От: И аз с Фероза
За твойте цели има Rocky - кеф ти двулитров бензин, кеф ти дизелак в различни комплектации, кеф ти цели мостове. А пак е в категория "лека джипка".
Ферозата е по-асфалтово насочена джипка от гегата. С тая цел е правена, и в тия условия се представя по-добре. Гегата е здраво тежко и неразрушимо джелезо с голЕм ресурс. Логично и се представя по-добре в условията, за които е правено. И пак съвсем логично, ако в гората тия 90 кончета в общия случай вършат работа, то на асфалта са крайно недостатъчни за каквото и да е. Получава се уголемен вариант на 800 кубиков самурай. И още по-логично, същото, но с адекватен двигател, вече е съвсееем друга бира. Патрола Y60 2.8TD, условно сложен в същия клас (според мен) автомобил, е далеч по-приемлива (пак според мен), алтернатива на маломощна гега. А и двете, оборудвани с едни други мотори, вече са си съвсем равностойни конкуренти в много отношения и поне аз не мога да преценя кое за къде е по-най.
Първоначално публикуван от TigerHunter
Преглед на мнение
Ферозата е по-асфалтово насочена джипка от гегата. С тая цел е правена, и в тия условия се представя по-добре. Гегата е здраво тежко и неразрушимо джелезо с голЕм ресурс. Логично и се представя по-добре в условията, за които е правено. И пак съвсем логично, ако в гората тия 90 кончета в общия случай вършат работа, то на асфалта са крайно недостатъчни за каквото и да е. Получава се уголемен вариант на 800 кубиков самурай. И още по-логично, същото, но с адекватен двигател, вече е съвсееем друга бира. Патрола Y60 2.8TD, условно сложен в същия клас (според мен) автомобил, е далеч по-приемлива (пак според мен), алтернатива на маломощна гега. А и двете, оборудвани с едни други мотори, вече са си съвсем равностойни конкуренти в много отношения и поне аз не мога да преценя кое за къде е по-най.
Коментар