Направо ми се взе акъла.2.0 8 клапана.Какво ли не правихме и проблема остава-пали,но неможе да се изфорсира и гърми във филтъра.Като позагрее(1 минута) започва да се форсира,но има прехапване при рязко подаване на газ.Сваляхме главата,паснати са клапаните.Проблема беше от преди това.Отзад мирише на неизгорял бензин."Клапана" за ниските обороти е почистен,компа си го мести.Лампа не свети,няма регистрирани грешки.Топлинен датчик в норма.Налягане на бензина в норма.Съмняват ме дюзите,2 жълти и 2 сини са,така ли трябва да е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за Кия Спортидж
Свий
X
-
До: Въпрос за Кия Спортидж
А защо Киаджии си нямате систематизирано инфо?
Ако някои има линк към ръководство и ел схема ще е супер.
Соти,незнам как да хвана проблема,чека не свети и няма записани грешки.Това при самодиагностиката,нямам тестер.
Кажи за дюзите?Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
До: Въпрос за Кия Спортидж
По спомени май си бяха 2х2 двуцветни някакви...ама цветовете не помня,може и така да са...От тия години моделите бяха известни с пикаещи дюзи.Симптомите съвпадат.Пробвай с подмяна някаква...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: До: Въпрос за Кия Спортидж
Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеДебитомер?Кнок-сензор?А може и комп да излезе,ако не дърпа въздух от някъде?То,от тия 8-клапановите,май всичко може да се очаква...
При мен свти чека, заради газта.
Не ми се сменя дебитомер, че е цифра. Ще си я търпя така. В края на краищата са 200 м
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар