Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стържене при включени ръчни хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стържене при включени ръчни хъбове

    Здравейте колеги,отскоро се появи проблем.
    Като заключа хъбовете,дори без да съм включил двойното започва да скърца и стърже.
    Същото е и като включа двойното.По време на движение ту се появява,ту изчезва.
    Дали е от хъбовете или прословутите иглени лагери? Или нещо друго....
    Колата е Киа Спортидж 2.0 16v 96г.

  • #2
    От: Стържене при включени ръчни хъбове

    Димчо най-вероятно вътре всичко е измито от калната вода и "плаванията" по Тунджата и района.При всички положения хъбовете ще искат разглобяване,почистване и лека смазка.Между другото не съм сигурен дали се смазваха и с какво точно-трябва да се заинтересуваш.

    Коментар


    • #3
      От: Стържене при включени ръчни хъбове

      Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
      Димчо най-вероятно вътре всичко е измито от калната вода и "плаванията" по Тунджата и района.При всички положения хъбовете ще искат разглобяване,почистване и лека смазка.Между другото не съм сигурен дали се смазваха и с какво точно-трябва да се заинтересуваш.
      И аз си мисля че хъбовете искат профилактика,ще се разглобява.....

      Коментар


      • #4
        От: Стържене при включени ръчни хъбове

        Първоначално публикуван от lud ribar Преглед на мнение
        И аз си мисля че хъбовете искат профилактика,ще се разглобява.....
        Димчо нещо нередно откри ли или още не си я разглобил?

        Коментар


        • #5
          От: Стържене при включени ръчни хъбове

          Проблема ти е в хъбовете,свали капачките и напръскаи с течна грес и ще изчезнат всички скърцания.При мен когато имах фронтера с ръчни хъбове точно лятото имах този проблем и се опитваха да включват в движение,и се започна едно стържене при всяка неравност или движение на джипа.Разглобихме хъба,купих фосфорен бронз и на стругар,направими нови черупки на хъба,старите ги махнах,луфта изчезна,гресиране с хубава грес и никакви проблеми.За това което казват да не се гресират хъбовете,не съм съгласен,преди лятото и топлите месеци винаги разглоби и сложи повече грес да ти е мирна главата,не го тъпчи до капачките но да има.

          Поздрави

          Коментар


          • #6
            От: Стържене при включени ръчни хъбове

            Не е от хъбовете.
            Днес разглобих,почистих и смазах.Вътре имаше само чиста грес,никакви боклуци....
            Няма нищо счупено.Проблема си остана....

            Коментар


            • #7
              От: Стържене при включени ръчни хъбове

              Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
              Проблема ти е в хъбовете,свали капачките и напръскаи с течна грес и ще изчезнат всички скърцания.При мен когато имах фронтера с ръчни хъбове точно лятото имах този проблем и се опитваха да включват в движение,и се започна едно стържене при всяка неравност или движение на джипа.Разглобихме хъба,купих фосфорен бронз и на стругар,направими нови черупки на хъба,старите ги махнах,луфта изчезна,гресиране с хубава грес и никакви проблеми.За това което казват да не се гресират хъбовете,не съм съгласен,преди лятото и топлите месеци винаги разглоби и сложи повече грес да ти е мирна главата,не го тъпчи до капачките но да има.

              Поздрави
              При теб проблемът беше в иглените лагери...... И го излекува пак с фосфорния бронз..... Така че колега и той да погледне от обратната страна на главината какво се случва.....
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #8
                От: Стържене при включени ръчни хъбове

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                При теб проблемът беше в иглените лагери...... И го излекува пак с фосфорния бронз..... Така че колега и той да погледне от обратната страна на главината какво се случва.....
                И при мен се оказаха иглените лагери....
                Ако се разбият бързо,следващият път ще слагам втулки....

                Коментар


                • #9
                  От: Стържене при включени ръчни хъбове

                  Първоначално публикуван от lud ribar Преглед на мнение
                  И при мен се оказаха иглените лагери....
                  Ако се разбият бързо,следващият път ще слагам втулки....
                  Така......
                  След като сменихме иглените лагери скърцането изчезна,но стърженето остана(даже чаткане)
                  Оказа се каре на предния кардан.....

                  Коментар


                  • #10
                    От: Стържене при включени ръчни хъбове

                    Първоначално публикуван от lud ribar Преглед на мнение
                    Така......
                    След като сменихме иглените лагери скърцането изчезна,но стърженето остана(даже чаткане)
                    Оказа се каре на предния кардан.....
                    Ми сменяй го бе Димчо.То и аз в Събота сменях на Нивата каре на кардана,че му се каних още от Зимата.Отне ми около 1.30ч. с демонтажа и монтажа на кардана.Ако нямаш зегер-клещи звънкай,ще ти услужа.За да ти стърже и чатка значи игличките вътре в чашките са станали на "сол" и блокират.А може и грам гресчица да няма и затова да издава странни звуци.Ако пък няма доловим луфт на ръка или е съвсем лек значи всичко е наред и ще се разминеш само с гресиране-/дано да е с гресьорка и да има възможност за гресиране/.Поне моите са така-гресирам си ги на 5000км. и нямам ядове.Успех.
                    Последно редактирано от Янко Желязков; 07-07-10, 23:55.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X