ми може да се пробва да се нарежат шлици огледални на тези на делкото на една втулка. Втулката да се набие на вече престъргания вал и да се завари като се пазат и валът и въпросната втулка от разкаляване.
Това е в задната част на вала и предполагам няма да наруши кой зане колко триенето на вала и неговия баланс, още повече, че той несе върти много бързо. Въпросната манипулация може да проверя колко ще струва, но се съмнявам да е евтина. Ако можеш да си намериш вал най-добре и най-евтино.
Проблема явно е предизвикан от некачествено масло ако несе лъжа някоя приста да неси сипвал?
Къса ми се сърцето когато видя на японска кола някви присти .... Наблюдение имам върху хонда джаовете и сузукитата 10 000 км с приста и заобляха гърбици... сигурно проблема седи и при други японски...
Лек ден
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
днес питах в тойота сервиз за вал познайте от 5 пъти колко пари ми казаха към 550 лева щях да изтарва телефона и пак не са сигурни че ще ми доставят същия вал доставката щяла да е на моя одговорност
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
ми може да се пробва да се нарежат шлици огледални на тези на делкото на една втулка. Втулката да се набие на вече престъргания вал и да се завари като се пазат и валът и въпросната втулка от разкаляване.
Това е в задната част на вала и предполагам няма да наруши кой зане колко триенето на вала и неговия баланс, още повече, че той несе върти много бързо. Въпросната манипулация може да проверя колко ще струва, но се съмнявам да е евтина. Ако можеш да си намериш вал най-добре и най-евтино.
Проблема явно е предизвикан от некачествено масло ако несе лъжа някоя приста да неси сипвал?
Къса ми се сърцето когато видя на японска кола някви присти .... Наблюдение имам върху хонда джаовете и сузукитата 10 000 км с приста и заобляха гърбици... сигурно проблема седи и при други японски...
Лек ден
утре ще съм в русе и ще питам по твоя вариант ако кажат че не става има друг вариант смяна двг имам оферта за 2000 кубика двигател от роки сомо не знам дали ще пасне на скоросната кутия
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
колега, този двулитров двигател от роки ако решиш да не го взимаш пусни офертата и на мен, че моя е същия и може да представлява интерес. Мерси предварително. Основно за мен интересни са повдигачите.
ми може да се пробва да се нарежат шлици огледални на тези на делкото на една втулка. Втулката да се набие на вече престъргания вал и да се завари като се пазат и валът и въпросната втулка от разкаляване.
Това е в задната част на вала и предполагам няма да наруши кой зане колко триенето на вала и неговия баланс, още повече, че той несе върти много бързо. Въпросната манипулация може да проверя колко ще струва, но се съмнявам да е евтина. Ако можеш да си намериш вал най-добре и най-евтино.
Проблема явно е предизвикан от некачествено масло ако несе лъжа някоя приста да неси сипвал?
Къса ми се сърцето когато видя на японска кола някви присти .... Наблюдение имам върху хонда джаовете и сузукитата 10 000 км с приста и заобляха гърбици... сигурно проблема седи и при други японски...
Лек ден
днес бях в русе говорих с киров обещаха да вастоновят вала горе долу по твоя вариант само че запчатката е по малка отгърбиците и е на средата на вала за целта ще я направят навън после ще я срежат на 2 и ще я закрепят на мястото на старата поздрави
ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
ще стане няма де да иде. Само да него искриват... То можеше и верижна предавка да се пресметне или да се преправи... има бая начини ако двг-то е читаво си заслужават.
Лек ден
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар