Кия Спортидж 2.0, 128 к.с. 2002 г. от няколко месеца при студен двигател пали на 2 цилиндъра. Като загрее се оправя и при продължително каране пак започва да работи на 2 цилиндъра.
След посещение на сервиз са сменени двете бобини, кабелите на свещите, свещите и буксите захранващи бобините. На ултразвук са почистени инжекторите. Колата се оправи за около месец и пак започна да пали на 2 цилиндъра. При загряване се оправя. Когато работи на 2 цилиндъра от ауспуха излиза много син пушек. Щом проработи на 4 цилиндъра спира да пуши.
Понякога при студен двигател, при първоначално пазене се чува гърмеж от към двигателя. Компресията е нормална.
В сервизите като видят от къде минават кабелите и се отказват да се задълбочават в ремонта.
Дайте идеи какво да се провери/смени?
След посещение на сервиз са сменени двете бобини, кабелите на свещите, свещите и буксите захранващи бобините. На ултразвук са почистени инжекторите. Колата се оправи за около месец и пак започна да пали на 2 цилиндъра. При загряване се оправя. Когато работи на 2 цилиндъра от ауспуха излиза много син пушек. Щом проработи на 4 цилиндъра спира да пуши.
Понякога при студен двигател, при първоначално пазене се чува гърмеж от към двигателя. Компресията е нормална.
В сервизите като видят от къде минават кабелите и се отказват да се задълбочават в ремонта.
Дайте идеи какво да се провери/смени?