Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пружина за хъбове ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пружина за хъбове ...

    Колеги от скоро имам и още една джипка Feroz-ка и имам проблем с левия хъб.Останови се ,че е счупена пружината.Какво мога да направя дайте ми съвет какво да направя
    Как да го застопоря така ,че да изкарам поне тази Зима.
    Последно редактирано от lada_niva123; 09-12-10, 20:57.

  • #2
    От: Пружина за хъбове ...

    Привет, колега!
    Не уточняваш, какви са ти хъбовете, ръчни или автоматични.
    Аз скоро разглобявах моите, които са ръчни и така на първо четене, ми се струва че можеш да извадиш пружината и гривната, която зацепва.
    Така, обаче ще останеш с постоянно изключен хъб.
    Знам ли...
    Разглоби го, гледай и умувай. Веротно нещо може да се измисли, щото сега зимата е по-добре да са ти постоянно зацепени...
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      От: Пружина за хъбове ...

      Моите ръчни на единия пружинате беше се извадила, не беше счупена. Гривната се моташе напред назад и стържеше кофти. Нагласих пружината в улея и за сега няма никакви грижи. Иначе пружина може или да се търси от нещо или да се навие и закали. За зацепване просто трябва да се измисли нещо което да подпира гривната и да не позволява да излезе. Това ако са ръни де, за автоматични не знам.

      Коментар


      • #4
        От: Пружина за хъбове ...

        колега с рьчни сьм и умувам как да го блокирам да остане зацепен поне за месец

        Коментар


        • #5
          От: Пружина за хъбове ...

          Наистина има вариант, пружината да се е изхлузила от улея.

          ПП: Що не направих снимки
          Човек, винаги трябва да снима всичко, щото и се забравя
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            От: Пружина за хъбове ...

            При автоматичните се случва ако включиш 4х4 ВЪВ препятствие и дадеш юнашка газ за да излезеш (честа грешка). Разглобяваш, наместваш и караш (ако няма счупено де).
            При ръчните трябва да си "голям майстор" за да извадиш пружините....
            Ако няма нещо счупено, намествай ги и карай. Ако си ги включваш предварително, както си му е реда няма да имаш проблеми.
            Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

            Коментар


            • #7
              От: Пружина за хъбове ...

              Първоначално публикуван от Diog Преглед на мнение
              При автоматичните се случва ако включиш 4х4 ВЪВ препятствие и дадеш юнашка газ за да излезеш (честа грешка). Разглобяваш, наместваш и караш (ако няма счупено де).
              При ръчните трябва да си "голям майстор" за да извадиш пружините....
              Ако няма нещо счупено, намествай ги и карай. Ако си ги включваш предварително, както си му е реда няма да имаш проблеми.
              Колега, един съсед има проблем с левия хъб със същите симптоми.
              Автоматичен е, но колата е Кия Спортидж. Има ли вероятност да се е откачила пружината и гривната да играе вътре?
              Извинявам се за спама, но вероятно хъбовете на Кията не са много по-различни от нашите.
              Ако е възможен такъв вариант, да разглобя утре че човека нищо не разбира...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Пружина за хъбове ...

                Колеги моята е счупена и някаде във форума бях чел , че някой го беше застопорил.Но не пишеше как го е направил и за това искам съвет.Какво да го правя?

                Коментар


                • #9
                  От: Пружина за хъбове ...

                  Първоначално публикуван от lada_niva123 Преглед на мнение
                  Колеги моята е счупена и някаде във форума бях чел , че някой го беше застопорил.Но не пишеше как го е направил и за това искам съвет.Какво да го правя?

                  Като махнеш капачката с врътката,пружините остават на нея.Трябва да виждаш муфата,която осъществява зацепването между полуоската и външната част на хъба,когато е в долно положение,хъба е "заключен",импровизирай с какво да уплътниш пространството между него и капачката.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пружина за хъбове ...

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Колега, един съсед има проблем с левия хъб със същите симптоми.
                    Автоматичен е, но колата е Кия Спортидж. Има ли вероятност да се е откачила пружината и гривната да играе вътре?
                    Извинявам се за спама, но вероятно хъбовете на Кията не са много по-различни от нашите.
                    Ако е възможен такъв вариант, да разглобя утре че човека нищо не разбира...
                    Предполагам не са по-различни. Внимавай да не изтриеш смазката от спирачката, била с някаквъв точен вискозитет (така пише в ръководството, не че и аз много разбирам). Другите части се наместват лесно.
                    Успех.
                    Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пружина за хъбове ...

                      Днес го разглобих. Не е сложен като устройство, но ми е малко странен в сравнение с ръчния. Обясних си обаче, как действа.
                      Проблема беше, че беше пълен със спечена грес, кал и ръжда. Вероятно от вътрешната страна на главината, където влиза полуоската е заминал семеринга и оттам през лагера се е напълнил с гняс. Капачката беше добре уплътнена.
                      Почистих добре всичко и напръсках тънко с грес на спрей и сега си работи. Само на лагера сложих нормална грес.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пружина за хъбове ...

                        Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                        Като махнеш капачката с врътката,пружините остават на нея.Трябва да виждаш муфата,която осъществява зацепването между полуоската и външната част на хъба,когато е в долно положение,хъба е "заключен",импровизирай с какво да уплътниш пространството между него и капачката.
                        Би могло да се подложи някакъв пръстен от по-твърда гума, примерно. Гривната се движи радиално около 2см по спомен.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пружина за хъбове ...

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          Би могло да се подложи някакъв пръстен от по-твърда гума, примерно. Гривната се движи радиално около 2см по спомен.
                          Силикон, трупче, квадратна тръба, камък ет цетера
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пружина за хъбове ...

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Силикон, трупче, квадратна тръба, камък ет цетера
                            ,тъй де,импровизираш...Лично,съм против силиконЯ.Парче маркуч и дори,някаква хартия ще са достатъчни.
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X