Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оставам в отбора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оставам в отбора

    Та така...Ферозата отиде в достойни ръце - новия и собственик я взе основно за лов, така че съм спокоен за нея...Замина и цели шест дълги дни "карах" без кола...мъчна работа ви казвам. На петия ден видях ОБЯВАТА!...Имали ли сте усещането, като видите нещо, да го "познаете"; да си кажете: "те т'ва е!"? Е, при мене се получи. Звъннах на свои хора в Сливен, отидоха, видяха, пробваха и диагнозата бе положителна. Казах да капарират- без да съм я виждал на "живо". На следващия ден отидох да я взема.
    За повечето от вас това не е "сериозен" джип- и сигурно сте прави. Но от показаното до тук, Териоса ме изпълва с вдъхновение! Вервайте ми, харесвам тая кола-и ми е достатъчна - не висок разход , висока проходимост, повече от приемлива цена, години и километри- също приемливи, четири врати. Не става за тежък OFF, но за в града и черното, по което обикновенно ходя е супер. Абе с две думи - доволен съм!
    Прикачени файлове
    Руският шофьор нарича "път", мястото през което възнамерява да мине.
    ...Българския коледен дух е духът на заклано прасе...[COLOR="#008000"][/COLOR]

  • #2
    От: Оставам в отбора

    Честито! И да те слуша много!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #3
      От: Оставам в отбора

      Честито и то мен!Много добре изглежда зверчето.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #4
        От: Оставам в отбора

        Благодаря за пожеланията! Има малко ръждица отдолу - все пак е австриец, но нищо непоправимо.
        Руският шофьор нарича "път", мястото през което възнамерява да мине.
        ...Българския коледен дух е духът на заклано прасе...[COLOR="#008000"][/COLOR]

        Коментар


        • #5
          От: Оставам в отбора

          А да си я караш със здраве. При Териосите ме дразни само липсата на планински предавки и слабия мотор, иначе са си доста сходни с Ферозата.
          Оператор на италиански реактивен жребец

          Коментар


          • #6
            От: Оставам в отбора

            Честито ,
            Да ти донесе много щастие .

            Коментар


            • #7
              От: Оставам в отбора

              Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
              А да си я караш със здраве. При Териосите ме дразни само липсата на планински предавки и слабия мотор, иначе са си доста сходни с Ферозата.
              Ооо ма то верно,че Териоса нямаше бавни...бях забравил-за какво говорим тогава?Че и е доста нисичък отдолу.Но нищо-щом удовлетворява нуждите на колегата значи конкретната покупка е добра.

              Коментар


              • #8
                От: Оставам в отбора

                Помня, че преди време бях гледал един Териос от първата серия и окачването си беше като на Фероза, само го бяха качили на пружини отзад. Клиренса май не е по-малък от на Ферозата. Някой има ли идея колко е точно?
                Оператор на италиански реактивен жребец

                Коментар


                • #9
                  От: Оставам в отбора

                  Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
                  Помня, че преди време бях гледал един Териос от първата серия и окачването си беше като на Фероза, само го бяха качили на пружини отзад. Клиренса май не е по-малък от на Ферозата. Някой има ли идея колко е точно?
                  Не повече от 19-20см.,а това е много-много малко.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Оставам в отбора

                    Първоначално публикуван от razkazwacha Преглед на мнение
                    Та така...Ферозата отиде в достойни ръце - новия и собственик я взе основно за лов, така че съм спокоен за нея...Замина и цели шест дълги дни "карах" без кола...мъчна работа ви казвам. На петия ден видях ОБЯВАТА!...Имали ли сте усещането, като видите нещо, да го "познаете"; да си кажете: "те т'ва е!"? Е, при мене се получи. Звъннах на свои хора в Сливен, отидоха, видяха, пробваха и диагнозата бе положителна. Казах да капарират- без да съм я виждал на "живо". На следващия ден отидох да я взема.
                    За повечето от вас това не е "сериозен" джип- и сигурно сте прави. Но от показаното до тук, Териоса ме изпълва с вдъхновение! Вервайте ми, харесвам тая кола-и ми е достатъчна - не висок разход , висока проходимост, повече от приемлива цена, години и километри- също приемливи, четири врати. Не става за тежък OFF, но за в града и черното, по което обикновенно ходя е супер. Абе с две думи - доволен съм!
                    Много лачена!
                    Пожелавам много безаварийни и кални километри.
                    0осем9осем7шест0осем7едно
                    Миро

                    Коментар


                    • #11
                      От: Оставам в отбора

                      Благодаря за пожеланията! Колкото до клирънса- с малко по- голените 205/75/ 15 си е близо 30 см- което за мен си е достатъчно. Пак казвам- липсата на бавни определено е минус, но мен не ми трябва за тежък OFF, а да ме измъкне от калта и смега, като има нужда. И няма да се бутам сред големите батковци
                      Руският шофьор нарича "път", мястото през което възнамерява да мине.
                      ...Българския коледен дух е духът на заклано прасе...[COLOR="#008000"][/COLOR]

                      Коментар


                      • #12
                        От: Оставам в отбора

                        Първоначално публикуван от razkazwacha Преглед на мнение
                        Благодаря за пожеланията! Колкото до клирънса- с малко по- голените 205/75/ 15 си е близо 30 см- което за мен си е достатъчно. Пак казвам- липсата на бавни определено е минус, но мен не ми трябва за тежък OFF, а да ме измъкне от калта и смега, като има нужда. И няма да се бутам сред големите батковци
                        За клиренса с гуми 205/75/15 нещо се пообърка,но нищо-живи и здрави.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Оставам в отбора

                          Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                          За клиренса с гуми 205/75/15 нещо се пообърка,но нищо-живи и здрави.
                          Възможно е ...Ще легна под него да меря най - ниската точка. Имах предвид че по спецификациии го дават с по- малки гуми- 205/70/15
                          Руският шофьор нарича "път", мястото през което възнамерява да мине.
                          ...Българския коледен дух е духът на заклано прасе...[COLOR="#008000"][/COLOR]

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X