Двукратно тази зима ставам щастлив собственик на автомобил, който предпочита като е студено да не вози господаря си като просто отказва да завърти стартера.
Разбира се като всеки уважаващ себе си автомобилист имам зарядно, зареждам, пали от раз и измервам следните напрежения:
Напрежение при угасен двигател 13.2волта, напрежение при запален 13,8 волта... всичко изглежда ок, обаче като е студена не пали. А да не забравя - при включени светлини и работещ мотор - 13.4 волта. Въпросът е: Реле регулатор или акумолатор-същият е гелов и не мога да му измеря осмоларитета. Колата е кия спортидж ТД 1999г.
ЪЪЪ идеи, предложения?
Разбира се като всеки уважаващ себе си автомобилист имам зарядно, зареждам, пали от раз и измервам следните напрежения:
Напрежение при угасен двигател 13.2волта, напрежение при запален 13,8 волта... всичко изглежда ок, обаче като е студена не пали. А да не забравя - при включени светлини и работещ мотор - 13.4 волта. Въпросът е: Реле регулатор или акумолатор-същият е гелов и не мога да му измеря осмоларитета. Колата е кия спортидж ТД 1999г.
ЪЪЪ идеи, предложения?
Коментар