Здравейте колеги,
Имам следния проблем, като започвам от самото начало:
Преди около 3г баща ми почна работа в една фирма (персонал около 10-на човека). Имат 2-3 служебни коли. Преди 2 години (може и по-малко) докараха от Германия една Киа Спортидж ДБ 2.0 2001г в много добро състояние (на реални 135 хил беше, сега е на 165к). Такааа....Караха я известно време, като главно баща ми и шефа му. Минаха тия 3г, шефа му задлъжня на баща ми и сега му дава Киа-а, че нямал кеш. Понеже на него не му трябва и мисля аз да я взема (да му дам някакви парички и така
и имам няколко въпроса. (съжалявам, че се отплеснах)
Та...
През тези 2г и изгоря инсталацията - смениха я, врътката на парното(и климатика) се развали, задно гърне за смяна, смени се съединител. От както смениха съединителя се чува ужасно ръмжене. на всички скорости с изключение на 4-та - там си работи перфектно. Освен това скоростите влизат ааадски трудно - дори и при натиснат до край съединител на първа се движи леко колата(лошото е, че така я караха около 20к км) Казаха ми, че имало някаква си джаджа на самия педал на съединителя, която може би е за смяна (цилиндърче, амортисьорче нз точно). Това е нещото, което ме притеснява, а съм на косъм да стана истински член на форума, дори и с Киа (ще я ползвам предимно за асфалт (градско и дълъг път) + ходене до вилата - малко кал).
Бихте ли ме насочили къде може да я погледнат за да ми кажат какво и е и евентуално колко ще струва да се оправи(знам/чел съм, че Соти доста им разбира)
(Деаааа - като я докараха светеше и миришеше на ново
)
Много ви благодаря-предварително - после още
П.С. Този мотор(чувал съм, че е на мазда 626) търпи ли газ-инжекцион? В града под 15 не мога да я сваля, а си е доста за приходите, които получавам.
Имам следния проблем, като започвам от самото начало:
Преди около 3г баща ми почна работа в една фирма (персонал около 10-на човека). Имат 2-3 служебни коли. Преди 2 години (може и по-малко) докараха от Германия една Киа Спортидж ДБ 2.0 2001г в много добро състояние (на реални 135 хил беше, сега е на 165к). Такааа....Караха я известно време, като главно баща ми и шефа му. Минаха тия 3г, шефа му задлъжня на баща ми и сега му дава Киа-а, че нямал кеш. Понеже на него не му трябва и мисля аз да я взема (да му дам някакви парички и така

Та...
През тези 2г и изгоря инсталацията - смениха я, врътката на парното(и климатика) се развали, задно гърне за смяна, смени се съединител. От както смениха съединителя се чува ужасно ръмжене. на всички скорости с изключение на 4-та - там си работи перфектно. Освен това скоростите влизат ааадски трудно - дори и при натиснат до край съединител на първа се движи леко колата(лошото е, че така я караха около 20к км) Казаха ми, че имало някаква си джаджа на самия педал на съединителя, която може би е за смяна (цилиндърче, амортисьорче нз точно). Това е нещото, което ме притеснява, а съм на косъм да стана истински член на форума, дори и с Киа (ще я ползвам предимно за асфалт (градско и дълъг път) + ходене до вилата - малко кал).
Бихте ли ме насочили къде може да я погледнат за да ми кажат какво и е и евентуално колко ще струва да се оправи(знам/чел съм, че Соти доста им разбира)
(Деаааа - като я докараха светеше и миришеше на ново

Много ви благодаря-предварително - после още

П.С. Този мотор(чувал съм, че е на мазда 626) търпи ли газ-инжекцион? В града под 15 не мога да я сваля, а си е доста за приходите, които получавам.
Коментар