Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

    Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА.Ако някой го е правил нека спомене.Сигурно много от четящите тук ,ще сме му благодарни.Търсих из форума ,но единствено прочетох за витара и дискавъри.
    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

    На дифовете не се обират луфтове, ами се нагласява контактно петно. Самите луфтове не са никакъв показател за работоспособността и изправността на дифа.

    Кажи какви са симптомите, че да ти кажем има ли смисъл нещо да се бърника.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

      Ами чукат и то сериозно.При тръгване,при смяна на скоростите,висока предавка с ниски обороти и т.н.Постоянно си чукат и дразнят.
      Това са симптомите.Не казвам,че не върви.Просто май ,не трябва да е така.

      Коментар


      • #4
        От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

        Чукането при тези симптоматика може да е и от износени карета на карданните валове.

        Коментар


        • #5
          От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

          По-скоро износени шлици на кардана.

          Коментар


          • #6
            От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

            Каретата съм ги сменил.
            Ако проблема е от износени шлици,има ли оправяне?

            Коментар


            • #7
              От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

              Първоначално публикуван от franko74 Преглед на мнение
              Каретата съм ги сменил.
              Ако проблема е от износени шлици,има ли оправяне?
              Че има-има. Всичко е въприс на финикийски знаци. И моята причуква, ама си я карам. По-скоро, не причуква а прозвънва.

              Коментар


              • #8
                От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

                Моята също причуква, а ми казаха че карданите са ми здрави.
                Явно това е често срещан проблем,та да не му се шашкам много.
                Кия Спортидж 2000тди
                Всеки шут отзад-е крачка на пред

                Коментар


                • #9
                  От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

                  Първоначално публикуван от franko74 Преглед на мнение
                  Каретата съм ги сменил.
                  Ако проблема е от износени шлици,има ли оправяне?
                  Шлицовата двойка не подлежи на ремонт.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Шлицовата двойка не подлежи на ремонт.
                    И мойта причуква. Каретата са в ред.

                    Ако беше диф, освен че причуква, щеше и да се чува виене или други странни звуци при движение.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

                      Като говорите за чукане и аз да кажа Както бях писал преди доста време, при мен чукането се чува по скоро към раздатката но се получава при въртене на кардана (обиране на луфтовете ляво-дясно) по скоро при рязкото му спиране в диференциала (раздатката и скоростната кутия при пробите бяха в неутрално положение). Диференциала е без никакви шумове, стържене, тропане и други симптоми. През пробката за наливане на масло в дифа с подходящо осветление установих че при въртене на кардана (силно казано въртене - по скоро описаното горе обиране на няколкото градуса свободен ход) короната се завърта без никакво забавяне в двете посоки. Чисто теоретично стигнах до извода че луфта е в сателити и планети или шлиците на полуосите. Предполагам че е може да се дължи на износени дискове на ЛСД-то защото същото не се подобри много и с правилното масло на кастрол, а шлиците там се мажат добре. Понеже луфта не е драматично голям не ми се влиза в лютеницата какти се изразява Соти и си карам но почукването си дразни. По добре не мога да го опиша, дано ми се разбира .

                      ПП. Ще съм благодарен ако някой е установил практически получава ли се накаква хлабина в дифа след износване на дисковете на ЛСД-то ?
                      0888594828 angel_kik@abv.bg

                      Коментар


                      • #12
                        От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

                        Днес сменях разни неща и си вдигах "кантара" на задните спирачки, та да компенсирам лифта, та рекох да поразклатя и картаните. Единствения луфт, който установих, е между кардана и раздатката - в шлиците, но е далеч от проблемен, течове няма, няма и омасляване.

                        Има го и другия момент при мен - съединителя иначе е добре, но имам подозрения че демпферните му пружини отдавна са сплескани. Имам и шум от там при отпуснат съединител. Колега от Стара Загора беше установил че на Patrol Y60 всичките тия чукания и шумове изчезват след смяна на съединител с нов и читав такъв.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Как се обират луфтовете на диференциалите при КИА

                          Нещо не разбрах за кои диференциали става дума преден, заден?
                          Защото на предния най-често тракат накладките.
                          Като чука кардана - то той чука отдолу и отзад, но в средата.
                          Найстина е възможно да са се разтропали лагери, ако е преден мост - както колега в предна тема бе отбелязал: дигни на крик разклати гумата хваната на 09 и 03 часа, след това разклати на 12 и 06 часа, след това се наведи и хвани полуоската - клати тангенциално - това тракане ако е от там е от малкия иглен лагер - като се сваля се чупи -/Сотето както винаги е прав/.
                          Няма! Свършиха.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X