Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Неприятен луфт в предна главина...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Неприятен луфт в предна главина...

    Днес колегата zillius намина през гаража,покрай разните работи де`т правихме,изникна следния проблем-има неприятен луфт между карето и главината.
    Като разклатих карето,то мърда и нагоре-надолу и навътре-навън в главината.
    Гледах в сервизните ръководства-има някаква втулка в която ляга опашката на карето(за съжеление не ми стига акъла да прикача картинката ).
    Та питанката е-някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали случайно има някое чертежче на въпросната втулка?

    ПП,моля някой модератор,да добави п-то в предната главина от заглавието...
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

  • #2
    От: Неприятен луфт в предна главна...

    И аз го имам този проблем и съм решил да го преборя, но още не ми е готов гаража., някой беше писал скоро за такъв проблем.
    Bertone freeclimber 1.8 115hp

    Коментар


    • #3
      От: Неприятен луфт в предна главна...

      Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
      И аз го имам този проблем и съм решил да го преборя, но още не ми е готов гаража., някой беше писал скоро за такъв проблем.
      Бе,и аз имам някакви спомени,че четох за подобни проблеми,ма май беше за друг модел джипка-щот и някви иглени лагери ми се въртят из главата...
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #4
        От: Неприятен луфт в предна главна...

        Говориме за полуоски с независимо окачване, нали?
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          От: Неприятен луфт в предна главна...

          анджък
          Bertone freeclimber 1.8 115hp

          Коментар


          • #6
            От: Неприятен луфт в предна главина...

            Преведи......
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              От: Неприятен луфт в предна главна...

              Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
              Бе,и аз имам някакви спомени,че четох за подобни проблеми,ма май беше за друг модел джипка-щот и някви иглени лагери ми се въртят из главата...
              Паджерото е с два лагера, вътрешен и външен. Като се разбие вътрешния и полуоската играе в главината по подобен начин.
              Поздрави!

              Коментар


              • #8
                От: Неприятен луфт в предна главина...

                Втулките са 2 - едната за аксиалния и едната за радиалния луфт. Правят се на струг. Размери - йок.

                Оригинално за радиалния луфт е иглено лагерче, до колкото помня. Само дето в сервизното ръководство пише че като се нарани полуоската или главината - и двете се семнят, а реално няма сми - бронзова или полиамидна втулка върши екстра работа там. Даже Ники (scrapheap) беше споменал за черен полиамид с вградена смазка. Другата, за аксиалния луфт, прилича на шайба. Там мисля че бронз ще е по-подходящ материал.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: Неприятен луфт в предна главна...

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Паджерото е с два лагера, вътрешен и външен. Като се разбие вътрешния и полуоската играе в главината по подобен начин.
                  Поздрави!
                  Тука видимо опашката на каретосе движи в оста на шенкела,определено става въпрос за споменатите от Спарки втулки.
                  Надах се някои да е правил напоследък и да има некое чертежче,че иначе Ферозата ще остане поне за два дни на трупчета...
                  Сещам се за един шенкел-бяха се заварили лагерите за оста,но мисля,това дето ми трябва е здраво-ако не го е изхвърлил колегата,ще може да се свалят размери.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Неприятен луфт в предна главина...

                    Ето ги втулките. На някой, може да му е полезно за в бъдеще, че не се продават като резервна част. Извинявам се за грозния чертеж, ама го правих набързо на крак:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1079.JPG
Прегледи:1
Размер:639.8 КБ
ID:5787729
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1080.JPG
Прегледи:1
Размер:410.1 КБ
ID:5787730
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1073.JPG
Прегледи:1
Размер:954.0 КБ
ID:5787731
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1076.JPG
Прегледи:1
Размер:844.6 КБ
ID:5787732
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1077.JPG
Прегледи:1
Размер:541.1 КБ
ID:5787733
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1078.JPG
Прегледи:1
Размер:484.5 КБ
ID:5787734
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • #11
                      От: Неприятен луфт в предна главина...

                      Размерите ти са вярни само за твоите карета. На мен от двете страни ми бяхя различно износени осите на каретата и втулките са ми различни.
                      https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=99101
                      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Неприятен луфт в предна главина...

                        Това не са моите карета. Тактично изчаках да дойдат новите карета и по тях направих втулките. Така, че това са втулки за нови карета. Логично е, ако не се сменят карета, вътрешния диаметър на втулките, да е индивидуален за всяко старо каре според износването. Само трябва да се спази допуска.
                        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                        SSang Yong Kyron 2.0xdi
                        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X