Здравейте колеги,проблема ми е следния.От една седмица имам Feroza и мъките започват. Ще сменям съединител или в най добрия случай ще мина с наковаване но това не ме притеснява толкова за сега. Джипа го е карал баща ми а той кара като албански тираджия и решил да си прави експеримент като сменя ръчката за 4х4 в движение и в този момент нещо се е прецакало но не знам какво.Когато дам от 2н на 4н примерно светва зелената лампа 4е е включено 4х4 но издава някакво виене което ме притеснява.Да поясня ако е важно в момента джипа не е в движение няма съединител и е от Англия.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помогнете проблем с 4х4 на Feroza
Свий
X
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
Ха сега спокойно и разбираемо обяснете стъпка по стъпка какво се е случило. Има ли въобще 4х4. След като няма съединител, как така вие? На място ли?
От 4H на 2H се превключва само на място. От какво и кога по-точно вие, след като не е в движение и няма съединител?
ПП: И обърнете внимание на правописа, че да се разберем.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
Дали от 4H към 4L, или от 2Х към 4Н, или която и да е такава операция се прави в спряло положение, също след изключването на 4х4 тоест лостчето да е на 2Н е препоръчително да се минават няколко метра на задна скорост
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
Първоначално публикуван от Groundhog Преглед на мнениеДали от 4H към 4L, или от 2Х към 4Н, или която и да е такава операция се прави в спряло положение, също след изключването на 4х4 тоест лостчето да е на 2Н е препоръчително да се минават няколко метра на задна скорост
Щото при ръчни хъбове, натиснат съединител, и прав волан, от 2H на 4H се превключва лесно и безгрижно в движение. А движението назад е когато имаш автоматични хъбове, при това не е задължително. По някое време си изключват и без това. И на двете парт тайм джипки, дето имам - все си е така. И на двете съм с ръчни хъбове. И на двете редовно превключвам в движение от 2H на 4H, особено зимата, когато хъбовете си стоят заключени до напролет.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
При заключени хъбове не ти трябва съединител за бързи - бавни и обратноИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеПри заключени хъбове не ти трябва съединител за бързи - бавни и обратноДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
Ми предното е с муфа нали? Скоростта е еднаква на валовете
Влиза си като пич - на нисан 101%
ПП бързи бавни да се чете 2Н - 4Н - така е който спи, сори.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеПри заключени хъбове не ти трябва съединител за бързи - бавни и обратно
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение... Влиза си като пич - на нисан 101%Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
имам и аз един въпрос горе долу по тази тема. Понеже съм с ръчни хъбове и не ми е съвсем ясно действието им - проблем ли е в лошо време (зимата например) да си карам с постоянно заключени хъбове и вече с лостчето когато си преценя да си карам само на задно или 4х4 (бързи или бавни). Мисълта ми е дали ще има някакво износване и дали ще води до увеличение на разхода на гориво когато карам само на задноHONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
Audi A3 1.9 tdi
Opel Frontera B 2.2i
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
Вдига се леко разхода и се намаля леко вървежа. Но много леко. Други проблеми - износване и прочие, няма. Мойте си ги карам така зимата, като е сговнясано времето, освен ако нямам дълъг път по магистрала, да речем. Тогава няма смисъл.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: ПОМОГНЕТЕ ПРОБЛЕМ С 4х4 на FEROZA
За ръчните хъбове е ясно, че не трябва връщане назад. При колите с автоматични хъбове е хубаво при изключване да се връща назад, за да се освободи по лесно. Който е отварял автоматичен хъб, ще се досети защо. Плюс това, при мен на шофьорската врата пише, че трябва при изключване задължително да се върне назад(или напред, ако сте карали до момента на заден ход). Същото го прочетох и в сервизното ръководство. И друга особеност е че при включване и изключване волана трябва да е изправен, за да може и двата хъба да зацепят едновременно, или да се изключат едновременно.
А бавните на ферозата задължително в спряло положение. Аз практикувам така и досега никога не съм имал проблеми, като изключим момента когато се строши единия хъб, но това е друга тема и по други причини...[FONT=Comic Sans MS][B][COLOR=Black][SIZE=4]Най-трудната борба е борбата със себе си, най-сладката победа е да пребориш себе си!![/SIZE][/COLOR][/B][/FONT]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар