Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна съединител

    Здравейте колеги, от известно време съсм собственик на Фероза, купена предимно за лов, но колата е с износен съединител /вече пробвах регулиране на жилото - ефекта беше минимален/ явно феродовия диск е пътник, пък и на студена кола като че ли се обажда аксиалния лагер. Днес за първи път от както я купих /есента/ влизах отдолу и доколкото видях няма кой знае каква философия в свалянто на кутията и разкачането на карданите.
    Въпроса ми е следният: има ли нещо особено при смяната на съединителя /сменял съм на доста коли но на фероза ще ми е за първи път/ та питам има ли нещо специално? Карданите след развиване на болчетата на каретата "изнизват" ли се от кутията /би следвало да са на шлици и да излизат, ма знае ли ги човек япончетата/. Ще ми трябва ли "опашка" за центрирането на диска? Има ли първичния вал опора на маховика? Нещо друго да пропускам? Семеринки и прочие? Какъв диск препоръчвате, че ми се върти наковаване ако са здрави демпферните пружини...циганийка ма обикновено е по-здраво от ефтин феродов?
    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Смяна съединител

    Разрови из раздела. Имаше писано по въпроса. Твой личен избор е ако искаш да наковеш ново феродо. За нов съединител има и упоменати цени.
    Едни от най-добрите са на Валео. Има два размера диаметри на шийката на първичния вал, като има и вариант да лагерува във тефлонова втулка.Мисля, че можеше да се замени с лагер.
    Поздрави и успех!
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      От: Смяна съединител

      Карданите падат от шлиците,стартера се вади малко кофти(аз предварително откачам акумулатора,да не святка излишно),отгоре има едни кабели и маркуч за отдушника на скоростите.Като смъкнеш скоростите,по-добри си направи опашка,за улеснение.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #4
        От: Смяна съединител

        Offtopic: Аз наскоро сменях съединител тук преди 2-3 месеца, колата е карана не повече от 3-4 000 км. и съединителя взе да отделя горе, а сложихме нов комплект, от най-хубавте уж кум 300 лева беше цената на комплекта японски , не съм сигурен, но май оригинален, сменях го при приятели, така че изключвам варианта с измамата. Вкарвана е в гората тъй като я ползвам и за лов, но нито съм закъсвал нито боксувал. Опитах да регулирам жилото ама май не правя точно както трябва, а и не виждам разлика. Жилото го регулирах там отпред в дясно на капака като изкарам скобата и опъна жилото. Възможно ли е да се е сдухал съединителя без да има основатена причина и как да разбера. В началото като го смениха отделяше долу, страшно долу, а сега горе.

        Коментар


        • #5
          От: Смяна съединител

          Когато свалях СК,беше за подмяна от фултайм,на парттайм и го съчетахме със смяна на съединителя.При свалянето на кутията,се оказа,че болта които фиксира вилката на аксиалния лагер към оста е скъсан-съединителая работи някак,но е въпрос на време вилката,да превърти около оста и да спре да работи.
          При наличие на две СК,събрахме "новата" със здрави части и монтирахме.
          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

          Коментар


          • #6
            От: Смяна съединител

            Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
            ...стартера се вади малко кофти...
            Защо по дяволите не помня да съм махал стартер... Сериозно, може и да съм изкуфял (верно че беше преди 2 и повече години, ама...), ама не помня....

            За другото не помня да сме имали особени проблеми, нито някакви особености. Нормално сваляне и качване на скорости. Може и без канал, с палетна количка. А те скоростите са леки - направо да не повярва човек.

            Провери състоянието на лагерчето между коляновия вал и първичния вал на скоростите, и имай в предвид че са 2 размера. Може да е лагерче, може да е тефлонова (май и бронзова) втулка.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Смяна съединител

              Бе,незнам,може да става и без да се маха...Ма предпочетох да го сваля,вместо да се окаже,че болтовете дето го крепят не са завити само за блока,а и за камбаната на СК.
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • #8
                От: Смяна съединител

                Направо си счупих пръстите + 2 ключа 14 докъто развъртя карданите, за съжаление нямам ударен гайковерт и се мъча с обикновени звезди, ще напрая и снимков материал за да мога после да го постна тук във форума и да се ползва за в бъдеще...та рекапитолацията за днес е: свалени болтовете на карданите + болтовете на крилата на кутията /половината се скъсаха/ + мноооого "мамата...." утре сагата продължава, имам чувството че тая кутия никога не е сваляна, като извадя съединителя ще го видим...
                Благодаря за съветите!

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна съединител

                  Яко спрей за развиване (марка и мадел по избор),гайковерта може да пробваш да го земениш с 200-300 гамов чук,като наместиш звездата я фрасваш веднъж,колкото да тръгне гайката.Ако нямаш гедоре,някой от болтовете на СК ще бъдат неприятно преживяване...
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна съединител

                    Аз обаче съм най-бавния майстор на съединители, едва днес свалих кутията...е що не казахте че трябва да се свалят лостовете предварително... /колмпекта който свалям е Дайхатцу/притискателния е 6, но феродовия е износен а аксиалния лагер "жужи", мислех да кова стария диск /депферите му не са мръднали/ но ме домързя и поръчах някакъв италянски а аксиален лагер "оригиналдъ" някакъв японски.
                    А бе нали кутията с раздатката били като за сам човек /добре че не бях сам/ тва тежи поне 100 кг. Колкото до болтовете скъсах само 5 и то на "крилата" на кутията и на планката към тръбата на гърнето...
                    На маховика има лагерче което малко "поскърцва" явно греста в него я няма, някой да знае дали се намира аналог и трябва ли да махна маховика за да извадя лагерчето?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна съединител

                      Първоначално публикуван от Crusader Преглед на мнение
                      ...тва тежи поне 100 кг.
                      Премери и ще видиш че си далеч от истината. Аз съм кльощав, а съм в състояние да я вдигам сам.

                      Лагера има го по магазините за лагери, но трябва да свалиш стария и да го търсиш по размер. За изваждането му обаче не мога да дам акъл - мойта е с тефлонова втулка, която беше в задоволително състояние като сменях съединителя. С лостовете и аз имах леки грижи, но отвих топките им, и я изкарах без особени проблеми.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна съединител

                        Абе, некъде из темите май имаше и за вадене на лагера, и за двата възможни размера...
                        Все ми се струва, че съм чел подробности.
                        Ровене трябва.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна съединител

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          Абе, некъде из темите май имаше и за вадене на лагера, и за двата възможни размера...
                          Все ми се струва, че съм чел подробности.
                          Ровене трябва.
                          Не ти се струва. Наистина си чел. Ама и аз не помня темата. Ако не се лъжа беше тая за смяната от фул към парт тайм.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Смяна съединител

                            На Любо-Лама 69 е темата.Лагера го извадихме като заварих няколко пирона,и с обратния чук.Ето я темата http://www.offroad-bulgaria.com/show...EB%F2%E0%E9%EC
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Смяна съединител

                              Точно!
                              Абе, къде се изгуби Любо!?
                              Отдавна не пише...
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X