Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза - замяна на генератора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Фероза - замяна на генератора

    Спарки, техническите теми, освен че намаляха драстично са изпълнени с безброй "съмнителни", да не кажа погрешни постове. Като изключа ТП-тата, които очакват кинти от компетентността си, очаквам от останалита да са пунктоални, и ако не знаят-да не пишат.

    Коментар


    • #17
      От: Фероза - замяна на генератора

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      10 кв.мм медна жица има около 1.5 милиома съпротивление на метър. 4м жица, 200 ампера стартов ток на 1.6 бензин => 1.5 волта загуба само по едната жица. Лошата новина е че шасито или купето което го играе другата жица не е медно, а стоманено и там се губят минимум още толкова. И още толкова като клекне акумулаторът (ако е хубав) и паленето с около 8 волта става трудно.

      Бакър си требе.
      На теорията ли да вярваме, или на практиката!?

      Коментар


      • #18
        От: Фероза - замяна на генератора

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Бъркаш. Особено ако не искаш да опънеш кабела през седалките а да мине да речем по пода.
        Така де, от багажника, плътно по пода и чупките му (чупката е една, около 10-15см, ако помня добре), до мястото на акумулатора не ми се вижда да е повече от 2 - 2.5 метра. Говоря за една жица. Ако две вече ОК, ама от това пък не виждам смисъл. Ако и да е желязо - доста повече е от въпросните 10 квадрата, стига да не е останала предимно ръжда.

        ПП: За 200-те ампера стартов ток сигурен ли си?
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          От: Фероза - замяна на генератора

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          За 200-те ампера стартов ток сигурен ли си?
          Предоставям амперклещи на желаещите. На топло ще да е около 120, а с редукторен стартер - и под 100. В лют студ и с по-калпазанско масло 1.6 двигател може и 300 да дръпне. Ако има кой да му ги даде.

          Коментар


          • #20
            От: Фероза - замяна на генератора

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Предоставям амперклещи на желаещите.
            Имам. Просто не съм мерил на бензинка. То не че на и на тераното помня колко са...
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #21
              От: Фероза - замяна на генератора

              На предната маска, от вътрешна страна, до фара съм забучил диелектриково блокче. За него съм завил всички плюсове на инсталацията и кабела, който идва от акумулатора. По този начин от акумулатора до стартера има точно 3.50м. По време на въртенето сутрин волтметъра показва 9 волта. Явно или компа или високото там е на кантар.
              Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
              Най-добрите ми спомени са предстоящите!

              Коментар


              • #22
                От: Фероза - замяна на генератора

                Жичката от 35кв.мм. дето го свързва не е червеникава, а жълта/жълтеникава, или има дефект покрай нея. Ако акумулатора що годе го бива.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X