Здравейте колеги, от известно време съсм собственик на Фероза, купена предимно за лов, но колата е с износен съединител /вече пробвах регулиране на жилото - ефекта беше минимален/ явно феродовия диск е пътник, пък и на студена кола като че ли се обажда аксиалния лагер. Днес за първи път от както я купих /есента/ влизах отдолу и доколкото видях няма кой знае каква философия в свалянто на кутията и разкачането на карданите.
Въпроса ми е следният: има ли нещо особено при смяната на съединителя /сменял съм на доста коли но на фероза ще ми е за първи път/ та питам има ли нещо специално? Карданите след развиване на болчетата на каретата "изнизват" ли се от кутията /би следвало да са на шлици и да излизат, ма знае ли ги човек япончетата/. Ще ми трябва ли "опашка" за центрирането на диска? Има ли първичния вал опора на маховика? Нещо друго да пропускам? Семеринки и прочие? Какъв диск препоръчвате, че ми се върти наковаване ако са здрави демпферните пружини...циганийка ма обикновено е по-здраво от ефтин феродов?
Благодаря предварително!
Въпроса ми е следният: има ли нещо особено при смяната на съединителя /сменял съм на доста коли но на фероза ще ми е за първи път/ та питам има ли нещо специално? Карданите след развиване на болчетата на каретата "изнизват" ли се от кутията /би следвало да са на шлици и да излизат, ма знае ли ги човек япончетата/. Ще ми трябва ли "опашка" за центрирането на диска? Има ли първичния вал опора на маховика? Нещо друго да пропускам? Семеринки и прочие? Какъв диск препоръчвате, че ми се върти наковаване ако са здрави демпферните пружини...циганийка ма обикновено е по-здраво от ефтин феродов?
Благодаря предварително!
Коментар