много по-висока вероятност на добро здраве.
 
 Успех!О899 2б2 1З2
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 Чета опита и дискусийте Ви от доста време, за което съм благодарен!В момента съм намерил една "италянка" 90 г., но е без хидравлика, иначе отдолу е като нова.Без никакви видими следи от оффроуд.Имам едно питане, може ли да и се присади хидравлика по някакъв начин?Благодаря!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Дайхатцу Фероза за какво служи този ключ?
 
 Без хидравлика карах 3 години. Секторната кутия на Ферозата е много лека. Само на място е мъка.
 От Донора ми остана пълен комплект хидравлика, така и не сколасах да я сложа на моята Фероза преди да пометне мотора.
 
 И моята Фероза беше от Италия. Уникално добре запазена и без грам ръжда. Само гледай да е някъде от южните Италиански щати.Последно редактирано от Иван Горчев; 02-11-11, 07:44.Аз не вярвам в чудеса!
 Разчитам на тях!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар