Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз с Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз с Фероза

    След дълго чакане да продам Гегата най-накрая и за си купих Фероза.Джипчето е 94г. с клима и газово.Откъм ръжди е добре с много малки забележки.Вчера от Силистра до Бургас с клима ,скорост около 90-100,гуми 225/75/15 даде разход 11л/100 км което си е добре.Предницата е добре,само съединителя отделя горе,или е за смяна или ще се регулира.При рязко подаване на газ и веднага отнемане се чува леко чукане откъм скоростната кутия но ме навежда на мисълта за тампон.Предните амове също могат да се сменят но не са много зле.Ако може някой да ме ориентира горе-долу колко струва съединителя и предните амове че вчера говорих с един майстор и ми обади около 450-500лв за съединителя а от англия ги гледам от 65 до 100 паунда.

    Sparky говореше в една от темите за някакъв вълшебен грунд-ръждо-преобразовател на Вюрт-откъде мога да си го купя да обработя петната с ръжда??

  • #2
    От: И аз с Фероза

    В Тех-ко съединител VALEO 219 лв , AISIN 316 лв . Цената е с ДДС и е крайна за клиент.
    Това е цена за съединител коплект (притискателен ,феродов и лагер).
    Имат и само феродов диск на Luk за 170 лв.
    Надиявам се модератора да не счете информацията за реклама,
    споделям опита си и информацията.
    Работя в друга фирма като монтьор.

    Коментар


    • #3
      От: И аз с Фероза

      На Валео 75 лв-феродов,но първо опитай реглаж на жилото.Иначе ако употребяваш голямо усилие за натискане на педала(което може да диференцираш като караш и друга кола),си е за смяна.Иначе честито ,но не разбрах защо си слязъл от кон на магаре(имам предвид Гегата).Ако е по финансови причини те разбирам,но ако е шизофренен пристъп че Ферозата е по-добра от Гегата направо ми е голям смях.Щото най -скапаната Гега е по-добра от най-добрата Фероза.
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #4
        От: И аз с Фероза

        Въпрос на вкус. Аз не бих си сменил Ферозата за Гега, пък ако ще целия форум да ми се смее. Виж за патрол, да.
        На колегата пожелавам успех и много безаварийни!
        Добре дошъл, колега!
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          От: И аз с Фероза

          Колега , да си я караш със здраве. И на мен на едната машина ми отлепя доста високо съединителя ама си я карам така вече 4 години и грижи няма.
          Оператор на италиански реактивен жребец

          Коментар


          • #6
            От: И аз с Фероза

            Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
            На Валео 75 лв-феродов,но първо опитай реглаж на жилото.Иначе ако употребяваш голямо усилие за натискане на педала(което може да диференцираш като караш и друга кола),си е за смяна.Иначе честито ,но не разбрах защо си слязъл от кон на магаре(имам предвид Гегата).Ако е по финансови причини те разбирам,но ако е шизофренен пристъп че Ферозата е по-добра от Гегата направо ми е голям смях.Щото най -скапаната Гега е по-добра от най-добрата Фероза.
            Няма голямо усилие при натискане на педала.Гегата е хубав джип но за по-дълги дистанции за пътуване си е мъка.Моя беше перфектен откъм техническо състояние - 2 блокажа+митичния двигател 3000 дизел-5 цилиндъра чист,само ръждата беше забележката.И друго Гегата е 2.5-3 тона Ферозата 1200 кг. което си е много важно в гората.
            Жената реши и тя да става шофьор и реших че трета кола ще ми дойде малко нагоре и затова се спрях на Фероза.
            Благодаря за инфото за съединителя.Имах си за едни съмнения за цената.
            Относно че и най-скапаната Гега е по-добра от най-добрата Фероза и аз не съм съгласен.

            SPARKY ако може да ме ориентираш къде мога да намеря вълшебния Вюрт - ръждопреобразовател и грунд.Четох че споменаваш за него в една тема

            Коментар


            • #7
              От: И аз с Фероза

              От мен добре дошъл, машинката си е добра. Друг клас спрямо ГЕГАТА, но със здраве да си я караш и най-важното БЕЗАВАРИЙНО !!!
              Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

              Коментар


              • #8
                От: И аз с Фероза

                честито,правилен избор,кои каквото иска да ти говори.сьединителите маи на повечето ферози са така...

                Коментар


                • #9
                  От: И аз с Фероза

                  Колега, относно ръждопреобразувателя...
                  Напиши в Гугъл "вюрт бургас" и си готов.
                  Има си верига на официалния представител.
                  Хората го продават наливен, до колкото знам.

                  Да ти е честита Ферозката!
                  Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                  Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                  Коментар


                  • #10
                    От: И аз с Фероза

                    Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                    Щото най -скапаната Гега е по-добра от най-добрата Фероза.
                    По-добра за какво? В гората - хубаво, ама има едни дето нямат и 90 коня, пък тежат колкото 2 ферози. Те определено за по-зле от фероза, ако трябва да изминеш повече от 100 километра с нея.

                    Вюрта се оказа че хич не е вълшебен, поне според скормното ми мнение. Хич не си давай парите. Иначе, продава се от Вюрт - България. Ама, пак ти казвам - няма сми. Не и по кола, еле пък шаси. Където е имало ръжда, след 1 зима пак си имаше, нищо че търках с телена четка с бормашина, преди нанасянето. ПОвече с глупости няма да се занимавам, ами просто ще го намажа с обикновен български алкиден грунд за метал, и съответната боя върху него. Дори и пак да не стане, поне няма да съм дал торба пари за екзотични субстанции.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: И аз с Фероза

                      Или пък сребърен феролит(боя и основа едновременно).

                      П.С.Г-класата на юнака е маалко повече от 90 коня и кой е казал че един джип трябва да е магистрална бегачка с тоя висок център.Аз мойта Ферозка с повече от 90 ми е нервно да я юркам.Иначе 124-ката съм я юркал до 180.Интересното в случая е че и двете са по 90 коня(не знам колко умрели има и при двете),но не съм виждал такова голямо надолнище ,че някоя Фероза да ги вдигне.Толкова за конете.Мерцедесовите и дизеловите коне се различават от конете на японските маслоядчета.Да сравняваме Г-класа(най-дълго произвеждания автомобил въобще) с Фероза(отдавна влязла в историята след кратко и слабо проблясване на небосклона) е все едно да сравняваме ББ с Алберт Айнщайн,пък ЦЦ с Крик и Уотсън. Всеки си харесва каручката и не му е приятно да я критикуват,но да бъдем реални.
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #12
                        От: И аз с Фероза

                        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                        Или пък сребърен феролит(боя и основа едновременно).

                        П.С.Г-класата на юнака е маалко повече от 90 коня и кой е казал че един джип трябва да е магистрална бегачка с тоя висок център.Аз мойта Ферозка с повече от 90 ми е нервно да я юркам.Иначе 124-ката съм я юркал до 180.Интересното в случая е че и двете са по 90 коня(не знам колко умрели има и при двете),но не съм виждал такова голямо надолнище ,че някоя Фероза да ги вдигне.Толкова за конете.Мерцедесовите и дизеловите коне се различават от конете на японските маслоядчета.Да сравняваме Г-класа(най-дълго произвеждания автомобил въобще) с Фероза(отдавна влязла в историята след кратко и слабо проблясване на небосклона) е все едно да сравняваме ББ с Алберт Айнщайн,пък ЦЦ с Крик и Уотсън. Всеки си харесва каручката и не му е приятно да я критикуват,но да бъдем реални.
                        Ма аз съм съвсем реалист. Не искам гега с 80 и няколко дизелови коня. Предпочитам си ферозата, ако все пак ще се кара и по асфалт. С едното със зор се вдигат 90, а другото се кара със 120. При влизането в гората нещата се обръщат (почти) винаги, разбира се. Просто на автомобил с това тегло и тая аеродинамика като гегата и трябват едни поне 120коня. Иначе усещането е като да караш икарус.

                        Просто двете нямат база за сравнение. Тотално различни автомобили, с тотално различно предназначение.

                        Относно мерцедесовите, дизеловите, и кви ли не коне - сравняваш лека кола с подобаваща аеродинамика и център на тежестта, с ръбата джипка с висок център и практически никаква аеродинамика. От там ти е разликата във вървежа. Сложи ферозовия двигател на 124-ката, и нещата ще седят малце по-различно.

                        ПП: Мойта масло не харчи. А колкото немски маслояди съм видял по улиците, не е истина. И то не само харчат, ами харчат очееизвадно. След тях не може да се кара. Примерно Голф, Венто, Пасат и прочие, на всякаква възраст. Няма разлика в това. Болшинството дърти японци са на преклонна възраст и километри, включая и нашите возила. Няма нищо вечно. А това е бързооборотен двигател, работещ при гадни условия. Още по дефиниция е ясно, че ресурса няма как да му е силната страна. Концепцията за голям ресурс е много литри + олекотен режим. Примерно един около 2.5 литров атмосферен дизел, сложен на ферозата, ще е буквално вечен. Ама каква полза, след като преди да се разпадне мотора, всичко останало ще е леж.
                        Последно редактирано от sparkybg; 07-05-11, 20:37.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: И аз с Фероза

                          Ами, в края на крайщата, всеки си гледа от неговата камбанария.
                          Тъй като моя интерес са проходимите джипки, единственото нещо което бих взел от Гегата са двата серийни блокажа. Стоковите версии и на двете са със сходна проходимост. Разликата е, че Мерца е доста по-тежък. Никъде не съм казал, че Г-класата не е качествен автомобил.
                          Колкото до двигатели, мисля че и на двете конете им стигат, стига да не искаш да си надскачат възможностите.
                          Единственото за което съжалявам, е че японците доскоро си останаха консервативни към дизеловите мотори за лекия клас джипки.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            От: И аз с Фероза

                            Саше, на корозата ако боцнеш дизел баланса на теглото отива на кино. На патрула късата база е практически 50/50 баланса с РД2.8 обаче то почти цялата кола е мотор и скорости - задният кардан е буквално две педи.

                            ПП Утре сутрин ще ти звънна и мисля най-сетне да взема да мина да взема стоката

                            ППП Гейката е в пъти по-проходима от фероза и вози доста по-комфортно.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: И аз с Фероза

                              Петьо, гейката е в пъти по- проходима, благодарение на блокажите. Иначе има ферозови ходове. За комфорта, спор няма.
                              На Ферозата, ако боцнеш малък дизел, все едно си и сложил лебедка. Иначе верно отзад е лека.
                              За патрула...нема кво да коментираме.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X