Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз с Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: И аз с Фероза

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Единственото за което съжалявам, е че японците доскоро си останаха консервативни към дизеловите мотори за лекия клас джипки.
    За твойте цели има Rocky - кеф ти двулитров бензин, кеф ти дизелак в различни комплектации, кеф ти цели мостове. А пак е в категория "лека джипка".

    Ферозата е по-асфалтово насочена джипка от гегата. С тая цел е правена, и в тия условия се представя по-добре. Гегата е здраво тежко и неразрушимо джелезо с голЕм ресурс. Логично и се представя по-добре в условията, за които е правено. И пак съвсем логично, ако в гората тия 90 кончета в общия случай вършат работа, то на асфалта са крайно недостатъчни за каквото и да е. Получава се уголемен вариант на 800 кубиков самурай. И още по-логично, същото, но с адекватен двигател, вече е съвсееем друга бира. Патрола Y60 2.8TD, условно сложен в същия клас (според мен) автомобил, е далеч по-приемлива (пак според мен), алтернатива на маломощна гега. А и двете, оборудвани с едни други мотори, вече са си съвсем равностойни конкуренти в много отношения и поне аз не мога да преценя кое за къде е по-най.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: И аз с Фероза

      Съгласен.
      Определено бих предпочел Патрол пред Гега. Не говорим за супер мотори...
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        От: И аз с Фероза

        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
        Или пък сребърен феролит(боя и основа едновременно).

        П.С.Г-класата на юнака е маалко повече от 90 коня и кой е казал че един джип трябва да е магистрална бегачка с тоя висок център.Аз мойта Ферозка с повече от 90 ми е нервно да я юркам.Иначе 124-ката съм я юркал до 180.Интересното в случая е че и двете са по 90 коня(не знам колко умрели има и при двете),но не съм виждал такова голямо надолнище ,че някоя Фероза да ги вдигне.Толкова за конете.Мерцедесовите и дизеловите коне се различават от конете на японските маслоядчета.Да сравняваме Г-класа(най-дълго произвеждания автомобил въобще) с Фероза(отдавна влязла в историята след кратко и слабо проблясване на небосклона) е все едно да сравняваме ББ с Алберт Айнщайн,пък ЦЦ с Крик и Уотсън. Всеки си харесва каручката и не му е приятно да я критикуват,но да бъдем реални.
        Г-класата на юнака е точно 88 коня.Не бъркай 3000 дизел който слагат на бусовете 210,310,410 и на 124 който е 100 коня с този на Гегата.Въпреки малкото повече коне на Ферозата все пак Гегата е 2.5 тона.Едно е 90 коня да теглят 1200кг. друго е 2.5 тона.Просто Гегата е правена да върви наравно с танковете, но не и
        по пътищата.Ако Гегата е с двигател 120 коня и нагоре - тва е друга бира.Относно блокажите този ловен сезон бях с Каймани 235/85/16 въобще не съм ги включвал,а и не се е налагало.Гегата е малко профилиран - за гората супер но за асвалта зле а все пак до гората се стига по-път.

        Коментар


        • #19
          От: И аз с Фероза

          Това е странно, понеже всеки който има впечатления от Г знае, че на сериозен терен смукачите са опънати. То и няма друг начин толкова тежък автомобил да има такава сериозна успеваемост с нещастното си моторче.
          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

          Коментар


          • #20
            От: И аз с Фероза

            Един приятел смени моторите от 80к.с. дизел на 180 бензин и каза че забравил за смукачите!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X