Привет на всички!
Търся си семеен автомобил и на този етап съм се спрял на този модел : Kia Cee'd I Комби (ED) от 09.2010 до 12.2012 (Facelift)
Като цяло съм привърженик на бензиновите двигатели, макар че тук така и не успях да прочета нищо лошо за дизеловите при KIA и по-специално при серията им Cee’d, което е чудесно.
Бензиновите мотори, на които съм се спрял са :
- 1.6 – 115/122/126 кс – от 09.2007 до 12.2012 г. – 5 ръчни скорости
- 1.6 CVVT – 125 кс – от 06.2009 до 12.2012 г. – 5 ръчни скорости
- 2.0 – 143 кс – от 09.2007 до 12.2012 г. – 5 ръчни скорости
Двигателите носят идеално да газ, но видях само тези, които са 1.4 (105 и 109 кс) и 1.4 CVVT (90 кс).
Не успях да намеря информация за другите двигатели – 1.6 (115/122/126 кс) ‚ 1.6 CVVT (125 кс) и 2.0 (143 кс) как понасят газифицирането?
Другото, което малко ме обърка е : кой двигател е с верига и кой е с ангренажен ремък?
Недостатъци на Kia Cee'd I (поне това на първо четене се сещам от изчетеното тук) :
- Проблемни фарове : често горят крушките, които отгоре на всичко са и трудни за смяна
- Проблемни рейки : пукане и тракане, но за сметка на това не много скъп ремонт – от 120 до 150 лв за гр.Пловдив (проучено и потвърдено)
- Бързо захабяване на волан и тапицерия, което не е кой знае какъв проблем – срещу малко пари всичко може да бъде освежено, но си е разход
- Честа смяна на биалетки, но това е нормално за нашите пътища – поне са евтини
- Проблемът е кормилото – въпросната „пеперуда“, която не ми се струва скъпа за подмяна
- Регулиране на клапани при бензиновите мотори с хидравлични повдигачи – поне са с пулове, което е по-евтиният вариант (поне такава информация намерих в интернет)
- Липсата на темпомат и евентуалното му трудно и скъпо поставяне
- Раздуването на таблото, за което прочетох, че има лесно и евтино решение
- Проблемен 3-ти стоп, който често се оказва спукан, а смяната му не е много евтина – някъде четох за цена над 200 лв.
Ако трябва да съм честен – тези така наречени „недостатъци“ не са кой знае какъв проблем – няма нещо, което да е чак толкова притеснително… Поне така е моето мнение, разбира се.
Дизеловите двигатели, на които съм се спрял (това е вариант САМО ако не успея да си намеря бензинов двигател, който аз искам) :
- 1.6 CRDi – 115 кс – от 01.2009 до 12.2012 г. – 6 ръчни скорости
- 1.6 CRDi – 128 кс – от 01.2011 до 12.2012 г. – 6 ръчни скорости
При тях отново не успях да разбера кой дизелов двигател е с верига и кой е с ангренажен ремък?
Също така не успях да разбера и с какъв точно съединител са : имат ли демпферен маховик или не?
Някой имал ли е проблем с турбото и евентуално един бъдещ такъв ремонт в какви ценови диапазони варира?
Успях да разбера, че дизеловите двигатели са с Common Rail, но с каква марка дюзи излизат и някой имал ли е проблеми с тях, като се има предвид „уникалният“ български дизел, който се предлага на пазара???
- Пропускам ли нещо ВАЖНО, как мислите?
- Къде мога да проверя евентуално какви са проблемите при ръчните скоростни кутии?
- Също така какво е положението при съединителите на бензиновите двигатели, макар че съм почти сигурен - не е скъп консуматив?!
- От България ли да търся автомобил или да ползвам услуги на приятели, който внасят от Италия, Германия и Швейцария?!
И абсолютно всичко, което мислите, че пропускам ще ми бъде полезно да споделите с мен!
Наистина Ви благодаря предварително за отделеното време и внимание!
Търся си семеен автомобил и на този етап съм се спрял на този модел : Kia Cee'd I Комби (ED) от 09.2010 до 12.2012 (Facelift)
Като цяло съм привърженик на бензиновите двигатели, макар че тук така и не успях да прочета нищо лошо за дизеловите при KIA и по-специално при серията им Cee’d, което е чудесно.
Бензиновите мотори, на които съм се спрял са :
- 1.6 – 115/122/126 кс – от 09.2007 до 12.2012 г. – 5 ръчни скорости
- 1.6 CVVT – 125 кс – от 06.2009 до 12.2012 г. – 5 ръчни скорости
- 2.0 – 143 кс – от 09.2007 до 12.2012 г. – 5 ръчни скорости
Двигателите носят идеално да газ, но видях само тези, които са 1.4 (105 и 109 кс) и 1.4 CVVT (90 кс).
Не успях да намеря информация за другите двигатели – 1.6 (115/122/126 кс) ‚ 1.6 CVVT (125 кс) и 2.0 (143 кс) как понасят газифицирането?
Другото, което малко ме обърка е : кой двигател е с верига и кой е с ангренажен ремък?
Недостатъци на Kia Cee'd I (поне това на първо четене се сещам от изчетеното тук) :
- Проблемни фарове : често горят крушките, които отгоре на всичко са и трудни за смяна
- Проблемни рейки : пукане и тракане, но за сметка на това не много скъп ремонт – от 120 до 150 лв за гр.Пловдив (проучено и потвърдено)
- Бързо захабяване на волан и тапицерия, което не е кой знае какъв проблем – срещу малко пари всичко може да бъде освежено, но си е разход
- Честа смяна на биалетки, но това е нормално за нашите пътища – поне са евтини
- Проблемът е кормилото – въпросната „пеперуда“, която не ми се струва скъпа за подмяна
- Регулиране на клапани при бензиновите мотори с хидравлични повдигачи – поне са с пулове, което е по-евтиният вариант (поне такава информация намерих в интернет)
- Липсата на темпомат и евентуалното му трудно и скъпо поставяне
- Раздуването на таблото, за което прочетох, че има лесно и евтино решение
- Проблемен 3-ти стоп, който често се оказва спукан, а смяната му не е много евтина – някъде четох за цена над 200 лв.
Ако трябва да съм честен – тези така наречени „недостатъци“ не са кой знае какъв проблем – няма нещо, което да е чак толкова притеснително… Поне така е моето мнение, разбира се.
Дизеловите двигатели, на които съм се спрял (това е вариант САМО ако не успея да си намеря бензинов двигател, който аз искам) :
- 1.6 CRDi – 115 кс – от 01.2009 до 12.2012 г. – 6 ръчни скорости
- 1.6 CRDi – 128 кс – от 01.2011 до 12.2012 г. – 6 ръчни скорости
При тях отново не успях да разбера кой дизелов двигател е с верига и кой е с ангренажен ремък?
Също така не успях да разбера и с какъв точно съединител са : имат ли демпферен маховик или не?
Някой имал ли е проблем с турбото и евентуално един бъдещ такъв ремонт в какви ценови диапазони варира?
Успях да разбера, че дизеловите двигатели са с Common Rail, но с каква марка дюзи излизат и някой имал ли е проблеми с тях, като се има предвид „уникалният“ български дизел, който се предлага на пазара???
- Пропускам ли нещо ВАЖНО, как мислите?
- Къде мога да проверя евентуално какви са проблемите при ръчните скоростни кутии?
- Също така какво е положението при съединителите на бензиновите двигатели, макар че съм почти сигурен - не е скъп консуматив?!
- От България ли да търся автомобил или да ползвам услуги на приятели, който внасят от Италия, Германия и Швейцария?!
И абсолютно всичко, което мислите, че пропускам ще ми бъде полезно да споделите с мен!
Наистина Ви благодаря предварително за отделеното време и внимание!
Коментар